Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich bardzo prosze o pomoc > pare piesiecy temu kupilem bmw e34 520 vanos szczerze mowiac nie byla to dobta decyzja poniewaz bylo one w nienajlepszym stanie ale sprzedawca dobrze to zamaskowal do czego w nim sie nie dotknalem musialem zmieniac i naprawiac najgorsze w tym to ze silnik byl mocno dobity i musialem zalozyc 2 ktory kupilem bmw z niemiec wszystko na poczatku bylo dobrze po wymianie silnika duza moc cichutko chodzil az chcialo sie tym samochodem jezdzic ale niedawno zauwazylem ze weze od chlodnicy sa bardzo twarde i gorace pojechalem do mechanika powiedzial mi ze to moze byc uszczelka pod glowca albo termostat na poczatku mowi zmien termostan zeby nie pakowac sie w koszty wiec wymienilem go faktycznie tamten byl zepsuty ale problem po 1 dniu wrocil weze dalej sa twarde i gorace a na dodatek zauwazylem ze mam benzyne w oleju strasznie smierdzi czy na bagnecie czy pod korkiem wlewu oleju i zaczela mi strzelac na benzynie bo gazu w niej nie posiadam widoczny jest tez brak mocy i nie wiem co robic znajomi i mechanicy ktorych sie pytalem mowia ze to uszczelka pod glowica albo glowica jest peknieta prosze was pomozcie mi doradzcie co to moze byc narazie bunia stoi boje sie ze moge cos zrobic zatrzec silnik lub cos innego szkoda mi jej sprzedawac poniewaz bardzo duzo w niej zrobilem i duzo w to wlozylem czasu i pieniedzy wiec jeszcze raz prosze doradzcie
Opublikowano

Skoro tak bardzo Ci twardnieją węże, to rzeczywiście może być uszczelka po głowicą.

A benzynka do oleju może dostawać się też przez pierścienie w dół.

 

PS: używaj przecinków i kropek, bo to co napisałeś jest bardzo trudne do czytania.

126p>Polonez 1,5>Seicento 900>Polonez 1,4 103kM>Nissan 100NX 150kM>Peugeot 406>Peugeot 406>Opel Vectra 2,2DTI>BMW520i 24V>BMW 525i 24V Touring i VW POLO 1.0 sport GT :) '92>A-klasa 140KM>E61 530d
Opublikowano

KOlego uściślij ten opis twardych węży bo te auta mają układ chłodzenia zamknięty i tam powinno byc ciśnienie i oczywiście gorące węże bo przecież płyn krąży przez chłodnicę. Ciśnienie reguluje korek wlewu chłodnicy. Pytanie zasadnicze czy ci się silnik przegrzewa (wskaźnik temp dochodzi do czerwonego pola) bo jeśli nie (wskaźnik temp w pionie) to uszczelke zostaw w spokoju. Prychanie silnika i benzyna w oleju to może występowac przez uszkodzony wtryskiwacz lub masz walniętą sonde lambda (za bogata mieszanka paliwowa).

Jedź na analizator spalin, tam wyjdzie. Jak masz olej już rozrzedzony benzyną to kwalifikuje się do wymiany bo zatrzesz silnik.

Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
wskaznik temperatury jest w normie czyli na srodku. jak bylem u mechanika powiedzial ze to raczej bedzie uszczelka pod glowica, nie mowil nic o wtryskiwaczu ani o sondzie wiec teraz nie wiem co mam myslec o tym. ubywa mi tez plynu chlodniczego to tez przez ta sonde badz wtryskiwacz? czy to jest faktycznie ta uszczelka pod glowica? pytalem sie tez znajomego i mowil ze tez to moga byc pierscienie ale mowil ze bralby mi olej a mi oleju bunia nie bierze wiec nie wiem do konca czego to jest przyczyna i za co sie brac i naprawiac ?????
Opublikowano
Pod korkiem oleju i na bagnecie zapewne masz maź kakaowego koloru a nie benzynę a to jest płyn chłodzący dostający się do oleju przez wypaloną uszczelkę pod głowicą bądź pękniętą samą głowice. Nie radze jeździć bo bardzo szybko zatrzesz silnik
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
w plynie chlodniczym nie mam oleju nie mam tez zadnego nalotu pod korkiem wlewu oleju tylko mocno czuc benzyna w oleju i olej mi sie zrobil taki mazisty, obecnie nie jezdze moja bawarka bo boje sie ze zatre silnik lub cos innego ale narazie szukam jakiegos konkretnego powodu
Opublikowano
A więc z tego co przeczytałem to wnioskuje że głowica sprawna. MAsz do sprawdzenia sonde lambda, wtryski, przepływkę, świece, kable WN, kopułka, palec. Zmień olej dla dalszych testów.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
tzn glowica nie jest uszkodzona?? a uszczelka pod glowica? nie wiem i boje sie pomyslec co to moze byc przewaznie kazdy mi mowil ze to uszczelka pod glowica, a tu sie dowiedzialem ze to moze byc masa innych rzeczy o ktorych nie mam pojecia np kopulka, paluch i te inne urzadzenia tylko nie wiem czy one moja cos z tym wspolnego ze mam benzyne w oleju i bardzo twarde weze od chlodnicy kopci mi na bialo z tlumika a ostatnio zaczela strzelac na benzynie co to moze byc????
Opublikowano
To że kopci na biało to jeszcze nie uszczelka. Mój M30 kopci jak lokomotywa przy odpowiedniej pogodzie(czytaj wilgotno i zimno), a przy innej już nie. Co do benzyny w oleju to zacznij od sprawdzenia czy do regulatora ciśnienia paliwa dochodzi podciśnienie(przerwany lub całkowicie zdjęty wężyk). U mnie był on popękany i przez to zbyt miał wysokie ciśnienie na wolnych. Skutkiem tego było zalewanie silnika i taka właśnie zupa w misce. Po poprawieniu wężyka problem zniknął. Zacznij od tego, bo to nic nie kosztuje(a nawet jeśli wężyk to 5 złotych). Jeśli to nie pomoże, sprawdzaj to co pisali inni. No i nie jeździj na tym oleju. Ja nieświadomie jeździłem i niby nic się nie stało, ale to na pewno niezdrowe dla silnika.
Opublikowano
A więc z tego co przeczytałem to wnioskuje że głowica sprawna. MAsz do sprawdzenia sonde lambda, wtryski, przepływkę, świece, kable WN, kopułka, palec. Zmień olej dla dalszych testów.

 

 

Przecież jak to jest 93 rok to będzie m50b20 silnik tam nie ma ani przewodów WN, kopułki i palca. Podobnie jak by padła sonda to nawet jak by była bogata mieszanka raczej do oleju by się nie dostała, wtrysk jak by lał to silnik może się dławić strzelać, ale raczej tez do oleju paliwo by się nie dostało tylko w wydech by poszło, a przepływka w ogóle nie ma nic wspólnego reguluje mieszanka, ale nie w takim stopniu żeby aż tak lało się paliwo. Ja stawiam na uszczelkę pod głowicą. Ale sprawdziłbym kompresje wtedy przedmuchy do oleju by wyszły. Jeżeli sie myle to niech mnie ktoś poprawi . Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Fryco ma racje ,

jak masz paliwo w oleju sprawdz kompresje ,napewno jest mała .

Ja stawiam na pierscienie

Jak by była pęknięta głowica to by miał najprawdopodobniej wode w oleju albo by mu spalał wode i by dymil na biało

jedz do mądrego mechanika

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.