Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie.

rozmiar 17

rostaw 5x120

szerokosc 7,5

et 15

Wejdzie takie cos? nie bedzie za bardzo wystawało?

opony do tego 205/50 albo 45/ na 17. Pozdrawiam i prosze o szybka odpowwiedz :)

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zielonych pytań ciąg dalszy :mrgreen:

 

Kupiłem samochód z tym zestawem kół:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UA72&mospid=50330&btnr=36_1054&hg=36&fg=15

 

Z tego co sprawdziłem to jest to zestaw zimowy. Czy mogę spokojnie zakładać na to letnie gumy czy te zimowe konstrukcje różnią się na tyle, że jest to niemożliwe lub niewskazane? Podobają mi się i miałem w planach użyć je do letnich, ale po tym odkryciu zwątpiłem :/

 

Z góry dzięki, pozdrowienia.

Opublikowano
Istnieje coś takiego jak felgi zimowe? Chyba tylko od opony zależy sezon.
Opublikowano

hehe

 

no ja też zgłupiałem, ale na stronach bmw znajdziesz je tylko w sekcji winter wheels. stąd zwątpienie - czy to tylko bmw sobie stylówkę zrobiło czy ma to jakieś techniczne podłoże.

 

ps. śliczna ta Twoja 116ka :D

Opublikowano

Witam mam pytanko, odnośnie opon do e87 felgi wz216. Czy opony bez (rsc),

Będą sie nadawać?

Historia jest tego typu, kupiłem 18" motorsporty były tylko dwie opony

225/40/18 bridgestone potenza ra050a|* run flat super trzymają w zakrętach

Ale bardzo twarde. Znajomy wulkanizatora doradził ze do bmw podejdą tylko

Run flat by auto dobrze sie prowadziło? Pytanko czy np michelin pss bez run flat

Bedzie dobrze trzmał. Dodam rze przejechałem sie na zwykłych kierunkowych

I była tragedia myszkuje po całej drodze, by niepotrzebnie wywalić kasy

W błoto ma ktoś doświadczenie. W e39 M5 mam zwykle conti sc3 i jest ok.

Dodam teraz że felgi są pod run flat styl216

Opublikowano

Pamiętaj, że RunFlaty muszą być z gwiazdką (akredytacją BMW) wtedy dopiero można powiedzieć, czy są złe czy dobre. Ja od kilku lat jeżdżę na RunFlatach i nierunflatach jednocześnie i nie czuję różnicy w komforcie jakoś. Np. w M135i zimówki 18" mam RF i są tak komfortowe jak oryginalne nie-RF co były na tych felgach. Za to 19" nie-RF są już 10x mniej komfrotowe od 18" RF. W X6 też po głupich komentarzach na forach róznych kupiłem jedne opony nie-RF, nei było żadnej różnicy w komforcie w stosunku do oryginałów RF.

 

Ja osobiście zakładałbym zwykłe opony TYLKO jeśli mam w bagażniku pełnowymiarową zapasówkę i komplet narzędzi. W X6 np. dokupiłem dojazdówkę, a okazało się, że i tak nie mam podnośnika ani kluczy w aucie....

Opublikowano
A nie wystarczy Assistance? Złapanie gumy to chyba bardzo rzadka sytuacja. Mi się to ostatnio przytrafilo jeszcze na rft i miałem ogromny problem aby znaleźć warsztat o 6 nad ranem w borach tucholskich który ma sprzęt do zdjęcia rft. Opona okazała się nie do naprawy i musiałem szukać kolejnego gdzie mogłem kupić opony. Fakt, że było to jakieś 6-7 lat temu, może teraz lepiej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

No ja gumę łapię średnio raz na 2 lata. Niby rzadko, ale wystarczająco często, żeby napsuć krwi i zmusić do przewidzenia tej sytuacji. Liczenie na Assistance jest bez sensu, ile to trwa, 2h najmniej tak z doświadczenia ?

Kiedyś E39 jechałem do dziewczyny, złapałem gumę, zmieniłem koło tak szybko, że nawet nie zauważyła spóźnienia ;] W M135i jak złapałem gumę straciłem kilka godzin, pomimo że to było pod serwisem, zanim wszystko załatwiłem i dopiąłem. Nie mówiąc o tym, jak w X6 poszła mi opona, to 4-5 dni czekałem na nowe koła (weekend).

Opublikowano

Dzieki za info, kupie komplet nowych bridgestone potenza re050a* 215/40/18i 245/35/18

Niema sensu pchać sie w dziadostwo, czasami tak jest jak sie chce przyoszczędzic

To i tak wychodzi drożej.

Opublikowano
225/40/18 255/35/18 conti csc5 bezROF tez są swietne ale woze zestaw naprawczy w bagazniku
Opublikowano

cypisek, zestaw naprawczy to "mentalna proteza bezpieczeństwa" :D

 

Raz w X6 złapałem gumę na nie-ROF, zestaw naprawczy nie pomógł NIC, pomimo że opona była cała.

No i pytanie, co pomoże Ci zestaw w przypadku takim:

http://i.imgur.com/aCWOSwW.jpg

Opublikowano
cypisek, zestaw naprawczy to "mentalna proteza bezpieczeństwa" :D

 

Raz w X6 złapałem gumę na nie-ROF, zestaw naprawczy nie pomógł NIC, pomimo że opona była cała.

No i pytanie, co pomoże Ci zestaw w przypadku takim:

http://i.imgur.com/aCWOSwW.jpg

 

 

Czy to oponka pss, co było pszyczyną zdięcia opony z felgi?

Opublikowano

Witam,

 

Panowie a więc i ja mam pytanie odnośnie felg.

Czy felgi 7,5x17 z ET32 podejdą mi do E87 ? Jakie oponki do tego kupić? Nie chcę Run flatów ;)

Opublikowano

Cześć, 2 pytania do kolegów i koleżanek:

 

1.

Miał już ktoś okazję jeździć na tych oponach?

http://www.hankooktire.com/global/passenger-cars-tires/hankook-ventus-v12-evo2-k120.html

 

2.

Czy jeździł może ktoś na 205/45R17 założonych na 7j/17? Pytam bo raz, że 205/50R/17 są przeważnie dużo droższe w zakupie i dwa, że na lato profil niższy byłby chyba nieco ciekawszy. Wiem, że bmw zaleca przy tej feldze 50, mam też to biało na czarnym na słupku no ale.. :)

Opublikowano

nie no właśnie ufam słupkowi i Wam bardziej niż sobie dlatego masa wątpliwości: zawieszenie, elektronika etc..

czyli rozumim radzisz, by odpuścić sobie takie eksperementy?

Opublikowano
Tak jeśli chcesz więcej komfortu kupuj opony o niskim indeksie prędkości maksymalnej i nie kupuj opcji xl wtedy opony będą delikatne i miękkie
Opublikowano
No ja właśnie myślałem nawet o mniejszym komforcie, niższym profilu ale bez RoF. Teraz jeżdżę na flat zimówkach i fakt nierówności bolą, ale daje rade. Na trasie jest git. Tak właśnie myślałem, żeby jeśli iść już w 50kę, to właśnie XL i W bez RoF'a, żeby jednak czuć trochę sportu pod tyłkiem.
Opublikowano
Ja nie wiem co Wy macie z tymi runflatami, przecież te nasze auta na normalnych oponach zachowują nieporównywalnie gorzej, niż na dedykowanych ROF. W zimę jeździłem na Continentalnach WinterContact ROF i przyznam, że byył fatalne; każdy "biały" podjazd był dla mnie niewiadomą, ESP praktycznie cały czas mrugało, no ogólnie "bałem się", a wcześniej przez lata jeździłem tylnonapędówką pozbawioną jakichkolwiek systemów i było ok. Wymieniłem na normalne opony Nokian WR D3 i inne auto - żeby coś spieprzyć na śliskim trzeba się baaardzo postarać i z żadnym podjazdem nie miałem problemu. Ale stabilność w zakrętach i przy wyższych prędkościach poszła zdecydowanie w dół. Na lato wymieniłem teraz Continentale SportContact 5 ROF (które polecam) na Pirelli P7 Cinturato ROF i jestem bardzo zadowolony, auto prowadzi się wspaniale i idealnie wgryza się w zakręty. Jeździłem jedynką na letnich oponach bez ROF i bym tego nigdy nie założył, auto pływa. Poza tym nowe runflaty to już troszkę inna bajka niż te X lat temu, teraz już nie są takie twarde.
Opublikowano

Nie do końca masz racje. Po prostu każda opona ma swoje właściwości. Różnice są bardzo duże i nie zależą od tego czy to rft czy nie.

W M135i masz wybór przy zamawianiu auta rft, albo zwykle wiec to chyba świadczy o czymś ? Niestety opony najwyższej klasy najczęściej nie występują w wersji rft

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.