Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
o tej drugiej aukcji zapomnij, kupilem od tego kanciarza felgi niby idealne, jak przyszly do mnie bylem tak wsciekly ze pojechalem do radomia mu je oddac, powiem tylko tyle ze oddal kase, tego samego dnia wystawil felgi znowu na allegro z opisem ( jak nowe ), ogladalem wiekszosc felg ktore ma wszystkie w oplakanym stanie,
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja od czterech dni jeżdżę na Alipnach, śniegu jeszcze u mnie nie ma więc jeszcze nie oceniam.

Pierwsze wrażenia bardzo na +

Opublikowano

Kazda nowa opona z lamelami dobrze robi zima :)

Postawilbym nawet teze ze lepsza nowa zimowa gorszego producenta niz uzywana trzyletnian lub wiecej lepszego.

MADE IN PRL
Opublikowano
tez juz wrzuciłem zime :) tez alpin michelin narazie jedyna roznica to bardziej miekka obrecz barkowa... w stosunku do letnich ale to raczej normalne 4x 225/40/18
Opublikowano
przod max co wchodzi to 8,5j et 40 z nie nastreczowana opona 235/35/19 mowie o dunlopie sp sport maxx. aczkolwiem czasem przytrze na mega duzym dobicu o zderzak i trzeba go delikatnie podszlifowac. poza tym jezeli nie masz zmodyfikowanych nadkoli przod to rowniez trze jezeli skrecisz 3/4 obrotu i kiery i nacisniesz hamulec. tyl bez strecza rozkminie na dniach ponieważ mam miec nowe opony z tylu 235/35 19

 

 

Troche ide pod prąd bo teraz kupuje letnie felgi ale stinger jaki masz zawias? Przymierzam sie do tomasonow tn6 8,5 et 35 18 i zastanawiam się czy przód wejdzie. Z oponą 225/40 miała by idealnie takim sam fender clearance jak Twój rozmiar wg tego kalkulatora http://www.rimsntires.com/specspro.jsp Co myślicie, wejdą te felgi z zawiasem s226?

Opublikowano

Ponowie pytanie !

 

Mamuśka złapała wczoraj kapcia w E81. Pojechałem dziś do wulkanizacji, wrzuciłem zimóweczki i dalej mam czerwony błąd dziury w oponie...

Używałem z 5x funkcji reset w komputerze jeśli chodzi o ogumienie, ale komputer myśli myśli i po paru sekundach wywala od razu na czerwono znaczek przebitej opony...

 

Samo mu przejdzie czy co mam zrobić ??

 

Dzięki i pozdrawiam.

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano
Będzie wystawała lekko za budę poza tym jak lekko skręcisz koło i przyhamujesz moze trzeć o nadkole. od tylu trzeba je podgrzać opalarka imwepchnac do tylu. Poza moze trzeć mocowanie zderzaka

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Eh szkoda, w dobrej cenie mam te felgi. Nadkola można jakoś pomodzic jak mówisz, gorzej z tym wystawaniem poza błotnik bo na nierówności po dobiciu mogę sie go pozbyć... Chyba żeby zrobić większy naciąg 215 opona? Albo jeszcze coś innego? Jest w ogóle sens kombinować? Tyle zdjęć tych felg na jedynkach jest ze tylko robią większą ochotę :-P
Opublikowano

Z naciskiem moze dac rade aczkolwiek nie każda guma streczuje sie tak samo. Ja moje koła 8,5j et 40 kupiłem z toyo guma 235/35 i np ta guma streczowala sie ładnie w stosunku do dunlopa który wcale nie streczuje sie. Jeżeli masz 18 to spróbuj z opona 215/40 bo ona juz sie bedzie ładnie streczowac na takim kole i powinno byc ok. Tarcze moze byc o nadkola jak skrecasz lekko koło i nacisniesz na heble. To można łatwo rozwiązać podgrzewając opalają nadkola i wepchnąć je do środka całość operacji 5 min. Ja chce miec 235/35 wiec mam lekko zrolowany blotnik który jedt na tyle miękki ze rura to zrobiłem oraz trochę mam naciągnięty. Płaszczyzna blotnika nie jest idealnie

Prostopadłą do drogi jak ma to

Miejsce przed przeróbka. Czasem

Moze ci przyjrzeć o mocowanie zderzaka ale tym sie nie przejmuj bo trochę go przytrZe i samo sie wyreguluje. Moze tez trzeć czasem lekko o zderzak w płaszczyźnie koła tam jest taki garnki mały który u mnie sie wytarl i jest gitara.

Weź od kosić koło 8,5 cała np tylne mpak i zrób sobie dystans np 17mm jak ori koło ma et 52 to po dystansie będziesz miał 35 i załatw gumę 215/40/18 koszta niewielkie bo za 4 stowki będziesz wiedział czy wchodzi. Jakies dystanse ma cypis na handel chyba

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Tył wejdzie ja mam teraz 8 J et 29 z tylu z guma 225 to jest dokładnie to samo co 8,5 J et 35

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Dzięki stinger za porady. Hmm dziwne to jest, jedni piszą że im wchodzi bez przeróbek inni że nie ma szans a jeszcze inni że z przeróbkami. Wygląda na to że bez przymiarki sie nie dowiem na 100% i wszystko zalezy od auta
Opublikowano
Ciekawostka jest to ze u mnie stepu w lewym tylnym kole nie trze a wprawnym podciera. Auto nie uderzony w tył nigdy. Wiesz trzeć zaczyna jak przejedziesz przez wyboje. Zwróć uwagę na ślizg zderzaka ja mamzamiar swój skrócić ok 1 cm i rant blotniki na odcinku ok 10 15 cm licząc od zderzaka. Dalsza czesc doktoratu napisze jak założę h&r gewindefahrwerk bo juz czeka

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Tzn. Okazuje sie ze trze o nadkole nie o blotnik. Czesc juz wycialem zostało jeszcze troszkę i nie będzie tarlo

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano

Tak błotnik juz sklepany. Jeszcze będę planował mocowanie zderzaka. Poza tym będę grzali nadkola uwypychal bo daje w dupe jeszcze od gory nadkola. Jeżeli to nie pomoże to będę planował jeszcze łączenie blach w fo którego jestocowany ślizg. Ciekawe czy da sie to zacynowac aby nie gnilo. Nie

Moze nic

Trzeć jeżeli ma wpaść gwint. Bo chce posadzić 2 cm niżej w stos do m pak

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.