Skocz do zawartości

[e39] Zawieszenie tylne touring


cubus1

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj byłem na przeglądzie, i sprawdziłem sprawność amorów. Przód ok. 55% na stronę, więc jeszcze spoko. Natomiast tył wyszedł po 25%. Niby jeszcze norma, ale w wakacje będę trochę jeździł z full załadowaniem więc po co ryzykować. Doczytałem tu i tam, że winą takiego satnu rzeczy mogą być tuleje gumowe na tylnej belce (tzn., że niby mogą zakłócać pomiar itp.) choć ostatnio zauważyłem, że przy pokonywaniu ostrych zakrętów ale przy niskiej prędkości, z tym że dość agresywnie, to lekki tył uślizguje się, delikatnie żabkując (na tej podstawie domniemam że to jednak chyba amory). Dodam, że autko po lifcie z nivo i tym seryjnie niższym/twardszym zawieszeniem czyli SP Susp. Wiem, że wysokość tyłka zależy od obciążenia i tym steruje nivo. Interesuje mnie sprawa wymieniona wyżej oraz to czy w tym rodzaju zawieszenia są inne amory czy tylko same sprężyny. Dziękuje i nie bijcie za dość zagmatwany post ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie < bez nivo > na pomiarze sprawności amortyatorów wyszło 25% z tyłu. To nie norma ale targedia :duh:

Dodatkowo waliło z tyłu jak diabli.

Po wymianie tuleji belki te same amortyzatory pokazały 65%.

A auto zupełnie inaczej sie prowadzi < oczywiście lepiej >

Opisywałem to juz na forum dość szczegółowo.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.