Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kupiłem 740i z 96r. w której cały czas leci gorące powietrze, dymachawa czasami się sama wyłącza.

Klimatronik jest całkowicie wyłączony, nie da się go włączyć. Nadmieniam iż pasek z kompresora kilmy jest zerwany.

Dlaczego się tak dzieje ??

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

nie wiem co to było, ale kosztowało mnie to 150zł w serwisie Diablo w Gliwicach

pozdrawiam

Opublikowano

Najczęstszym problemem jest część nr1 (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GF41&mospid=47513&btnr=64_0621&hg=64&fg=18&lang=pl)

Przerabiałem ten temat wyjąłem ten elektrozawór rozebrałem go i okazało się ze urwał się w cewce drut.Przewinąłem cewkę i wszystko działa :cool2: :cool2:

Dużo osób miało problemy z tymi zaworami (jest to bolączka e 38 :cry: :cry: )i opisywali ze czyszczenie tych zaworów pomagało na kilka miesięcy i piszą żeby się w to nie bawić tylko wymiana na nowe.U mnie były czyste tylko ten drut

Było e28 524td,e32 735i

I jest e38 735i V8!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.