Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na pewno bez runflat bo wszyscy piszą że twarde. A przy tych ''17-tkach i tak telepie starsznie. Mam sentyment do Hankook, uważam że najlepszy stosunek ceny do jakości. Michelin, Good Year, Bridgestone i Pirelli wiadomo za nieco wyższą jakość trzeba zaplacić.A co myślicie o UniRoyal? Wiele osób sobie chwali
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Straszna plaga tych opon ostatnio na drogach :wink: wiadomo, że wszystko kwestia budżetu, więc mogę polecić nowe nokiany, cena przystępna i trzymają się dobrze a jak zwiększysz jednak budżet to polecam dunlop sportbluresponse, naprawdę świetna opona :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jednak kupuje ''16 do 1er chyba bede szukał styling 229 bo na tych ''17 może i pieknie wygłąda,ale komfort żaden a te styling 161 razem z oponami Continental sprzedam...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz jak to będzie wyglądało? Felgi 7 cali z ET44. Beznadzieja. Mam i 16 i 17 do mojej jedynki. I dla mnie różnica jest zerowa w komforcie. Jedynie na letnich 225 przód i 245 tył czuć różnice w koleinach i manewrach na parkingu, ale nie jest to jakaś katastrofa. Jak się przesiadam na zimówki 205/55R16 to zauważam różnice. Do tego co chcesz żeby było ładnie walnij od razu dystanse.
Opublikowano
Ale jeżdże 80% po miescie, dużo po krzywych kocich łbach. Wszystkie e87, które widziałem od tygodnia mają fabryczne ''16-tki i szczerze to szału nie ma... Sam już nie wiem. Rozsądek mówi ''16 bo tak fabryka robiła i kapcie tańsze, a fantazja każe zostawić ''17 bo po prostu cieszy oko...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 to dobry wybór. Przejrzyj galerie, większość zasuwa na 18''. Myślę że szkoda inwestować kasę, w coś co tak słabo wygląda. Chyba że kupisz 16'' z E90 to powinno lepiej siedzieć, ale i tak bym 17'' zostawił.
Opublikowano
Zostaje przy ''17 bo ładne i proste wiec szkoda sprzedawac. Tylko na ten tył 8.5x17 lepiej 225/45 czy 225/40 czy może jakąś 235 żeby nie tarło i naciąg rozsądny?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znajomy ma na e81 styling 162 czyli 8,5x18 ET37 i opony 225 szerokosci i mu nie trze na pełnym załadunku.

Ja bym brał 225/45R17 zeby licznik nie oszukiwal oraz to bardziej popularny rozmiar, więc niższa cena oraz większy wybór. Na 225/40 będzie ci sporo w dół oszukiwał. Naciąg u niego wygląda fajnie, bo fele praktycznie równo z błotnikiem. Wczoraj jego auto oglądałem, więc go wypytałem. Na 255 też mu tarło.

Opublikowano
A z racji że nie run flat to co polecacie? zestaw naprawczy, dojazdówke czy tam znajomy o jakiś nitkach mówił że niby można sobie zacerowac i nie niszczy kapcia :shock:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten moj znajomy ma z przodu 8x18 i ma laczka 205 tez z naciagiem lekkim. Ja woże ten oryginalny zestaw naprawcz BMW. Dobry pomysł to assistance. Moją jedynką jeździ żona więc ze sznurem butylowym sobie nie poradzi, ale myśle że to dobry pomysł. Żona jak będzie awaria laczka dzwoni do mnie i przyjeżdżam E46 z podnośnikiem i zwykłym zapasem :D
Opublikowano
Daje na wszystkie 225/45, bo tych z przodu nie wymieniam bo dobre są tylko tył trze.Bedzie tak dobrze czy dać 225/40 lub 235/45 na tył? Własnie u mnie brak zestawu chyba obok aku powinien być bo widać że cos tam kiedyś było. Te na allegro po 250-300 są ok? Obczaje jeszcze co assistance mi obejmuje. Zona placi Ci za takie czuwanie pod tel :wink: ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja oszczedzam na assitance, auto ma od ponad roku i nigdy nie interweniowałem. Zestaw naprawczy bmw mam oryginał pod podłogą obok koła. Zimówki mam Nokian i są ok. Ja bym brał 225/45R17. Jak auto kupiłem to było na takim głupim rozmiarze 205/45R16. Wyglądało kretyńsko.
Opublikowano
Nic nie stuka nic nie puka :wink: obciążenie ok 280kg i tak gdzie wczesniej przy 40km/h tarło w pojedynke teraz można 80 jechać i cisza :D Dzieki za porady!
Opublikowano
Panowie zastanawiam sie nad szeroką stałą do e87. Znalazlem cos takiego jak 8.5j na przód i 9.5j na tył w 17 calach. Z tego co koleś pisze to oryginalnie et stalówek to 34 i teraz pytanie czy jest wgl jakaś możliwość zeby to włożyć i zeby nie było problemu w czasie jazdy ? Dzieki za pomoc !
  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak ET będzie niskie a felga szeroka to tak. Nic nie napisałeś o parametrach felg. Takie posty to na portalu wróżka.pl
Opublikowano
bo tak na 100% to nie wiem jakie dać wydaje mi sie że 18 będą najlepszym rozwiązaniem i chciałbym je dać mażliwie jak najszersze a opona to tak żeby z lekkim naciągiem była a zatem co polecacie ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na przedzie 235 to przesada. Ciężko będzie się kręcić. Znajpmy ma 205/40R18 naciągniętą na felge styling 162 8x18 ET34 i nie obckera. Wysunięte jest super na równo z błotnikiem. Na tył walnij sobie klocka jakiegoś 245 lub 235. Przy feldze styling 162 lepiej dać 235, bo szersza będzie obcierać przy 8,5x18 ET37.

Musisz rzucić jakąś propozycje co chcesz kupić, żeby ci pomóc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.