Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, ostatnio miałem problem z wydechem w mojej BMW 750i zaczął bardzo nieprzyjemnie chodzić, pierdzieć, brzęczeć itd. Pojechałem do znajomego mechanika, który powiedział mi, że winą są zapchane katalizatory. Zostawiłem mu auto, wyciął katalizatory, wybebeszył je z wkładów, i przyspawał z powrotem. Po odbiorze auta ręce mi opadły... chodzi jak traktor, nie raz jak stary zagazowany opel, z takim metalicznym pogłosem... Panowie i Panie bardzo proszę pomóżcie co mogę zrobić, jakieś strumienice, rury zamiast tych puszek po katalizatorze...?
Opublikowano
Na allegro jest bardzo duzy wybor nowych katalizatorow w całkiem niezłej cenie ale jesli nie chcesz wkladac za duzo kasy to normalne rury przelotowe wspawac w te puszki...wtedy na przegladzie nie zajarza,ze ich nie ma.Pozdrawiam.
Opublikowano

Wycięcie katalizatorów, a co gorsze ich wybicie i zostawienie pustych puszek to jeden z podstawowych błedów i typowych głupot które można popełnić w tych samochodach.

 

Mechanikowi który wcisnął ścieme o zapchanych katach pogratuluj gorąco.

 

Poszukaj kompletnego wydechu z katalizatorami z pod 750i z rozbiórki w dobrym stanie, załóż i nie grzesz więcej. :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
A co Panowie i Panie sądzicie o uniwersalnych, nowych katalizatorach? za 500-600 plnów mam dwa nowe katalizatory. Czy sprawa hałasu będzie załatwiona? bo znaleść wydech z katalizatorami w dobrym stanie do m70 to trudna sprawa.
Opublikowano
A co Panowie i Panie sądzicie o uniwersalnych, nowych katalizatorach? za 500-600 plnów mam dwa nowe katalizatory. Czy sprawa hałasu będzie załatwiona? bo znaleść wydech z katalizatorami w dobrym stanie do m70 to trudna sprawa.

 

 

A może takie coś:

 

http://allegro.pl/item1011331235_tlumik_przelotowy_z_nierdzewki_awg.html

 

 

Za 500-600 pln nie kupisz chyba 2 nowych w miarę dużych - a takie od 2.0 będą hamować przepływ spalin :(

Inna sprawa że co może Ci teraz hałasować? Resztki kata w środku? Obudowa była rozwalona? A może coś źle złożył gość?

Nagraj dźwięk i pokaż :)

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Auto ogólnie jest o wiele głośniejsze i jest taki metalowy pogłos, bo zostały same puszki po katalizatorach więc pewnie spaliny w tych puszkach się rozchodzą i stąd taki dźwięk. Dzwoniłem do speca od BMW powiedział, że trzeba to wyciąć wstawić rury w obudowie katalizatorów i powinno być ciszej. A tak wogóle to jak sprawdzić czy bmw 750i v12 chodzi na wszystkie gary? czasami wydaje mi się jakby nie paliła na jeden czy dwa cylindry, albo poprostu jestem przewrażliwiony bo dzisiaj 200km/h spokojnie szła...
Opublikowano
Wycięcie katalizatorów to jeden z podstawowych błedów.Mechanikowi który wcisnął ścieme o zapchanych katach pogratuluj gorąco.
Nie do konca sie z tym zgodze...moj Kolega kupił W140 600 SEL i auto strasznie sie muliło.Jeden z mechanikow zaproponował wyciecie katalizatorow.Byłem strasznie przeciwny ale Kumpel poszedł za rada mechanika.jakie było moje zdziwienie gdy okazało sie,ze katalizatory wygladały jak stopione plastiki bez otworow przelotowych,dziwne,ze wogole spaliny jakos sie przez to przedostawały.Po wycieciu ich auto przyspiesza,ze az na wymioty zbiera :mrgreen: W Twoim przypadku Justinos1 mysle,ze dobrym rozwiazaniem było by zakupienie katalizatorow dedykowanych do BMW na allegro,ale musza to byc katy z wlotem pod kątem i do pojemnosci przynajmniej 2.5 litra kazdy.Jest ich duzo na allegro,wiem bo sam sie interesuje poniewaz u mnie katy tez sa do wywalenia i bede wlasnie szukał cos takiego http://www.allegro.pl/item1002653291_katalizator_lewy_bmw_mercedes_kadex_cze_wa_kat.html lub cos takiego http://www.allegro.pl/item1000466766_strumienica_katalizator_bmw_mercedes_tuning.html ale te to nie sa katy tylko tlumiki,ktore wygladaja jak katy.Jednak zawsze lepsze to niz zapchany kat czy puszka po katalizatorze.A tak z ciekawosci...w jakim stanie były katalizatory u ciebie gdy je wyciales?Pozdrawiam.
Opublikowano
po wyjeciu katalizatorow,srodek byl nadtopiony a ten monolit w malutkich kawaleczkach. moje V12 na biegu jałowym chodzi jak rasowe V8 taki ala Muscle Car :)
Opublikowano
po wyjeciu katalizatorow,srodek byl nadtopiony a ten monolit w malutkich kawaleczkach. moje V12 na biegu jałowym chodzi jak rasowe V8 taki ala Muscle Car :)
Czyli katalizatory były juz wyjechane...teraz zrob tylko porzadek z wydechem i bedzie lala.Pozdrawiam.
Opublikowano
Tylko jak ten porządek zrobić :) Myślę nad porządnymi strumienicami, w obudowie katalizatorów, które zrobiłaby mi firma produkująca takie rzeczy :)
Opublikowano
Co do tego że chodzi jak rasowe v8-nie wiem czy to powód do radości. V8 na jałowym popierduje,co wynika z konstrukcji. V12 ma chodzić równiutko.
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
wiem o tym, dlatego mam wrazenie, ze czasem nie pali na ktorys z cylindrow. silnik jest zdrowy, spalanie w trybie mieszanym mam na poziomie 14 litrow. dodatkowo na biegu jalowym silnik dostaje czasami drgan dlatego w tym tygodniu wybiore sie na komputer :)
Opublikowano
Co do tego że chodzi jak rasowe v8-nie wiem czy to powód do radości. V8 na jałowym popierduje,co wynika z konstrukcji. V12 ma chodzić równiutko.
Co masz na mysli,ze popierduje...czyli co,ze przebiera miedzy cylindrami i chodzi nierowno?...Pytam bo widzialem wiele V8 i kazda na jałowym chodzila nierowno...moja tez.Myslalem,ze moze cos z cewkami,jak tylko lekko dodam gazu chodzi idealnie i w czasie jazdy tez pracuje pieknie a na jałowym troche przebiera.Czy wszystkie V8 tak maja?
Opublikowano

Generalnie charakterystyka v8 jest taka że ma niskie obroty na jałowym/postoju. Czasem oborty zafalują,a i lekkie drgania idące od tego są normą.

z tym popierdywaniem to mi chodziło bardziej o charakterystyczny dźwięk V8ki-jak kolega napisał że V12 mu tak chodzi(jak rasowy V8,czyli duzo bulgotu)-wniosek jest że coś nie tak.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
też mam wybebeszone katalizatory zrobił to poprzedni właściciel.ten dżwięk metaliczny faktycznie jest wkurzający pasuje do jakiegoś japońskiego przecinaka ale do siódemki nie.tłumikaż w bydgoszczy powiedział,ze tłumiki przelotowe można wsadzić i będzie dobrze 2-3 miesiące a póżniej niestety się przepalą od wysokiej temperatury.polecał mi katalizatory,które sam dorabia koszt 900zł 2 sztuki z montażem i gwarancją lub strumienice podobno też wygłuszają i są trwalsze niż tłumiki przelotowe
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.