Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :) Mam do was pytanie, czy ktos moze tu z obecnych zakładał kiedyś trubo do zetki o poj. 2.8l ??

 

Byłbym wdzięczny za wszelkie rady/podpowiedzi jak i wasze zdania na ten temat ...

Opublikowano

www.turbobmw.pl

 

raczej tu popytaj a przedewszystkim poczytaj :)

 

ogolnie turbo w silniku M52 to bardzo marny pomysl, bo silnik nie zniesie raczej chetnie ponad 0.5bara, a jesli chcemy przekraczac to granice to wydatki sie DUZE.

 

Ale dobrze ze jest tu w koncu ktos kto porusza takie tematy :).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Ja własnie myślałem o doładowaniu na wysokości 0.5 bara , tylko słyszałem ze przeróbki aut niemieckich pod tym względem są bardzo skomplikowane, nie to co w autach choćby japońskich ...

 

Nie chce robić z mojej zetki potwora 400-tu konnego raczej chce sie troszke z nim pobawic a przy okazji podnieść troszkę moc :)

Opublikowano
Ja własnie myślałem o doładowaniu na wysokości 0.5 bara , tylko słyszałem ze przeróbki aut niemieckich pod tym względem są bardzo skomplikowane, nie to co w autach choćby japońskich ...

 

Nie chce robić z mojej zetki potwora 400-tu konnego raczej chce sie troszke z nim pobawic a przy okazji podnieść troszkę moc :)

 

Nie ma co generalizowac, generalnie np. silnik BMW M50B25 jest nie gorszy pod turbo od silnikow hondy ...

 

W tym silniku ktory jest w z3 2.8 lepiej isc w kompresor...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Hmmmm kompresor mówisz ?? Dlaczego lepiej ? Orientujesz sie może jakie mogą być koszty z tym związane ? Nie mam tu na myśli podania konkretnej kwoty ale w porównaniu do montażu turbo - koszty są raczej zbliżone ?
Opublikowano

Zakladam oczywiscie ze masz silnik M52 a nie M52TU ?

 

Kompresor w silniku M52:

 

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=349

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=51841&hl=

 

Turbo:

 

http://moto.allegro.pl/item805704609_bmw_e_39_270km_turbo_tuning_v_tech_kombi.html - auto z tej aukcji niestety juz nieaktywne, moze jakis archiwer allegro ja ma.

 

Ponadto czytalem gdzies ze w M52B25 z turbem na 0.4bara bardzo szybko poddawaly sie tloki - pekały "polki" w tlokach, z odmy dmuchalo i dymilo.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Moze i nie turbo ale 235KM w wolnossacym 2.8 zrobione tylko za pomoca walkow rozrzadu z M3 USA oraz kolektora dolotowego z M50B25+stozek :o

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=57677&start=60

 

Osobiscie jestem pod wrazeniem. Po wystrojeniu bedzie 240+ na bank.

 

Pomyslcie Panowie z 1xVanos bo moze byc warto ;).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Moze i nie turbo ale 235KM w wolnossacym 2.8 zrobione tylko za pomoca walkow rozrzadu z M3 USA oraz kolektora dolotowego z M50B25+stozek :o

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=57677&start=60

 

Osobiscie jestem pod wrazeniem. Po wystrojeniu bedzie 240+ na bank.

 

Pomyslcie Panowie z 1xVanos bo moze byc warto ;).

no kurcze....rewelacja :mrgreen: daje do myślenia :cool2: ciekawe jak by nasze zetki z czymś takim się zbierały? :cool2:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.