Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Panowie doradźcie. Jestem posiadaczem E87 z 2010 r auto aktualnie stoi na 16 stkach 205/55 Run Flat chciałem wymienić dwie z przodu i założyć Dunlop 205/55 R16 SP SPORT BLURESPONSE 91V (zwykłe) gdyż tamte oprócz tego, że są zużyte to i jeszcze bardzo twarde. Poradźcie czy to w jakimś stopniu wpłynie na podróżowanie i czy takie oponki mogę zakupić? A może macie inne propozycje?

Opublikowano
Jeździłem już na 19 i tragedii nie było. Miałem je założone w poprzednim aucie. Jednak nie takiej odpowiedzi oczekiwałem 18 -stki wpadną za rok. :)
Opublikowano
Witam wszystkich,

 

Panowie doradźcie. Jestem posiadaczem E87 z 2010 r auto aktualnie stoi na 16 stkach 205/55 Run Flat chciałem wymienić dwie z przodu i założyć Dunlop 205/55 R16 SP SPORT BLURESPONSE 91V (zwykłe) gdyż tamte oprócz tego, że są zużyte to i jeszcze bardzo twarde. Poradźcie czy to w jakimś stopniu wpłynie na podróżowanie i czy takie oponki mogę zakupić? A może macie inne propozycje?

 

Wszystkie opony zwykłe, albo wszystkie ROF - innej opcji nie ma. Jeśli chcesz mieć R16 to kup zwykłe opony (gdy chcesz mieć względny komfort, gdy sportowe prowadzenie - to ROF).

 

W E81 mam R18 ROF z ogumieniem mieszanym na zawieszeniu standardowym, i nawet da się na tym jeździć :mrgreen:

W E91 przy zawieszeniu 226A na kołach R17 i RFT Brigdestone było ciężko, zmieniłem opony na zwykłe XL, a teraz na R18 zwykłe XL i jest komfortowo.

 

Jeździłem niedawno na R20 i zwykłych oponach zimowych chyba 245-265 w Bmw F10 z zawieszeniem M-Pakietowym, i komfort mnie powalił :cool2:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Witam , posiadam bmw 1 116i 07 po lifcie , dostalem felgi od bmw 5 styling 135 w 17 '' i 8j . Chce założyć 205/50 bądź 215/45 . Bedą one pasowało do mojej 1 ? et prawdopodobnie 47 . :)
Opublikowano

Jeśli od serii 5, to jest ET 20.

Może te felgi są od E46 lub E85, wtedy rzeczywiście ET47.

 

Minimalna szerokość opony dla felgi 8 calowej, to 215 - ale nie będzie to dobrze wyglądało, duży naciąg opony.

 

Może lepiej sprzedać te felgi i kupić do Twojego modelu auta?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Hmm czytałem trochę i jedni mówią że nawet przy 205 nie jest aż taki duży naciag A przy 215 prawie w ogóle . ty mówisz całkowicie inaczej i komu tu wierzyć ...:D :roll: będę je malował pojadę do wulkanizatora I zobaczę :) gościu co mi je sprzedał mówił że od 5 znów z tyłu pisze is 47 ? :mad2: Ale ogólnie ... będą pasować ?
Opublikowano

wiem wiem , widziałem tabelke :) widziałem ową tabelke :D ale 225 nie chce zakładać za słaby silnik , ogólnie felgi miały być 7,5 J tak zapewniał mnie sprzedawca , prawda inna i sprzedawca wypiera się znów że mówił inaczej :) odsyłać ? szkoda na przesyłke :) 215/45 myślę że powinno być ok ? naciąg minimalny :roll: Tylko ... 8j et47 17 z oponami 215/45 wejdą bez problemu do mojej jedynki ?

 

http://olx.pl/oferta/unikatowe-alufelgi-bmw-17-m-power-opony-CID5-ID8oWvf.html

 

Dokładnie to są te felgi , tu znów ma et40 ? :mad2:

Opublikowano
Klocki to pojęcie względne , 9 czy 10 cali można tak nazwać :) wrzucę na nie opony bez run flatu I wagowo będzie to samo:) chodzi mi o to czy wejdą one do mojego auta i czy przy 215 będzie mocno duży naciąg bo czytałem różne opinie :duh: I nie oczekuje opinii typu sprzedaj i kup inne :mad2:
Opublikowano
nie wiem kto wam te bzdury o wagach opon wciska do glowy runflaty waża dokladnie tyle samo co zwykle opony w wykonaniu XL moze jak index predkosci bedzie nizszy to masa ciut spadnie ale bridgestone w runflacie wazy doklanie tyle samo co conti sport 5 bez runflata.. z runflatem bardziej twardo natomiast prowadzenie pewniejsze. naciąg poogladaj sobie na http://tyrestretch.com/
Opublikowano

Z tymi wagami opon różnie bywa, ale np moje zimowe Hankook R17 225/45 XL, mają solidne, grube ścianki i są rzeczywiście tak samo ciężkie jak RFT (ROF) Bridgestona.

Letnie mam R18 z ogumieniem mieszanym 225 i 255 - Fuldy SportControl XL, i one już nie są tak ciężkie jak porównywalne ROF (nie ważyłem :wink: ale takie sprawiają wrażenie).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
wiem wiem , widziałem tabelke :) widziałem ową tabelke :D ale 225 nie chce zakładać za słaby silnik , ogólnie felgi miały być 7,5 J tak zapewniał mnie sprzedawca , prawda inna i sprzedawca wypiera się znów że mówił inaczej :) odsyłać ? szkoda na przesyłke :) 215/45 myślę że powinno być ok ? naciąg minimalny :roll: Tylko ... 8j et47 17 z oponami 215/45 wejdą bez problemu do mojej jedynki ?

 

http://olx.pl/oferta/unikatowe-alufelgi-bmw-17-m-power-opony-CID5-ID8oWvf.html

 

Dokładnie to są te felgi , tu znów ma et40 ? :mad2:

Normalnie wyglada 205/50 na 8j ja mam takie na zime

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
wiem wiem , widziałem tabelke :) widziałem ową tabelke :D ale 225 nie chce zakładać za słaby silnik , ogólnie felgi miały być 7,5 J tak zapewniał mnie sprzedawca , prawda inna i sprzedawca wypiera się znów że mówił inaczej :) odsyłać ? szkoda na przesyłke :) 215/45 myślę że powinno być ok ? naciąg minimalny :roll: Tylko ... 8j et47 17 z oponami 215/45 wejdą bez problemu do mojej jedynki ?

 

http://olx.pl/oferta/unikatowe-alufelgi-bmw-17-m-power-opony-CID5-ID8oWvf.html

 

Dokładnie to są te felgi , tu znów ma et40 ? :mad2:

Normalnie wyglada 205/50 na 8j ja mam takie na zime

 

 

No i widzisz , Ty mówisz normalnie inni że duży naciąg :mad2:

Opublikowano
nie wiem kto wam te bzdury o wagach opon wciska do glowy runflaty waża dokladnie tyle samo co zwykle opony w wykonaniu XL moze jak index predkosci bedzie nizszy to masa ciut spadnie ale bridgestone w runflacie wazy doklanie tyle samo co conti sport 5 bez runflata.. z runflatem bardziej twardo natomiast prowadzenie pewniejsze. naciąg poogladaj sobie na http://tyrestretch.com/

 

Moje RoF zimówki GY są na bank cięższe od nowych letnich GY XL

Zimówki vs letnie to pewnie niezbyt dobre porównanie, ale kurde ten wzmocniony oplot w RoF musi przecież więcej ważyć.. nie jest to jakaś masakryczna różnica, ale jest.

Opublikowano
wazone waga z dokladnoscia 0.2kg wynik identyczny. dla 2 danych opon ten sam rozmiar 225/40/18 byc moze w 16 jest roznica..
Opublikowano
wazone waga z dokladnoscia 0.2kg wynik identyczny. dla 2 danych opon ten sam rozmiar 225/40/18 byc moze w 16 jest roznica..

ja o 17 pisałem. nie ważyłem ich, ale czułem różnicę przy pakowaniu jednych i drugich.

 

ale wobec dalszego wątku, to dokładnie, u kierowców niż opon ważniejsza jest masa własna :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.