Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Szkoda że kolega Hubert jest już po wymianie silnika, dla niego nie ma rzeczy niemożliwych, to byłby pikuś :D :cool2:

 

heheee... nieee... jeżeli mi pomożesz to działamy :cool2:

 

Ja jeżeli chodzi o takie mody, to raczej się nie nadaję, za małe pojęcie mam na ten temat, ale podziwiam ludzi takich jak ty Hubert :cool2:

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

kamil20011 jesli to prawdziwa 1er... to ja wymiekam :shock:

Zastanawiam sie, co oni chcieli przez to osiagnac? A moze sa po prostu bezgranicznie glupi? Sam nie wiem - czy naprawde mozna byc az tak niedorozwinietym czlowiekiem?

"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" - Francisco Goya


Pozdrawiam

  • 4 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kilka ciekawych filmików z youtube jak zmienić kierownicę i radio w BMW Serii 1

 

Seria 1/3 kierownica sport

http://www.youtube.com/user/bmwonlinetv#p/u/9/vm5QkS0vCIo

 

Seria 1/3 po lifcie, radio

http://www.youtube.com/user/bmwonlinetv#p/u/10/Y_nuyc_c48k

 

Seria 1/3 kierownica brzydka

 

Seria 3 radio

http://www.youtube.com/user/bmwonlinetv#p/u/13/BlNkDOLbVaw

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Ładnie idzie. :) masz wykres?

 

Całkiem nieźle. ;)

Wykres mam po korekcie. Wcześniej było trochę więcej BHP ( ponad 270 ), ale podróż na Nurburgring pokazała, że to za mocny soft dla mojego stylu jazdy.

Wykres:

http://img196.imageshack.us/img196/6175/4suk.jpg

Opublikowano
Coś się złego działo przy tych 270KM?

 

Przy normalnej jeździe, lub krótkotrwałym dobijaniu do 260km/h - nic. Nawet na Nordschleife nie pojawiał się błąd. Ale przy długotrwałej jeździe po autostradzie z prędkościami 250-260km/h pojawiał się "błąd ciśnienia doładowania". Tuner spodziewał się, że to może się u mnie dziać, i tak też było. Teraz po korekcie jest idealnie.

Taka ciekawostka kolejna. Auto w poniedziałek było hamowane kilka razy z nowym ori filtrem i wkładką K&N. Pomiary z oryginalnym filtrem 261-263 [bHP], K&N 261-263 [bHP]. Nie dała jednak nic. A pocieszające jest, że auto sukcesywnie pokazuje taką samą moc na hamowni.

Opublikowano

Pozostałych zmian brak. ;) Jedynie wydech i soft. Myślałem o IC ale, seryjny ma jeszcze zapas. Następny mod to będzie LSD.

No z tego co już miałem okazje sprawdzić, to od 130i w przedziale +120km/h jestem trochę szybszy. Ale bez przesady. ;) Może się kiedyś będziemy mogli sie przestawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.