Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Załozylem Xeony do E46 tyko jest malutki problem komputer pokazuje spalone żarówki. Po właczeniu świateł jest dobrze(dlatego ze jest wtedy obieg zamknięty)a przy wyłaczonej przetworce jest ten obwód przerwany. Przy żarówkach było wszystko ok poniewaz przez wolfram ten obieg się zamykał a przy xenonach niestety przetworka przerywa ten obwód. Załozyłem również ledy na postojówki i tez jest z tym problem gdyż znowu dioda LED również nie ma obiegu zamkniętego i znowu pokazuje przepaloną zarówke(wtedy swiecą się na postoju kierunkowsazy tak jak przy autach z USA. Co zaobserwowałem mianowicie komputer przez jakieś 5 sekund testuje obwody i dioda mruga poźniej juz świeci normalnie, czyli komputer poprzez dawanie impulsów. Wiem zaraz odezwą się głosy ze zmiana na światła xenonowe jest zabroniona lecz tutaj nie oto chodzi:P prawdopodobnie odezwą się głosy by odwiedzić ASO by dopisali xenony do komputera lecz jest oddalony o ok 200km. Czy nie mozna zbudowac jakiegoś układu by przez 5 sekund zwierał obwód by był zamknięty np zarówke a poźniej ją odłanczał? Pozdrwawiam i sorry za tak chaotyczny opis

Opublikowano

Dokladnie....musisz podjechac do ASO aby te Xenony zaaktywowali. IMHO dla 200km jazdy nie oplaca sie budowac zadnego urzadzenia ktore moglo by miec jakis negatywny wplyw na Xenony za kilkaset zlotych.

 

Jezeli chodzi zarowki diodowe w kierunkowskazach podepnij rownolegle 6-omowy rezystor 20W

i pozbedziesz sie komunikatu o spalonych zarowkach

Opublikowano

Do zasilania przetwornicy podlacz rownolegle male zaroweczki postojowe i wszystko bedzie OK.

Ja tak nie zrobilem bo jezdze caly czas na xenonach.

Opublikowano
Do zasilania przetwornicy podlacz rownolegle male zaroweczki postojowe i wszystko bedzie OK.

Ja tak nie zrobilem bo jezdze caly czas na xenonach.

hmm tylko czy podczas włanczania xeonów one nie będą się spalały? gdyż wtedy jest zwiększony skok napięcia czyż nie?

Opublikowano
Do zasilania przetwornicy podlacz rownolegle male zaroweczki postojowe i wszystko bedzie OK.

Ja tak nie zrobilem bo jezdze caly czas na xenonach.

hmm tylko czy podczas włanczania xeonów one nie będą się spalały? gdyż wtedy jest zwiększony skok napięcia czyż nie?

 

Tego to ja nie wiem, ale doradzal mi to koles ktory zajmuje sie zawodowo przerabianiem xenonow.

Opublikowano
Do zasilania przetwornicy podlacz rownolegle male zaroweczki postojowe i wszystko bedzie OK.

Ja tak nie zrobilem bo jezdze caly czas na xenonach.

hmm tylko czy podczas włanczania xeonów one nie będą się spalały? gdyż wtedy jest zwiększony skok napięcia czyż nie?

Chodzi pewnie o to aby przed przetwornicą te żaróweczki podłączyć a nie za przetwornicą.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Do zasilania przetwornicy podlacz rownolegle male zaroweczki postojowe i wszystko bedzie OK.

Ja tak nie zrobilem bo jezdze caly czas na xenonach.

hmm tylko czy podczas włanczania xeonów one nie będą się spalały? gdyż wtedy jest zwiększony skok napięcia czyż nie?

Chodzi pewnie o to aby przed przetwornicą te żaróweczki podłączyć a nie za przetwornicą.

 

DOKLADNIE O TO CHODZI!!!!!!

Opublikowano
chodziło mi oczywiście przed przetwornicą ale mimo wszystko skok napięcia moze spali zarówke. ok biore się do pracy powiem co i jak, jak zrobie
Opublikowano
no i wróciłem:P wiec tak. Mam xeonony i diody w postoju. Musiałem zastosować dwie zarówki na jedną strone. Do postojówek wystarczyła taka malutka(jak do podświetlania radia)wpina się ją równolegle(kombinowąłem z rezystorami lecz jest problem za bardzo się nagrzewają i topią mi obudowe plastikową, jeśli chodzi natomiast o Xenony myslałem ze zaróweczka równiez taka od radia 12V chyba 1,3 Watta wystarczy ale się myliłem:( musiałem załozyć troche większą taką zaróweczke jakie się stosuje do postojówek również wpina sie ją równolegle. Całość zamknełem w obudowie plastikowej(zobaczymy czy sie nie stopi:P). Narazie wszystko jest ok czyli nie pokazuje komputer spalonych zarówek i oto chodzi:P. Pozdrawiam
Opublikowano

Wiesz moze jak skasowac inspekcje w e 46?

 

gdzie masz gniazdo diagnostyczne ?

w wewnatrz auta pod kierownica ?

Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Opublikowano

Wiesz moze jak skasowac inspekcje w e 46?

 

gdzie masz gniazdo diagnostyczne ?

w wewnatrz auta pod kierownica ?

 

Takie okragle gniazdo mam pod maska, ale pod kierownica tez jest jakies prostokate gniazdko.

Opublikowano

Wiesz moze jak skasowac inspekcje w e 46?

 

gdzie masz gniazdo diagnostyczne ?

w wewnatrz auta pod kierownica ?

 

Takie okragle gniazdo mam pod maska, ale pod kierownica tez jest jakies prostokate gniazdko.

 

jesli masz auto po 2001 roku powinno na 100% kasowac sie tak :

 

naciskasz przycisk kasowania przebiegu dziennego (trzymasz go caly czas) przekrecasz stacyjke na poziom 2

 

powinno pokazac sie cos takiego :

 

http://img192.imageshack.us/img192/7489/pict00970fr.jpg

 

jak pokaze sie taki napis reset zwolnij przycisk kasowania przebiegu dziennego i wcisnij go powtornie trzymajac kilka sekund zatwierdzajac reset

Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Opublikowano
pojawia mi sie napis reset ale bez oil service. Wciskam kombinuje i nie moge tego skasowac

 

sa dwa sposoby kasowania jeden w pierwszych e46 a drugi sposob przedstawiony przezemnie w drugich e46 mozliwe ze u ciebie jest starsze oprogramowanie i trzeba sie podlaczyc komputerem

Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Opublikowano

wiec tak ktoś zapomina wspominać o dośc istotnym szczegole:P wiec

1. wyłanczasz auto czyli pozycja 0 na stacyjce

2. zwierasz piny 7 i 19 drucikiem

3. przekręcasz na zapłon(świecą sie kontrolki)nie uruchamiasz silnika!!!

4. trzymasz te wczesniej zwarte piny ok 10-12 sekund

5. wyciągasz ten drucik który zwierał piny ale

BARDZO WAZNE!!!

Nie wyłanczasz zapłonu tylko przy włączonym zapłonie wyciagasz drut!!!

6 wyłanczasz zapłon w pozycje 0 przekręcasz kluczyk na 1 pozycje i masz 25000tyś kilometrów:P. Daj znac czy sobie poradziłes

Opublikowano
wiec tak ktoś zapomina wspominać o dośc istotnym szczegole:P wiec

1. wyłanczasz auto czyli pozycja 0 na stacyjce

2. zwierasz piny 7 i 19 drucikiem

3. przekręcasz na zapłon(świecą sie kontrolki)nie uruchamiasz silnika!!!

4. trzymasz te wczesniej zwarte piny ok 10-12 sekund

5. wyciągasz ten drucik który zwierał piny ale

BARDZO WAZNE!!!

Nie wyłanczasz zapłonu tylko przy włączonym zapłonie wyciagasz drut!!!

6 wyłanczasz zapłon w pozycje 0 przekręcasz kluczyk na 1 pozycje i masz 25000tyś kilometrów:P. Daj znac czy sobie poradziłes

 

UDALO SIE!!!!!!!! DZIEKI!!!!!!!

Ale nie bez walki.

Do Twojego opisu nalezy dodac jeszcze 7 punkt mowiacy o tym ze przy calej tej operacji musza byc zamkniete drzwi.

  • 1 rok później...
Opublikowano

ja skasowałem inspekcje przyciskami w zegarach jak pisał e60530i

ale nie skasowałem zegarka od wymiany płynu hamulcowego a zmieniłem go mimo to data dalej jest 12.06 - druga sprawa u mnie to wartosć KVRB czy jakoś tak , chce ją przestawić bo oszukuje mi średnie spalanie o jakieś 25-30% - również wiem że to jest do zrobienia kombinacją przycisków i chciał bym ją zmienić / tą wartosć / i ostatnia sprawa - nie chce żółtych postojówek przy xenonach - jakie ledy kupić zeby oporność była identyczna i obeszło się bez rezystorów czy oporników - z ringami mam problem w zakupie - po prostu narazie ich nie ma - ŁUKASZ - wiele razy dawałeś dobre wskazówki więc może i tym razem pomożesz laikowi :modlitwa:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Siemanko

 

Sorry za odkopywanie tematu ale czy ktos wie jak zrobic zeby nie wyswietlalo komunikatu o zarowkach spalonych przy zalozeniu rurkowych 36 mm zarowek diodowych (oczywiscie bialych :D ) do podswietlenia tablicy rejestracyjnej w E46 touring ?

 

Bo zdjalem wykladzinke z klapy bagaznika ale nie wiem ktoredy ida przewody do tych lampeczek :duh: ..bo nigdzie ich nie widze.

 

Czy rezystor 6ohm/20w zalatwilbym sprawe ? tylko gdzie go wlutowac, oto jest pytanie ... :norty: ?

czy do przewodu idacego do lampy na blotniku by mozna ?

bo to wszystko jest chyba rownolegle polaczone (na moj rozum ;-) ...tzn. np. lewe podswietlenie tablicy z lewa lampa prawda ?

 

pozdro

dzieki

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.