Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ats dtc bardzo ladne ale nie ma.... podobnie oz.. jest natomiast cos co chodzi mi po glowie styling 71 18" z otworem centrującym 74.1 zalety... kute.. skrecane.. i otwor centrujacy ktory pozawala na stosowanie dowolnej grubosci pierscieni dystanowych z kołnierzem.
Opublikowano
koledzy proszę o opinie dotyczącą opon Yokohama Advan Sport V105, aktualnie posiadam Pirelli P-Zero RoF i mam dość, twarde to jak diabli. Co myślicie o tym modelu Yokohama Advan Sport V105 może ktoś na nich śmiga ? ew, co możecie polecić nie RoF z opon Premium.
Opublikowano

Witam

 

Mam problem z DTC , zaczyna wariować po paru kilometrach na autostradzie . Mój mechanik powiedział że to wina opon . Opony które są w tym momencie na aucie to 205/50/17 przód i 225/45/17 tył wszystkie opony typu Runflat . Czy taki zestaw przewidywany jest w oryginale ? Jeśli nie to jaki zestaw jest odpowiedni ? Samochód to BMW 116 i Sport wersja przed liftowa .

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
Mam identyczny zestaw i wszystko jest ok, co najwyżej właśnie uciekam na zwykle opony - za twardo

 

Musze sie chyba przejechac jedynka na zwyklych oponach, bo zarowno jak jezdze na 17 lub w lato na 18 (czywiscie rof) to wcale twardo mi sie nie wydaje :/

Chyba macie za delikatne kupry :)

Edytowane przez Taucher
Opublikowano

Cisnienia prawidlowego nalezy pilnowac to i ze scieralnoscia nie bedzie problemow :)

Wielu z was stara sie oponami zneutralizowac zuzyte amortyzatory…

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszytsko zalezy od jazdy wraz ze wzrostem temp rosnie cisnienie ale skad moze NIEKUMATY wiedziec :mrgreen:

Jak on w zyciu nie latal na torze nie mowiac o drifcie :norty:

Opublikowano
Wszytsko zalezy od jazdy wraz ze wzrostem temp rosnie cisnienie ale skad moze NIEKUMATY wiedziec :mrgreen:

Jak on w zyciu nie latal na torze nie mowiac o drifcie :norty:

 

Zymol wypoleruj sobie drifta na zadku nie zapominajac o odpowiednim cisnieniu tloka.

Jak bedziesz szukal przyjaciol na dnie miski olejowej to panewki przyjdzie ci pasowac pilnikiem :)

Taki fachura jak ty powinien wiedziec ze opona ROF zbudowana(zaprojektowana) jest bardziej masywnie przez co nie traci tak szybko cisnienia jak i rowniez jego nie przybiera(szybko) w druga strone w porownaniu do zwyklej standardowej opony.

MADE IN PRL
Opublikowano

A jakie to warunki fizyczne sprawiają ze rft nie zwiększa ciśnienia pod wpływem temperatury?. Bo mnie w ósmej klasie uczyli ze jest dokładnie odwrotnie. Jesli ścianki pojemnika sa elastyczne to pod wpływem temperatury ciśnienie rośnie wolniej bo powiększa sie objętość pojemnika. W sztywnym pojemniku, gdzie nie ma takiej możliwości ciśnienie pod wpływem temperatury rośnie szybciej.

Pomijam juz fakt ze w przypadku opon rft i zwykłych różnice te bedą pomijalne. Cała filozofia rft nie opiera sie na tym ze ciśnienie z nich wolniej schodzi ale na tym ze po jego utracie można kontynuować jazdę dzieki sztywnym bokom opony.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Przez to ze sciany sa grubsze opona podczas pracy wolniej sie podgrzewa i nie generuje tak duzego wzrostu cisnienia jak w przypadku standardowej opony.

Scianki(pojemnika :) ) sa elastyczne bo opona nie jest z sztywna z plastiku.

Na wzrost cisnienia opony ma wplyw temperatura powietrza,temperatura opony (ilosc obrotow ktore wykonuje wokol swojej osi),nacisk na osie (tonaz) i nawierzchnia po ktorej porusza sie auto.

 

PS.ROF oczywiscie zwieksza cisnienie ale nie robi tego tak szybko jak standardowa opona.(co bylo odpowiedzia na post zymola ktory ja zrownal ze standardowa opona)

 

PS" Te pudelko to chyba bylo w klasie 6 bo w 8 za moich czasow byly same wzory.

MADE IN PRL
Opublikowano
umyśliłeś tam coś sobie i tyle... po co zabierać głos jeśli nie jest się czegoś pewnym.. przed postami pisz: tak mi się wydaje.. lub: wyczytałem w gazecie
Opublikowano
Cyfry oznaczają nacisk na od natomiast literki indeks prędkości bedziesz jeździł ponad 240 ze ci trzeba indeksu w?

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Przecież opona nagrzewa sie nie z boku lecz z czoła. Wskutek tarcia o asfalt. Twój argument jest kompletnie bez sensu. Opony z grubszymi bokami jak rft gorzej moga odprowadzać ciepło a nie je przejmować.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.