Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam x5 3.0i. Wedlug ksiazki ma przejechane 150 tys km, wnetrze w stanie idealnym nic nie powycierane, na oko widac ze auto nie jest dojechane. Pali bez problemow, silnik chodzi rewelacyjnie i wszytko byloby malinka gdyby nie to ze na 10 tys km musze dolac z 2 litry oleju. Mialem inne bmw o podobnych silnikach i przejechanych po 270 tys i jak otworzylem korek wlewu oleju to przedmuchy byly takie ze silnik chcial wyskoczyc z ramy ale zaden nie bral mi tyle oleju. Nie chce mi sie wierzyc w to zeby silnik byl dojechany.

Moze ktos mi pomoc?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Jak maz taka mozliwosc to podjedz do aso aby sprawdzic ustawienie kompa, istnieje funkcja utstawienia mieszanki spalania, jesli to jest x5 4x4 to mozliwe ze to jest przyczyna.

opcja nr2 auto zostalo spreparowane do sprzedazy, czyli ladne wnetrze a pod maska kupa zlomu:(

Opublikowano

Błagam :)

Czy X5 ma silink dwusuwowy, żeby mu ustawiać mieszankę z olejem?

Co za głupoty ktoś wypisuje?

Z silnikiem do mechanika: 2 litry oleju na 10k km to sporo.

 

pozdrawiam,

 

Marcin

 

PS. na Florydzie widzę setki pick-upów z silinikami po 6 litrów (V8 5.8L w dieslu brzmi ładnie).

Nagle na światłach widzę E53, czerwone. W porównaniu do sąsiednich X5 jes taki malutki :)

Opublikowano
Jeśli to silnik M54B30 to można powiedzieć, że to normalny objaw :mrgreen: Poczytaj trochę o nim, sporo jest na forum informacji. Jeśli jednak to już seria N, to nie wiem....
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Sprawdź kolego po pierwsze odmę! czy nie poszcza oleju. Cały układ dolotowy czy nie jest zarzygany olejem (przewody od intercoolera) jeśli tak to proste wyjaśnienie: Albo zajechana odma i poszcza olejek albo turbo pada (uszczelniacze)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Na 10000 to duzo dwa litry u mnie nie wiem nie dolewam bo zmieniam olej co 10 000 w lipcu musze zmienic ale stan mam ten sam wiec az tyle nie bierze.

Masz cos nie tak ja mam przejechane 210 000 km.

Nigdy mi w zadnym aucie tyle oleju nie bralo a mialem anglika i japonczyka i wlocha a nawet polaka FSO tylko nie pamietam jak z tym olejem w tym Poltkiem bo krotko mialem.

Opublikowano
Sprawdź kolego po pierwsze odmę! czy nie poszcza oleju. Cały układ dolotowy czy nie jest zarzygany olejem (przewody od intercoolera) jeśli tak to proste wyjaśnienie: Albo zajechana odma i poszcza olejek albo turbo pada (uszczelniacze)

 

Pozdrawiam

gdzie ta odma ma ten olej puszczac? i o jakim turbie ty piszesz w silniku 3.0i???????? :shock:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeśli to silnik M54B30 to można powiedzieć, że to normalny objaw :mrgreen: Poczytaj trochę o nim, sporo jest na forum informacji. Jeśli jednak to już seria N, to nie wiem....

Wydaje mi się, że E53 z 2004 ma M54B30, więc niech autor weźmie sobie do serca co kolega wyżej napisał... ;)

Proponuję poszukać wątku w działach E46 i E39 ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
witam, ja też mam x5 3.0i z 2001r i w dodatku z gazem, i powiesz szczerze, że ma przejechane 285tyś km i dolewam około 1 litra oleju na jakieś 2-2,5tyś km. Na początku się wystraszyłem ale zebrałem parę informacji i wiem że to normalka, np, znajomy miał mercedesa a teraz audi A8 4,2i 2003 rok i też dolewa olej, te typy silnika tak mają, nawet producent zaleca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.