Skocz do zawartości

Wymiana uszczelniaczy zaworow 520i


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

to za duzo jak na uszczelniacze.

 

To cos innego.

 

Jeśli nie masz wycieków i odma jest czysta i sprawna to olej wcina pierścieniami.

10w40 jedynie pogarsza sprawę chociaż w tym przypadku < 1,5l na 600km> to juz chyba nie pogarsza...

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Zapytam raz jeszcze bo też mam ubytki oleju w silnik jest suchy a ostatnio wymieniłem uszczelkę od pokrywy zaworów bo tam miałem wyciek jednak dalej mi ubywa oleju.

Co To ta cała odma dlaczego miała by mi olej brać. U mnie może być mega zasyfiona bo pewnie od nowości nie była wymieniana. Mam w miarę mały przebieg dlatego dużo jeszcze gratów z taśmy prod. Dodam że auto po nocy jak i w czasie jazdy nic nie dymi. Wiec wykluczam spalanie oleju.

Aha mój ubytek to 1.5litra oleju po przejechaniu 6_7 tys km od wymiany oleju. Oczywiście dole wałem po trochu a nie 2 litry na raz

Opublikowano
Zapytam raz jeszcze bo też mam ubytki oleju w silnik jest suchy a ostatnio wymieniłem uszczelkę od pokrywy zaworów bo tam miałem wyciek jednak dalej mi ubywa oleju.

Co To ta cała odma dlaczego miała by mi olej brać. U mnie może być mega zasyfiona bo pewnie od nowości nie była wymieniana. Mam w miarę mały przebieg dlatego dużo jeszcze gratów z taśmy prod. Dodam że auto po nocy jak i w czasie jazdy nic nie dymi. Wiec wykluczam spalanie oleju.

Aha mój ubytek to 1.5litra oleju po przejechaniu 6_7 tys km od wymiany oleju. Oczywiście dole wałem po trochu a nie 2 litry na raz

 

Taki ubytek to dla M54 całkiem normalne zużycie. Odme mozesz wymienić dla świętego spokoju jeśli nigdy nie była ruszana. Masz widzę ten sam silniki z tego samego roku co ja. U mnie żre w okolicach 250ml na tysiąc. Na jakim oleju jeździsz?

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Witam.w mojej e36 m52b25 na 600km ubywa 1-1.5litra,odma wymieniona i nic nie wiem czy brac sie za uszczelniacze czy cos to da,albo szukac silnika drugiego z pewnego zrodla.

 

jest bardzo prosty sposób na to by sprawdzić czy to wina głowicy czy pierścieni

zrób pomiar ciśnienia sprężania ,po kolei każdy tłok najpierw normalnie a po odczytaniu parametru daj strzykawką ok 20/30ml oleju silnikowego i jeśli ciśnienie bezie dużo wyższe co od razu zauważysz będzie oznaczać winę pierścieni ,oczywiście pomiar zrób na ciepłym silniku

miałem do czynienia z dizlem co prawda ,który miał słabe ciśnienie sprężania od 19 do 21 bar ,w zimę problem ze starem silnika za pierwszym razem każdy mechanik mówił trzeba zrobić remont silnika ,ale właściciel jeździł non stop od sprowadzenia kilka lat auta na oleju 15w40 a silnik to 525tds ,oleju nie brał chodził idealnie ,przyczyną były zapieczone pierścienie pomogła kilkukrotna wcześniejsza niż wymagana wymiana oleju wraz dobrą płukanka silnika i zmiana na 10w40 ,ciśnienie powróciło po czasie do 24bar i obyło się bez remontu silnika ,więc jest to chyba najprostszy i najtańszy sposób diagnozy.

 

i

Opublikowano

Miałem identyczny przypadek w moim 520i. Dymiła i brała olej, poprzedni właściciel zalał 15W40, po wlaniu 10W40 już się poprawiło, teraz była płukanka i 5W50, przestała pić olej, czasami zadymi, jeszcze jedna płukanka w planie i będzie ok :cool2:

 

PS. Wszyscy mi prognozowali uszczelniacze zaworowe, pierścienie etc.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • 3 lata później...
Opublikowano

Masakra-co Wy Panowie wypisujecie,co ma wspólnego popychacz z braniem oleju?

i niby po co mechanicy mieli demontować uszczelniacze jeśli chciałeś tylko planowanie głowicy zrobić? ,

nawet zaworów do planowania nie trzeba demontować

520 w benzynie to specyficzny silnik,amatorom nie radzę ruszać,a już nie daj Boże rozrządu

częsta awaria to stukanie w klawiaturce,ja najczęściej trafiam zawieszone popychacze i to można zrobić samemu,pracochłonne ale w miarę łatwe,ale drugą częstą przyczyną stukania(klekotania) to niestety luz na panewce wału albo jeszcze częściej luz tulei tłoka

Opublikowano

żeby nie zakładać kolejnego wątku dobije do tego.

 

pacjent e39 520 i 150 km 97r:

 

Auto bierze olej ok 1,5 l na 1000km, wymienione są uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy, nic nie dało zużycie oleju dalej takie samo. auto jeździ na gazie ale teraz nie wiem czy leci para czy dymi na biało bo przy takiej temperaturze ciężko stwierdzić ;/ mechanik mówi że odma jest w porządku. Czuć czasem w środku jakby przepalony olej. jeździ na motulu 10 w40 wcześniej tez jezdzilo na 10 w 40 wiec taki zostawiłem. wiadomo stara padlina to nie wiadomo co kto tam lał wcześniej. silnik pracuje ok zapala od strzała , żdanych problemów z obrotami itd. ktoś ma jakieś pomysły czy spuścić ją do rzeki?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Płukanka przed wymianą oleju odkreć świece i daj śrdode very lube na zapieczone pierścienie olejowe i olej full syntetyk 10w60 jak nie pomoże to sprawdz kompresje ja obstawiam zapieczone pierścienie olejowe nagarem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.