Skocz do zawartości

330d automatyczna skrzynia- dławi


orlik1981

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich niedawno kupiłem 330d w automacie na początku było wszystko ok. ale pojawił się mały problem:

Ruszając samochodem i wciskając gaz do końca auto zaczyna przyśpieszać do 4,2 tyś. obrotów i w tym momencie zamiast ciągnąc dalej i zmienić na drugi bieg obroty spadają na 1 tyś. (dosłownie na ułamek sekundy), po czym auto zaczyna jechać na wyższym biegu. Dzieje się tak na normalnym D jak i na tiptronic. Zastanawiam się czy jest to skrzynia czy może tylko jakiś błąd w kąpie, który tym steruje.

Co wy o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na warsztacie specjalizującym sie w automatycznych skrzyniach, mechanik sprawdził na kapie co jest i przejechał się autem, po czym stwierdził ze wszystko jest ok.

Pytam się go to dlaczego odcina przy 4 tys( na jedynce) i nie idzie do czerwonego pola i zmienia na następny bieg tylko tnie obroty do 1 tys i wtedy przerzuca? On na to ze to jest jakiś ogranicznik obrotów, żeby nie przekręcić silnika.

Czy ktoś kto śmiga 330D w automacie ma podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja też jestem szczęśliwym posiadaczem e46 3.0D z automatyczna skrzynią i nie mam takich objawów . Autko ciśnie na każdym biegu nic nie odcina ...

Jedź do polecanego warsztatu a nie jeździsz po "kowalach" i usuń usterkę bo zaraz coś się rozleci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik mechanikowi nie równy pół roku temu miałem A8 no i padła skrzynia w najlepszym zakładzie co naprawiaja tylko automaty stwierdzili po 3 dniach przyczyne koszt naprawy 3700zł załamało mnie to auto stało miesiąc zepsute poznałem mechanika takiego grzebolka kazał przyprowadzić po 30min oddzwonił żebym przyjechał po auto przyjechałem a on mówi no wiesz jakieś 100zł musisz mi dać ósemka śmiga do dziś tacy są fachowcy u nas na swoim przykładzie ci podpowiem jedź do kilku magików
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
kolego może dokończysz temat jak to tam wyszło? :D też jeżdże automatem i chce poprostu wiedzieć jakie koszta mogą mnie spotkac. Nie wydaje mi sie zeby po wymianie filtra trzeba bylo wgrac nowy program, chyba że chcą zarobić x2 i za wymiane filtra i za program, a może jedna z tych rzeczy problem poprostu załatwi?.
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Mimo że założyciel tematu już nie chce odpisać, doadam, że jak widzicie w Maju pisałem że auto idzie do czerwonego pola.... skończyły sie dobre czasy i mam tak jak u kolegi najpierw odcinało mi zapłon własnie przy 4200 obr/min a teraz już 3800obr/min wszystko wskazuje na pompe paliwa :!: W tym tygodniu powinienem już wiedzieć na 100% bo będe ją wymieniać
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin jak przyjdzie pompa daj znać mam nadzieje że to właśnie to

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany życzę dalszej bezawaryjnej jazdy bmw kolejny zadowolony użytkownik 330d :cool2:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

jestem pierwszy raz na forum choć nie ukrywam ze czesto czytam.

mam takze problem ze skrzynią w 330xd 2000r.

objawy nastepujące:

auto kreci sie do 5-6k (czerwone pole) jednak zanim przerzuci na wyższy bieg mysli 2-3 sekundy lub schodzi z obrotów i star

sie redukowac (dotyczy zmiany z 2 na 3).

nie jest to płynna zmiana.

czy mimo tego ze wchodzi na obroty moze to byc zależne od pompy progowej?

prosze o opnie.

temat kontynuuje w nowym poscie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.