Skocz do zawartości

Znika plyn z chlodnicy Pompa wody??


BMW e39

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem znika mi woda w chlodnicy i przez to grzeje sie silnik.Czy moze to byc pompa wody??uszczelka pod glowica?w wodzie nie ma oleju...nie mam zadnych wyciekow ostatnio wymienilem wisko na orginal bo padlo i wszystko bylo ok.zauwarzylem tez ze jest problem z temperatura nawiewu nie daje odpowiedniej temperatury lub w ogole daje zimne powietrze na cieplym.Prosze o pomoc.Z gory dzieki za odpowiedzi i za pomoc....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak leci zimne powietrze przy nastawieniu ogrzewania na cieple to znaczy ze uklad chlodzenia mocno zapowietrzony (grozi ci przegrzanie silnika). Sprobuj zlokalizowac wyciek. Czesto jest to obudowa termostatu lub zintegrowany z chlodnica (pekniety) zbiorniczek wyrownawczy. Czesto goracy plyn chlodniczy od razu odparowuje i nie widac wycieku. Sa w sprzedazy srodki fluoroescencyjne ktore dolewa sie do plynu chlodniczego a pozniej w ultrafiolecie sprawdza sie miejsca wycieku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest obudowa termostatu

http://img693.imageshack.us/img693/7755/990092280.jpg

 

I jeszcze pytanie: masz w aucie gaz? Jesli tak to peknieta membrana gumowa w parowniku moze powodowac ze razem z gazem krople plynu chlodzacego dostaja sie do gazu i sa spalane przez silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie była obudowa termostatu < wyciek znika natychmiast> i korek chłodnicy < też nie znajdziesz śladu wycieku >

Obudowa traci szczelność w miejscu styku z głowicą. Wygina się. Można kupić taką obudowę wykonaną z aluminium.

A korek chłodnicy miałem nieoryginalny < jakiś topran > ale podłożyłem dodatkowy oring i pomogło.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest obudowa termostatu

http://img693.imageshack.us/img693/7755/990092280.jpg

 

I jeszcze pytanie: masz w aucie gaz? Jesli tak to peknieta membrana gumowa w parowniku moze powodowac ze razem z gazem krople plynu chlodzacego dostaja sie do gazu i sa spalane przez silnik.

 

 

mi uciekało przez reduktor i go rozebrałem (wymieniłem membrany) i nie ma możliwości aby płyn chłodniczy zmieszał się z gazem rozbierz reduktor to sam zobaczysz koszt regeneracji około 50zl i bardzo łatwo robi się to samemu nie dajcie się naciągnąć gazownikom :)

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.