Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

W tym przedziale samochodów jestem nowy wczesniej posiadalem e34 m60 b30.

Dlatego krotkie pytanie wierni posiadacze BMW modelu E60 jak wygląda przekładka z anglika na lewa strone ?

I jak wyglada u nas w polsce dostep do czesci do tego modelu ?

 

Dziekuje z gory za zainteresowanie tematem .

Pozdrawiam .

PS.moze znacie kogos kto juz robił taką operacje. :D

Opublikowano
Na pewno nie można powiedzieć, że się nie da bo jest to możliwe, aczkolwiek nie jest to proste. W60 jest dużo elektroniki co robi chyba największe problemy przy tego typu operacjach. Nigdy nie byłem zwolennikiem przekładek bo prawie zawsze dzieją się jakieś cyrki. Do dziś pamiętam jak kilka lat temu znajomy zrobił przekładkę w Lagunie. Tam dopiero to się działo. Choinka na zegarach i połowa, rzeczy niesprawnych :D Zamykasz centralny, a tu ci się przeciwmgielne zapalają. Opierasz się o karoserię i awaryjne się włączają :D No chyba, że magik będzie na poziomie :8)

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano

Tu sie zgodze z kolegą ze wszystko jest do zrobienia bo sam przekładam angliki lecz ze stajni VW AUDI SEAT I SKODA

I powiem ze miałem kilka razy problemy to z elaktryką to z chamulcami ,lecz powiem ze przekładałem jakies 4 lata temu dla siebie audi no i jezdziłem nim jakies 1.5 roku i nie chwałac sie nawet zadnego bezpiecznika nie zmieniłem :shock: :wink:

 

Ale na temat jestem w stanie sprubowac ale nie wiem jak z czesciami jaka cena :?: co potzrzebne :?:

Bo nie chce by samochód stał rrozebrany

Opublikowano
jak bardzo opłacalna jest taka operacja? Czy auta z UK są faktycznie tańsze o tyle ze warto poświęcać czas swój i pieniądze zamiast sprzedać i kupić prawą wersję?
Opublikowano

Kolego uwiez ze sie oplaca jeszcze tak opłaca sie :!:

Przykład GOLF IV 1.9 TDI 2000 ROK 170 TYS MIL uszkodzony tylni prawy błotnik i drzwi do jazdy cena 900 fun kolor srebrny 5 furtek. :wink:

Jak cos znajde to napewno podam linka.

Opublikowano

Kolego dlatego poruszyłem ten temat wczytaj sie a zobaczysz ze zadałem tam pytanie co i jak z tym własnie modelem :wink:

Odp koledze na pytanie czy opłaca sie jeszcze sprowadzac z uk samochody wiec odp .

A co do E60 jest to napewno do zrobienia ale nie moge nigdzie z nikim podjąc tematu :cry2:

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201016357347787/sort/priceasc/usedcars/price-from/5000/model/5_series/make/bmw/page/17/postcode/n127pj/radius/1500?logcode=p

 

E60

Opublikowano

Kolego śpieszę z odpowiedzią.

 

Części są, jakie tylko sobie zamarzysz, w ASO. O cenę nie pytałeś, jednak podpowiem z wyprzedzeniem, nie są tanie. Na szrotach E60 nawet w rajchu nie zobaczysz, chyba, że całkowite kasacje, takim się nie pożywisz. Co można kupić od złodziei tego nie wiem ale pewnie nie ma co się pieprzyć z przekładką. Przywieź tylko papiery i będzie grało. Dogadasz się z nimi.

 

Kolejna podpowiedz. Anglicy też cenią BMW i uszkodzone błotniki naprawiają. Szrot pewnie kupisz tanio ale szkoda zachodu. W odpowiednim dziale tego forum (nazywa się "nie polecam" czy jakoś tak) znajdziesz linki do allegro i innych okazji. Głownie są to samochody wieloletnie, z małym przebiegiem którymi jeździł niemiecki emeryt. Oddal za bezcen bo walnął się menażkom w łeb i stwierdził, że i tak ma tyle szmalcu, że nie wie co z nim robić. Zdarzają się jeszcze full wypasy wózki od "ksiendza". Oni tylko pastują swoje fury, prawie nie jeżdżą, następnie w swoim umiłowaniu bliźniego oddają za bezcen . Mieszkam w Niemczech (Bayern) i uwierz mi, ejro rośnie na drzewach, a Niemcy to idioci (pewnie więksi niż Anglicy) i BMW z zarysowanym błotnikiem oddają za frajer, nie posiadają ubezpieczeń i rysa na błotniku = z mety kasacja.

 

Jak już dokonasz tej przekładki pochwal się "oszczędnościami" i osiągami auta.

 

P.S Ja Ciebie też.

 

* edit podany przez Ciebie link to "okazja" lub, wcale bym się nie zdziwił, Nigeryjski przekręt, jeżeli wiesz o czym mowie.

EOT

Opublikowano

Anglicy kolego powiem pewnie mądrzejsi od niemców bo przynajmniej nie pakują kasy przez 20 lat w auto które juz smierdzi stroscią i nie ma juz na nie rady anglik jak to anglik ma w dupie czy auto ma ryse i zmienia na nowe ale napewno nie bedzie naprawiał samochodu po wiekszej kolizji dlatego nie ma sie co bac ze kupisz auto po przejsciach.A tego jestem pewien a jesli nawet miał unfala to z daleka bedzie widac bo anglik robi to barzdzo szybko a to oznacz nie dokładnie wiec bez obaw ze kupi sie padło.

 

Apropo jedna z odp nawet mi podpasowała.hehehehehehe

 

PS to ja poprosze to jedno drzewko z eurokami i przykład rysa = kasacja :lol:

Opublikowano

Ja miałem kiedyś omege z UK i robiłem przekładke.Miałem mnóstwo problemów ze znalezieniem wiązki elektrycznej,

ale sobie poradziłem,autem przejechałem 130000tyś km bez ani jednej awarii,ALEEEEEEEEEEE to był prosty nie skomplikowany technicznie i

elektronicznie samochód.Zdaje sobie sprawe ile moze być problemów z E60 i szczerze z całego serca nie polecam.

Każdy problem z autem w trakcie i po takiej operacji to są raczej grube tysie

Opublikowano

nie wiem jak jest z omegą ale z vectrą miałem mnostwo problemów tak wiec opla odradzam

ale z e60 nier wiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.