Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od dwoch dni kiedy auto odpalane jest po dłuzszym postoju np po nocy wyskakuje obrazek samochod na podnosniku i komunikat:

VEHICLE BATTERY

High rate of battery discharge witch engine stationary. Restarting the engine may not be possible. Switch off electrical devices that are not required.

 

PROSZE O POMOC W PRZETLUMACZENIU DOKLADNIE TEGO TEKSTU.

Opublikowano

VEHICLE BATTERY

High rate of battery discharge witch engine stationary. Restarting the engine may not be possible. Switch off electrical devices that are not required.

 

Accumulator,

 

Duży stopień rozładowania podczas wyłączonego silnika. Ponowne uruchomienie silnika może być niemożliwe. Wyłącz zbędne odbiorniki prądu.

 

----

 

Coś Ci doi aku lub przyszedł jego kres

  • 1 rok później...
Opublikowano
A dokładne tłumaczenie tego tekstu: Increased battery discharge while stationary. Electrical consumers may have been switched off. In the event of recurrence, have the system checked by BMW service.
brokat_
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam, ja pisze w tym samym problemie. Czy koledzy rozwiazali ten problem? I jak tak to co takiego bylo? Bo od 2 dni mam ten komunikat i wyskakuje mi auto na podnosniku ale odpala bez problemu bo max co stoi auto to przez noc.

 

Pozdrawiam Grzesiek :)

piona51987
Opublikowano
Może być walnięty IBS. Ale na pierwszy ogień bym podładował akumulator prostownikiem i dopiero wymieniał IBSa. Należy jeszcze sprawdzić ile pobiera prądu w stanie uśpienia, może jakiś moduł się nie usypia, rozładowuje akumulator i napięcie spada poniżej jakiegoś progu.
Opublikowano
akumulator może być wporządku u mnie po wymianie na nowy po nocy też wyskoczył ten błąd po zakodowaniu Aku mija dwa tygodnie i jest wporządku jak kolega pisał być może ibis najlepiej podjechać żeby ktoś sprawdził aku ja miałem zamontowany miernik prądu w zapalniczce .
Opublikowano

Wczoraj odpiąłem klemie "---" i podpiąłem prostownik, nie powiem bo pobór prądu był dość dość duży, przez cały dzień aku się ładował, dzisiaj rano odpaliłem i było ok, przejechałem do kościoła, po wyjściu z kościoła dalej wyskoczyło że jest zużycie energii na wył zapłonie ;/ Nie idzie ominąć jakoś tego IBS-a? Sprawdził bym jeszcze tą klemę minusową od brata tyle że on ma przed liftem i troszkę się różni i nic z tego. Bo w ciemno kupować nową na servisie to mi się nie uśmiecha ;/

 

Pozadrawiam

piona51987
Opublikowano

odepnij ta kostke ktora idzie od klemy. w pre-lci ma kolor niebieski u Ciebie moze byc inny.

wtedy klema choc padnieta nie bedzie pobierac pradu

Opublikowano
Teraz jeszcze jeździłem i po upływie 2h nic mi nie wyskakiwało, zobaczę jutro rano. Jak nie to trzeba będzie kupić tą klemę minusową z tym IBS i powinno być ok.
piona51987
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz jeszcze jeździłem i po upływie 2h nic mi nie wyskakiwało, zobaczę jutro rano. Jak nie to trzeba będzie kupić tą klemę minusową z tym IBS i powinno być ok.

 

Nie kupuj w ciemno bo nie zawsze to wina IBS, najważniejsze to dokładnie wszystko sprawdzić, ja miałem ten sam komunikat kiedyś i zacząłem od sprawdzenia ładowania, poboru prądu po uśpieniu modułów i wszystko prawidłowo działało, dlatego diagnoza padła że to wina akumulatora AGM i kupiłem taki sam aku, zarejestrowałem go i po problemie.

Opublikowano
Aku wydaje mi się ze jest ok, mam taki program diagnostyczny na androida i pokazuje mi błąd Steering column swich nr błędu 00A85F i drugi błąd LRE monitoring voltage fails below the lower lomit nr błędu 00951A
piona51987
Opublikowano
Panowie, prawdopodobnie znalazłem rozwiązanie tego błędu :) Dzisiaj jak wysiadałem z auta (mam Key Less Go, zawsze kluczyk "pilot" w kieszeni ), zgasiłem auto przyciskiem STOP, później 2 raz wciskam przycisk STOP i wszystko gaśnie ale nie słychać jak kierownica się blokuje, włożyłem kluczyk do stacyjki i wyskoczył błąd "auto na podnośniku", wyciągnąłem kluczyk ze stacyjki i zablokowała się kierownica i wszystko się wyłączyło. Nie blokowała się kierownica i było coś tam jeszcze włączone i dlatego wyskakiwał ten komunikat że jest pobór energii podczas wyłączonego zapłonu. I ten błąd "Steering column swich" jednak dotyczy się tego :) Jak wkładam kluczyk do stacyjki i po przejechaniu itd wyciagam go, wszystko działa jak powinno :) I nie ma żadnego komunikatu że jest pobór energii :)
piona51987

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.