Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich fanow bmw

Jestem szczęśliwym posiadaczę e46 320d ze 136 km silnikiem , chce podnieś troche osiagi autka i zastanawiam sie na chipem lub boxem .

sprawdzilem przyrosty moc na kilku stronach internetowych glownych firm zajmujacych sie tuningiem silnikow diesel

wniosek box ktory w przypadku tego silnika lepiej lepszy przyrost mocy niz chip i rowniez poprawia ekonomicznosc samochodu

pytanie

czy box zamknie sprawe turbo dziury w tym silniku i czy rzeczywiscie zwiekszy osiagi auto o podawane 30km i 35nm moment

jakie jest spalanie po zamontowaniu boksu

 

prosze o porade

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A o jaką turbo dziure chodzi ? Bo jezdze juz pond 3 lata E46 136 KM i nie zauwazylem żadnej turbo dziury.
Opublikowano
chodzi o to ze silnik nie wkreca sie na niskich obrotach dopiero o 2.5 tysiaca zaczyna regowac na gaz jak powinien
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to musisz miec cos nie sprawne bo u mnie i wielu ludzi zaczyna ładnie ciągnąc od 1600-1700 obr.
Opublikowano

moim zdaniem chip będzie lepszy bo będzie bardziej dopasowany konkretnie do twojego auta, które co by dużo nie gadać swoje latka już ma

 

przede wszystkim sprawdź na hamowni czy trzyma serie i potem decyduj - jednakże boxy są uniwersalne i nie masz gwarancji ze auto ci potem nie będzie np dymić itd

 

jak zrobisz chipa to jeśli jest dobry tuner to sprawdzi efekt i ew naniesie poprawki itd

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak tylko zeby zrobic chipa to autko powinno byc w 100% sprawne, a kolega chyba chce chipem lub boxem naprawic istniejacy problem ze słabym dołem.
Opublikowano

przeciez pisze "przede wszystkim sprawdź na hamowni czy trzyma serie"

 

jak naprawi to wtedy mozna dzialac z chipem / boxem tak to nie ma sensu

Opublikowano

Tak jak koledzy na gorze radza...

Samochod napewno nie trzyma serii wiec zadne modzenie nie wchodzi w gre...

Co do mojej rady to nie pchaj sie w boxa,bo pompa vp44 nie lubi takich rzeczy a koszt nowej lub regeneracja to ciezka strawa.

Opublikowano

jestem umowiony z mechanikiem na poniedzialek zeby podpiac autko pod kompa i zobaczyc czy sa jakies bledy

mysle ze jedna z przeczyn moze byc przeplywomierz powietrza poniewaz jak np jade na 4 i osiagam 2000 obrotow po tym jak wcisne pedal gazu na maksa auto nie reaguje odrazu jak trzeba,czasami tez po zmianie biegu kiedy dodam gazu nastepuje ujecie mocy po czym dopiero zaczyna ciagnac

co do chipa i boxu

to wyczytalem na stronie vtecha ze w tych silnikach box sprawdza sie lepiej niz chip pod kazdym wzgledem(spalanie,osiagi)mozna zawsze go wymontowac i zamontowac kiedy sie chce wiec w przypadku przegladu nie trzeba sie bac o emisje spalin, mozna go rowniez przelozyc do nowego auta a w przypadku chipa jest to nie mozliwe

czy ktos z klubowiczow posiada ten silnik z chipowany lub z boxem chce dowiedziec sie jak wszystkie dane podawane na stronkach firm zajmujacych sie tuningiem wygladaja w praktyce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.