Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW szewczyk wydaje mi się że gdzieś cypis pisał że rozmiar 255 jest już za duży i obciera, ale ręki sobie nie dam uciąć.
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
przy 255 ET 51 max to 47 by nie obcierało przod przy 225 ET 47 - 40 polecam po 100 razy juz to pisalem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja zakupiłem na lato Styling 32. Na przód 7,5x17 ET41 z oponami 225/45R17. To powinno wejść bez problemu. Tył to felga 8,5x17 ET41 z oponami 245/40R17. Tu się bardziej obawiam obcierania. W najgorszym wypadku wpadnie laczek 225/45R17 i będzie lekko naciągnięty. Dynamika nie ucierpi jakoś masakrycznie, przecież to auto nie ma 60KM tylko ponad 140KM. Jeździłem w moim 150KM touringu E46 z laczkiem 255 i jakoś różnicy między 225 nie zauważyłem. Oby tylko nie tarło.
Opublikowano
bedzie ocierac o mocowanie zderzaka tylnego...

 

hyhy bedzie bedzie tarloale zawsze mozna mocowanie lekko wycuac

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znajomy ma z E90 felgi w swojej jedynce model styling 162. Na tyle jest felga 8,5x18 z ET37 i przy oponie 235 nie trze przy maksymalnym załadunku. Przy oponie 245 podcierało lekko. Licze więc że te 4mm przesunięte od rantu w środek auta da radę.

Tu kolesiowi weszły i pisał że jest ok. Zobaczymy jak się ciepło zrobi. Najwyżej się naciągnie 225

https://www.1erforum.de/threads/passen-diese-225-45-245-40-r-17-et41.231245/

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć, mam pytanie czy felgi

rozmiar - 17"

rozstaw śrub - 5x120

osadzenie ET - 32

szerokość - 7,5 J

Będą pasować do E87? Bardzo proszę o pomoc

Opublikowano
Czy różnica między 215/40/18 a 225/40/18 przy ET 47 i feldze 8J na przodzie będzie duża? Chodzi mi o to czy przy szerszej oponie nie będzie obcierania?
Opublikowano
Pamietaj ze rozmiar miedzy 215/40/18, a 225/40/18 rozni sie wysokoscia o 0,8 mm, to jakies 1.3%, na przod powinienesc miec 205/45/18. Zachowaj proporcje miedzy osiami.
Opublikowano
Pamietaj ze rozmiar miedzy 215/40/18, a 225/40/18 rozni sie wysokoscia o 0,8 mm, to jakies 1.3%, na przod powinienesc miec 205/45/18. Zachowaj proporcje miedzy osiami.

 

0,8 mm to niezauważalna różnica :D A czy opona 205 na felgę 8j nie jest za wąska?

Opublikowano
Pamietaj ze rozmiar miedzy 215/40/18, a 225/40/18 rozni sie wysokoscia o 0,8 mm, to jakies 1.3%, na przod powinienesc miec 205/45/18. Zachowaj proporcje miedzy osiami.

 

0,8 mm to niezauważalna różnica :D A czy opona 205 na felgę 8j nie jest za wąska?

Taka zaleca bmw, lecz na 7.5J, na 8J moze byc ciezko. Wedlug katalogu felgen-katalog na 8j rozsadnie bylo by zalozyc 225/40/18, rozmiar tych opon jest tanszy niz 215/40/18. Jakie masz na tyle opony? Dobierz do nich opony na przod, aby trakcja nie wariowala, uzyj kalkulatora zamiennikow.

Opublikowano
Pamietaj ze rozmiar miedzy 215/40/18, a 225/40/18 rozni sie wysokoscia o 0,8 mm, to jakies 1.3%, na przod powinienesc miec 205/45/18. Zachowaj proporcje miedzy osiami.

 

0,8 mm to niezauważalna różnica :D A czy opona 205 na felgę 8j nie jest za wąska?

Taka zaleca bmw, lecz na 7.5J, na 8J moze byc ciezko. Wedlug katalogu felgen-katalog na 8j rozsadnie bylo by zalozyc 225/40/18, rozmiar tych opon jest tanszy niz 215/40/18. Jakie masz na tyle opony? Dobierz do nich opony na przod, aby trakcja nie wariowala, uzyj kalkulatora zamiennikow.

 

Na tył mam zamiar wrzucić właśnie oponę 225/40/18 na feldze 8,5j i ET 50.

Opublikowano

Czy ktoś ma w swojej jedyneczce opony run on flat NOKIAN Line w rozmiarze 205/55 R16? Cena Nokiana run on flat to w tym rozmiarze 308 zł za sztukę. Wychodzi więc bardzo konkurencyjnie, bo Michelin Primacy 3 również run on flat to już 460 złotych.

 

Generalnie waham się bardzo pomiędzy run on flat a zwykłe na lato? Opinie widziałem że są różne, ale może ktoś ma konkretnie ten rozmiar koła i testował u siebie zarówno RoF i zwykłe?

Opublikowano
Ja miałem zwykłe Nokiany , bardzo sobie ceniłem prowadzenie na nich, ale miały strasznie miękką mieszankę, skończyły się po 3 sezonach.
Opublikowano
Na tył mam zamiar wrzucić właśnie oponę 225/40/18 na feldze 8,5j i ET 50.

Moim zdaniem powinienesc zalozyc na przod to samo 225/40/18, przy 215 nie wiem czy naciag nie bedzie za duzy, niech ktos sie wypowie.

Opublikowano
Pamietaj ze rozmiar miedzy 215/40/18, a 225/40/18 rozni sie wysokoscia o 0,8 mm, to jakies 1.3%, na przod powinienesc miec 205/45/18. Zachowaj proporcje miedzy osiami.

 

0,8 mm to niezauważalna różnica :D A czy opona 205 na felgę 8j nie jest za wąska?

 

Różnica wynosi 8mm, czyli bardzo dużo.

R18 205/45 na przód i 225/40 na tył - takie powinny być opony do E8x

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Pamietaj ze rozmiar miedzy 215/40/18, a 225/40/18 rozni sie wysokoscia o 0,8 mm, to jakies 1.3%, na przod powinienesc miec 205/45/18. Zachowaj proporcje miedzy osiami.

 

0,8 mm to niezauważalna różnica :D A czy opona 205 na felgę 8j nie jest za wąska?

 

Różnica wynosi 8mm, czyli bardzo dużo.

R18 205/45 na przód i 225/40 na tył - takie powinny być opony do E8x

Racja tylko kolega ma nie oem felgi do jedynki i z przodu ma 8j wiec czy opona nie bedzie miala za duzego naciagu. 205/45/18 zalecaja na 7,5j i 225/40/18 na 8J.

Opublikowano
8J nie nadaje się do opon 205.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
z innej beczki macie jakieś sprawdzone pomysły jak doczyścić felgę z ciemnego nalotu po brudzie i startych klockach??

Uzyj zielonej tugi i glinki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten nalot dobrze schodzi tymi płynami które krwawią na czerwono, dużo lepiej niż po tych zwykłych. Za to te zwykłe są lepsze na taki zwykły kurz błoto. To takie moje spostrzeżenie po użyciu kilku różnych marek takich do 40 zł za flaszkę. A jak chcesz mieć super czyste to glinka i jedziesz, jak kolega wyżej napisał.
Opublikowano
Jeżeli lakier na felgach jest dobry można pokusić się o kwasowy tenzi aluxx i on zdejmie wszystko znacznie szybciej od tugi ironx czy innych produktów... Te krwawiace można używać jeśli felgi są polerowane...
Opublikowano
Ten nalot dobrze schodzi tymi płynami które krwawią na czerwono, dużo lepiej niż po tych zwykłych. Za to te zwykłe są lepsze na taki zwykły kurz błoto. To takie moje spostrzeżenie po użyciu kilku różnych marek takich do 40 zł za flaszkę. A jak chcesz mieć super czyste to glinka i jedziesz, jak kolega wyżej napisał.

Co tych tańszych preparatow to tez polecaja harmon do felg z Juli, monk detailing robil testy na yt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.