Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:mad2: Mam problem z grzejącyum się silnikiem. Było ciśnienie na chłodnicy i wyrzycał mi wodę - zmieniłem uszczelkę pod głowicę, odpowietrzyłem, profilaktycznie wyciągnąłem termostat - i to samo - 5 km jazdy i zagotowany. CO ROBIĆ ???

Czy może to być wina elektryki, bo auto było wcześniej u elektryka i może on coś spiepszył ??

 

Mam silnik M20, 2,5 litra benzyna

Opublikowano
jest obieg płynu przez chłodnicę?, jeśli nie ma to stawiam na pompę wody.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
jest obieg płynu przez chłodnicę?, jeśli nie ma to stawiam na pompę wody.

 

A jak to sprawdzić samemu, bo mechanik powiedział że pompa jest OK.

Opublikowano
mi w 325 jak pompa padła to staneła na amen(zatarła sie). Moze masz padnieta głowice?-pekła. Zapal silnik-odkrec korek zbiorniczka i czekaj do mometu az zacznie wywalac płym,zgas motor i poczekaj chwilke az cisnienie spadnie ,odkrec korek i znów zapal silnik i tak pare razy az przestanie wywalac płyn,mozesz przy tym popompowac przewodem od chłodnicy(posciskac go)aby przepchnoc bomble,na rozgrzanym silniku i otwartym termostacie gdy układ jest odpowietrzony nie powinno wywalac płynu ze zborniczka-tak miałem w 535 M30(te silniki czesto długo trzeba odpowietrzac,ale na wolnych obrotach plyn nie wywalało),nie wiem czy to sie sprawdzi w M20 ale warto spróbowac.
Opublikowano
a głowice sprawdziłeś ? czy jest szczelna ? czy odrazu było widać ,że uszczelka wydmuchana? masz wode w oleju albo olej w wodzie? wiesz w tych silnikach BMW (juzmnei denerwują) to te głowice słabiutkie były...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Włącz silnik, przy odkreconym korku na chlodnicy, ustaw na maxa ogrzewanie w samochodzie, odkrec koreczek od odpowietrzenia, i obserwuj co sie dzieje , dolewaj plynu, w koncu uda ci sie go odpowietrzyc. Jesli pozniej zakrecisz korek i odpowietrznik, pojezdzisz chwile lub sobie pochodzi na wolnym, pare minut. Zgas i odczekaj az sie troche schlodzi. Idz na kawe. Jak wrocisz odkrec pomalutku korek od chlodnicy, jesli bedzie tam jeszcze kozackie cisnienie, a plyn zacznie wywalac, sprawdz pompe wodna i termostat. Jesli nie pomoze jest na bank cos nie tak z glowica.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Jak sprawdzić pompę - odkręć korek wlewu od chłodnicy i przegazuj silnik - powinno się przelewać z chłodnicy do zbiorniczka wrównawczego i to ostrym ciurkiem tak że aż ma prawo wyprysnac trochę na zewnątrz płynu.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.