Skocz do zawartości

BMW E38 735I M62 drgania silnika nierówna praca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie.

Mam od kilku dni problem z bmw e38 3,5 i motor m62.

Mianowicie silnik drga i nie równo pracuje i ma mniejszą moc.

Dodam jeszcze ,że wymieniłem świece na NGK oraz przepływomierz używany.

Proszę o podpowiedź.

Co na początek zdiagnozować?

Opublikowano

Pierwsze ważne pytanie??

 

Czy wymieniałeś kiedyś odmę??

Czy uszczelki pod pokrywami nie przepuszczaja oleju do świec??

Czemu używany przepływomierz a nie nowy nowy kosztuje koło 400zł a używka z 200-300 skąd masz pewność, że jest prawny??

Świece rozumiem 4 elektrodowe ??

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
mialem a raczej mam podobny problem.a zaczelo sie od wymiany oleju.szlag trafil uszczelki pod klawiatura,autko jezdzilo jakies 2 tygodnie,i znowu zaczlo trzasc silnikiem nie rowno chodzil niskie obroty i slaba moc,podlaczylismy ja pod kompa i wykazalo ze przeplywomierz-oczywiscie kupilem nowy zalozylem go i silnik pracowal jak powinien ale tylko chyba ze 4 minuty i znow to samo.wiec nie wiele myslac pod kompa ja znowu i wykazalo ze sondy nie dzialaja prawidlowo i wlasnie zaraz jade je wymieniac.moja bestia to 730 v8 z 94r.i chcialem jeszcze zapytac czy to jest jeszcze e 32,czy juz e 38...
Opublikowano

kolego to jest chybA e38:>

 

u mnie byly podobne reakcje, na kompie pokazalo ze potencjometr przepustnicy wariuje....zanim go wymienilem rozebralem obie przepustnice i dokladnie wyczyscilem birolkiem. drgania ustaly:) oprocz tego bypass tez wyczyscilem, sporo brudu sie zebralo. polecam wszystkim nie zajmuje to sporo czasu efekty widoczne:)

Opublikowano
odma kolego jest pod zbiornikiem wyrownawczym plynu chlodzacego :) czyli od strony grodzi :)

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Tak gwoli ściłości... Nowy przepływomierz do M62 nie kosztuje 400 zł tylko około 1300 zł (BOSCH). Nawiązując do tematu... Jeśli nie pomoże wyeliminowanie tych usterek, o których piszą koledzy może tkwić przyczyna w module sterowania silnikiem. Może on nie zczytywać poprawnie danych z wtryskiwaczy. Pozdrawiam
Opublikowano

jak chcesz kupić ten przepływomierz w ASO to tyle kosztuje a ten sam przepływomierz Boscha kosztuje 400zł nie wierzysz popytaj u producenta tej części czyli w Boschu :norty:

 

Nie nie trzeba ściągać kolektora dolotowego bez tego tez się dostaniesz i wymienisz ale trzeba mieć małe i sprawne ręce :8)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Jeśli chodzi o przepływomierz w m62 to zależy od rocznika do 98 z okrądłym wtykiem - to ponad 1300 zeta a po 98 z wtykiem płaskim to do 400 zeta. Jeśli chodzi o brak mocy i nierówną pracę to może być wina czujnika wałka rozrządu /jednego z dwóch/....
Opublikowano

Nie nie trzeba ściągać kolektora dolotowego bez tego tez się dostaniesz i wymienisz ale trzeba mieć małe i sprawne ręce :8)

 

ona jest mocowana tam na jedną śrubę? oring nr 3 pewnie też do wymiany, a coś przy okazji trzeba ruszać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.