Skocz do zawartości

525 zamknieta z pilota ! JAK TERAZ ODPALIĆ ??


icam87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam ogromny problem z moja e34 525 vanos. Została ona zamknięta z oryginalnego pilota. niestety zaginęły kluczyki. posiadam 2 zapasowe ale nie moglem otworzyć tym pilotem autka. zrobiłem to z kluczyka i teraz pojawia się problem ponieważ załączył się alarm i nic nie mogę z tym zrobić.. Rozłączyłem nawet akumulator na 3 dni ale to tez nic nie dało. Po ponownym podłączeniu akumulatora alarm sam się załącza i zaczyna wyć.... POMOCY !! Co mam teraz zrobić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na forum elektroda w dziale alarmy znajdziesz opis prawie każdej centralki.Jak sądze masz odciętą pompe paliwa.Znajdz schemat po numerach centralki(kolory kabli)może masz kabel awaryjny jak to jest w niektórych centralkach.W alarmach Python wystarczy kabel awaryjny zmasować i jedziesz dalej.Jeżeli brak kabla awaryjnego to trzeba odłączyć zasilanie centralki i zmostkować kable pompy(lub innego odciętego zródła) ale to wyjdzie ze schematu.I wtedy dojedziesz do jakiegoś fachowca.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Najłatwiej ją znależć po kablu od diody sygnalizacyjnej.Podejrzewam że u ciebie tak jak i umnie może być za głośnikiem przy nogach kierowcy.Z tym że u mnie kabel od diody idzie najpierw do prawego nadkola a potem wraca do lewego tak dla utrudnienia.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązałem. :jeee: .. chociaż dowiedziałem się ze przez to co zrobiłem straciłem tez możliwość zakodowania kluczyka i otwierania autka za pomocą pilota ;/ , ale chyba ważniejsze jest to ze auto odpali.. :mysli: . centralny zamek z kluczyka nadal działa.. wszystko co musiałem zrobić to dostać się do centralki :naughty: ( znajduje się pod siedzeniem pasażera z tyłu po stronie kierowcy. tam gdzie moduł air-bagu, abs-u ukryta głęboko pod innymi panelami bezpieczników i przekaźników) . Wystarczyło wyjąć z niej bezpiecznik :wstyd: , ( o dziwo alarm przestał wyć ale światła awaryjne nadal migały.) następnie aby awaryjne przestały migać rozłączyłem akumulator, przekręciłem stacyjkę w pozycje 2 , włączyłem prawy kierunkowskaz i ponownie podłączyłem akumulator. ;) Teraz auto bez problemu odpala :jeee: .. Sam się sobie dziwie jak do tego doszedłem :mysli: .. Ale może ta instrukcja komuś kiedyś się przyda... Mam jedynie nadzieje ze nie złodziejowi :lol: :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.