Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

od jakiegoś czasu zauważyłem,że drży mi pedał od sprzęgła. Najczęściej drganie występuje jak jeżdżę po mieście (dużo zmiany biegów i ruszania). W trasie również to występuje ale rzadziej..... drganie powoduje gorsze ruszanie ( nie ma płynnego ruszania ...nie czuję jak zaczyna "chwytać"). Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, że przy gaszeniu głośno coś uderza ( myślałem, że to poduszki silnika ale są ok) na wciśniętym sprzęgle gaszenie odbywa się łagodniej.

 

proszę o pomoc

 

z góry dzięki

Opublikowano
Moze to byc dwumasa chociaz ja mialem podobne objawy tez przy walnietym wysprzegliku co prawda w innym samochodzie ale nie zaszkodzi sprawdzic
Opublikowano
Witam mam ten sam problem co kolega opisuje i też się zastanawiam czy czasem dwumasa nie jest do wymiany, ja mam silnik 204 konny a kolega który mam ten sam problem nie wiem ale mam pytanie ile kosztuje taka zabawa i gdzie najlepiej i jakiej firmy kupic żeby jeszcze długo pojeździć.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Kolego jarekbmwcoupe napisz skąd jesteś może jakies małe porównanie naszych samochodów? Oczywiście pod względem tych samych objawów jakie trapią nasze auta.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Jeżeli koło pasowe będzie biło to na pedale sprzęgła też będą odczuwalne drgania. Proponuję jeszcze to sprawdzić. Jeżeli przy gaszeniu słychać jakieś odgłosy i szarpie silnikiem to na pewno koło dwu masowe.
Opublikowano
Objawy typowe dla kola dumasowego,jezeli poduszki sa wyeliminowane,bo mialem kiedys przypadek ze to wlasnie one uderzaly przy gaszeniu to na 100 % nieszczesne kolo.
Opublikowano

Kolego jarekbmwcoupe ja jestem niestety ze śląska więc za daleko na spotkanie, ale fajnie że ktoś wreszcie zainteresował się tematem tych drgań, ja tylko dodam od siebie że u mnie karoseria nie drży tak bardzo przy wolnych obrotach a przy gaszeniu słychać takie dziwne drżenie silnika a tak ogólnie to drgań za bardzo nie czuć.

Natomiast zauważyłem inne objawy to jest przy zmianie biegów słychać pukanie tak jakby z tyłu ale jednoznacznie nie mogę określić skąd te pukanie dobiega i teraz nie wiem od czego zacząć coś na forum czytałem o jakimś łączniku elastycznym wału napędowego który z powodu dużej mocy się wybija ale nie wiem czy to jest to. Koledzy a jeśli koło dwu masowe jest wybite to samochód się muli z niskich obrotów bo u mnie jest coś takiego jakby mi ktoś samochód trzymał objawia się to tym że jak ruszam to samochodzik ładnie zaczyna ciągnąć dopiero od 2000 obr/min a do tychże obrotów tak jakby coś się mulił taki jakby ociężały jest, więc pytanie czy takie objawy mogą być przez to uszkodzone koło dwu masowe lub koło pasowe. Jeśli ktoś może podać ile kosztuje takie koło pasowe do tego modelu. Wszystkim za pomoc wielkie dzięki. Już chciałem podziękować za linka do koła dwu masowego.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
a to szkoda ..... dzieli nas kawał drogi. U mnie narazie nie ma tragedii z tymi drganiami pedału ale najczesciej w miescie sie to dzieje. Jeżeli chodzi o pukanie z tyłu to u mnie słychac stukniecie podczas skrecania w lewo tak jakby cos z tyłu z prawej str pukało ( jedno stukniecie) jakby cos w bagażniku latało ....... pozdrawiam i wielkie dzieki za info
Opublikowano
Dzięki bardzo Wolyn za pomoc ale niestety okazało się że te stuki przy zmianie biegów są związane z uszkodzonym kołem dwu masowym, ponieważ łącznik wału jest nie wybity ale żeby dokładnie zdiagnozować te stuki to muszę wszystkie osłony poodkręcać i dokładnie obejrzeć dyfer i pozostałe elementy, tylko niestety chyba dwu masa jest do wymiany bo po wyłączeniu silnika tak nim trzepie że mało co nie wyskoczy z karoserii i chyba się będę nastawiał na wymianę ale muszę jeszcze inne rzeczy wyemilinować pomimo tego wielkie dzięki wszystkim korzy udzielili pomocy w tej sprawie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.