Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

mam problem - wibracje na kierownicyprzy hamowaniu

proble zaczol wyskakiwac po wymianie tarcz przednich na now.

na nowych przejechalem okolo 2000km i zaczely wystepowac wibracje na kierownicy przy hamowaniu

dalem tarcze do przetoczenia problem znikł ale po nastepnych 2000km powrocil.

pomyslalem ze moze tarcze ze slabego materialu kupilem nowe firmy PAGID razem z klockami wymienilem i po jakis 2000km znow to samo wibracje przy hamowaniu przy predkosci powyzej 90km/h wczesniej mialem wibracje przy niszszych predkosciach.

co to moze byc czy to tarcze czy jakies koncowki no bo powiem ze cos delikatnie mi stuka ale na szarpakach nic nie wykazalo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zestaw obowiązkowy:

tuleje wahaczy

wahacze

drążki i końcówki kierownicze

Przekładnia kierownicza

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

wszystko bylo sprawdzane na szarpakach

pan szanowny mechanik powiedzial ze zawieszenie jest sztywne.

wszystkiego chyba nie bede wymieniac ? wszedzie gdzie pytam to mowia ze to tarcze slabe byly...

jeden gosc mial bmw 7 i tez mial ten problem wymienial tarcze ze 3 razy w koncu kupil w servisie bmw i problem znikl....

czy o zeczywiscie tarcze moga byc?? bo juz daw komplety wymienilem

pierwsz mialem firmy - EICHER

drugie - PAGID

i juz nie wiem jakie kupic moze ktos zna firme textar bo jeszcze takie maja w tym sklepie??

Opublikowano

kolego identycze objawy ja mialem z moja benia. wymienilem tarcze na zimmermann + klocki tej samej firmy i po problemie. masz silne i ciezki samochod ktory trzeba jakas zatrzymac daletgo na hamilcach raczej nie oszczedzaj. czipsy sie robia z tarcz gdy jedzisz z dosyc duza predkoscia i musisz na ostro hamowac wystarczy kilka razy i masz czipsa. niestesty z takimi tanimi tarczami tak sie dzieje. sorki ale to prawda. kp sobie taki zestaw jak ja lub ate a za pomnisz o problemie.

 

 

 

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
lub ate a za pomnisz o problemie.

z ate nie zapomni o problemie.... oryginaly dadza rade

nie zgodze sie z toba ja mam juz zimmermann-y komplet jak napisalem wyzej i nie nazekam. poprostu sa tarcze i tarcze w bmw tanie mieso psy jedza i to jest akurat prawda. raz a pozadnie takie jest moje zdanie.

 

 

 

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
lub ate a za pomnisz o problemie.

z ate nie zapomni o problemie.... oryginaly dadza rade

nie zgodze sie z toba ja mam juz zimmermann-y komplet jak napisalem wyzej i nie nazekam. poprostu sa tarcze i tarcze w bmw tanie mieso psy jedza i to jest akurat prawda. raz a pozadnie takie jest moje zdanie.

a czy ja w ktorymkolwiek miejscu odnioslem sie do zimmermanow? nie, rekomendowalem jedynie oryginalne tarcze

3 lub 4 komplety ate przerabialem w dwoch skrajne roznych autach (swoja droga to takich samych jak masz w podpisie) i scenariusz zawsze ten sam - 2000-3000 przejechane i tarcze pogiete.

o zimmermanach sie nie wypowiadalem i wypowiadac sie nigdy nie bede, bo nie mam z nimi zadnego doswiadczenia

 

pozdrawiam

gustuff

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam zimmermany i są bardzo OK :cool2:
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Ja mam tarcze Zimmermanna + klocki Textar (przód) oraz tarcze Bosch + klocki Textar (tył) i jest wszystko ok.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.