Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chyba chodzi Ci o kW nie PS(KM)

320d 150 KM i 163 KM niczym się nie różnią oprócz programu sterującego

ja mam właśnie taką wersję 150 KM i na hamowni na serii wyszło 164 KM, po programie wychodzą tak samo, czyli okolice 200 KM

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano
Mam pytanie czy są duże różnice w jakości pomiędzy silnikami 110PS a 120PS w 320 e90

 

Wersja 110KW to wersja FLEET dla firm w Niemczech.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Mam pytanie czy są duże różnice w jakości pomiędzy silnikami 110PS a 120PS w 320 e90

 

Wersja 110KW to wersja FLEET dla firm w Niemczech.

 

A nie Belgii ? W Niemczech chyba nie ma tego ograniczenia

Opublikowano
Mam pytanie czy są duże różnice w jakości pomiędzy silnikami 110PS a 120PS w 320 e90

 

Wersja 110KW to wersja FLEET dla firm w Niemczech.

 

A nie Belgii ? W Niemczech chyba nie ma tego ograniczenia

 

Wersja z Niemiec.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

 

A nie Belgii ? W Niemczech chyba nie ma tego ograniczenia

 

Wersja z Niemiec.

 

hmm, pamietam ze minimum 2 kolegów wypowiadało sie na ten temat na forum, było tam nawet wyjasnione dlaczego 150KM itd ( podatek środowiskowy ??) i oba te auta były właśnie z Belgii, nie z Niemiec, dlatego pytałem, ale może sie mylę.

Opublikowano

Hej.

Ja mam 150KM. Po "rozkodowaniu" VIN-u jako wyposażenie dodatkowe czy jakos tak mam napisane "redukcja mocy" Auto jest z silnikiem 2.0 2006 rok z grudnia dokładnie. Wyprodukowane na rynek belgijski. W którymś poście było napisane ze 13KM to dla nich róznica w podatku przy rejestracji coś pomiedzy 300 a 500 euro (oczywiście to tylko przypuszczenia wiec jak ktoś chce wiedziec dokładnie to niech szuka)

 

chyba chodzi Ci o kW nie PS(KM)

320d 150 KM i 163 KM niczym się nie różnią oprócz programu sterującego

ja mam właśnie taką wersję 150 KM i na hamowni na serii wyszło 164 KM, po programie wychodzą tak samo, czyli okolice 200 KM

kurcze ciekawe to jest aż ja też bede musiał sprawdzic :):) myślicie ze te 150 KM to taki "przekręt" hehe

pozdrawiam :)

Opublikowano

Witam

Koledzy sprawdziłem właśnie w swoim samochodzie, E90 320D z Belgii w dowodzie 110KW a po rozkodowaniu Vin 120KW i to samo mówi kod na silniku który sprawdzał diagnosta. Dużo samochodów z Belgii tak ma ponoć jest to powiązane z ich podatkiem lub ubezpieczeniem ;)

 

Zgodnie z tym co pisał kiedyś jeden z kolegów na forum wprowadzone ograniczenie

mocy związane jest z inną mapą paliwową i wpisie w VO o oznaczeniu $843, ja u siebie sprawdziłem w VO i mam właśnie taki wpis.

Najprościej podpiąć samochód do kompa i za pomocą ncs'a i ponoć też (inpa) sprawdzić wpisy w VO.

Kolega pisał, że można wtedy skasować taki wpis w VO i zrobić aktualizację softu sterownika DDE do odpowiedniej wersji

wtedy nasz samochodzik powinien odzyskać część uśpionej mocy.

 

Jeśli się mylę niech znawcy tematu poprawią, a jeśli ktoś ma dobrego znajomego w Aso niech najlepiej tą informację potwierdzi,

tylko kwesta czy będą chcieli się podzielić takim info.

 

Wtedy też wszyscy będziemy wiedzieć czy jest sobie czym głowę zawracać.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jezeli jesteśmy juz w takim temacie to ja mam pytanko.Czy ktoś wie czym rózni sie silnik m43 w bmw 316 a 318 pierwsza ma 105 druga 118 obie maja pojemnosc 1900.Model e46?Prosze o odpowiedz z gory dzieki
Opublikowano

Hm,znajomy temat :D

Ja mam autko w Niemczech,wiec jest tak;autko bylo na firme i w papierach ma 110kw :( ,lecz po podaniu vinu do BMW Smorawinski powiedziano mi ze autko ma 120kw :) .podalem vin jeszcze w jedno miejsce i potwierdzilo sie 120kw :D ,ale dla pewnosci to pozostaje jeszcze wizyta na hamowni :shock:

Takze zasady nie ma niestety czy Niemcy czy Belgia :lol:

Proponuje sprawdzic vin sobie tutaj :) viewtopic.php?f=19&t=32825

icon4.png
Opublikowano

Fleet czyli po polsku flota, sa to samochody przeznaczone dla odbiorcow masowych - jak juz ktos wspomnial - firma zamawia np 20 aut, auto fleet kosztuje 900 euronow mniej, ale nie tylko o cene zakupu sie rozchodzi ale i o podatek i ubezpieczenie takiego auta - ubezpieczenia dla firm sa troche inne niz priv (poprostu jezdzi kto chce) no i przy 25 wozkas suma sumarum wycgodzi to firme taniej.

Auta podobna sa tylko na papierze slabsze ale to tylko przypuszczenie bo wtedy bylo by to oszustwem wobec niemieckich urzedow ktore tego nie lubia i strasznie karaja ( utrata zameldowania samochodu utrata TÜV)

roznica mocy to 10kw albo 310 Nm do 320Nm predkosc w tym wypadku sie zmniejsza o 1km/h

Co do hamowni to diesel starszy po jakims tam przebiegu powiedzmy 40-60 tys moze i ma wiecej mocy niz producent podaje, wiec i te "fleety" pokazuja powyzej 160 KM - dobrze dotarty "nie" fleet pokaze przeszlo 170KM :norty:

 

Tutaj rozchodzi sie glownie o czysta polityke firm i obejscie drogich ubezpieczen dla pojazdow firmowych, jak wiadomo 3jki w niemczech ciesza sie powodzeniem jako samochod firmowy i sa mocno exploatowane po nawet i 50 tys km rocznie.

Opublikowano
Fleet czyli po polsku flota, sa to samochody przeznaczone dla odbiorcow masowych - jak juz ktos wspomnial - firma zamawia np 20 aut, auto fleet kosztuje 900 euronow mniej, ale nie tylko o cene zakupu sie rozchodzi ale i o podatek i ubezpieczenie takiego auta - ubezpieczenia dla firm sa troche inne niz priv (poprostu jezdzi kto chce) no i przy 25 wozkas suma sumarum wycgodzi to firme taniej.

Auta podobna sa tylko na papierze slabsze ale to tylko przypuszczenie bo wtedy bylo by to oszustwem wobec niemieckich urzedow ktore tego nie lubia i strasznie karaja ( utrata zameldowania samochodu utrata TÜV)

roznica mocy to 10kw albo 310 Nm do 320Nm predkosc w tym wypadku sie zmniejsza o 1km/h

Co do hamowni to diesel starszy po jakims tam przebiegu powiedzmy 40-60 tys moze i ma wiecej mocy niz producent podaje, wiec i te "fleety" pokazuja powyzej 160 KM - dobrze dotarty "nie" fleet pokaze przeszlo 170KM :norty:

 

Tutaj rozchodzi sie glownie o czysta polityke firm i obejscie drogich ubezpieczen dla pojazdow firmowych, jak wiadomo 3jki w niemczech ciesza sie powodzeniem jako samochod firmowy i sa mocno exploatowane po nawet i 50 tys km rocznie.

 

Tylko w briefie jest 110KW, jak rozkodujesz auto to podaje, że ma 120KW.

Jeśli chodzi o wersję fleet to właśnie ostatnio przywiozłem jedną, która miał 270kkm w ciągu 3,5 roku. :) Stan w środku igła :) Cały czas tylko autostrada :)

Wcześniej już widziałem ładne z przebiegiem powyżej 200kkm. To jest nic na auta eksploatowane na Niemieckich autostradach.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

No 270k to solidny przebieg, tu nie tylko o silnik sie rozchodzi ale reszte zabawek (caly uklad jezdny) i pytanie kto i jak tym autem jezdzil. Diesel a szczegolnie BMW musisz rozgrzac a nie grzac po gnaniu go na autostradzie musisz schlodzic turbo przez parenascie sekund bo sie wczesniej pozegna niz myslisz.

Merce taxi dochodza do miliona kilometrow i z blachy wygladaja 1A bo sa oklejane a do sprzedazy folie sie sciaga i myslisz ze masz super autko :norty:

Opublikowano (edytowane)
No 270k to solidny przebieg, tu nie tylko o silnik sie rozchodzi ale reszte zabawek (caly uklad jezdny) i pytanie kto i jak tym autem jezdzil. Diesel a szczegolnie BMW musisz rozgrzac a nie grzac po gnaniu go na autostradzie musisz schlodzic turbo przez parenascie sekund bo sie wczesniej pozegna niz myslisz.

Merce taxi dochodza do miliona kilometrow i z blachy wygladaja 1A bo sa oklejane a do sprzedazy folie sie sciaga i myslisz ze masz super autko :norty:

 

Auto z pod Monachium, rocznik 2006 wersja Fleet, z DPF, książka kończyła się na przebiegu 263kkm, przyjechałem ją do kraju. Ukryłem przebieg włączając ukryte menu i zapytałem kolegi jak myśli ile ma to auto przejechane. On odpowiedział, strzelając 100kkm, ponieważ wygląda jak nowe. Kierownica nie jest wytarta, z lewej strony na kierownicy widać delikatne wyślizganie, ale nie przetarcia. Samochód jeździł w firmie odzieżowej. Nic ani nikogo nie przewoził. Kupiłem go od razu po przejechaniu się.

 

Tak jak mówisz, nie chodzi tylko o silnik, ale inne zabawki. Zawiecha jest w idealnym stanie. Jest cisza jak zasuwasz po dziurach, plastiki nawet nie zaczeszczą delikatnie. Auto jest mega sztywne. Sam mam taki sam samochód, lecz z dużo mniejszym przebiegiem i uwierz mi, jeździ się nimi identycznie, co wydawałoby się absurdem.

 

Znajomy był w serwisie na wymianie olejów i filtrów i zrobili mu przegląd wszystkiego i wszystko jest w bardzo dobrej kondycji. Samochód oczywiście nie był nawet lakierowany nigdy, nawet małego przetarcia nie ma, tylko trochę odprysków na masce.

Edytowane przez Mlodzik18

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Toc to nie KIA i kosztowalo mase kasy - solidny bawarczyk, nawet gdyby czasem trzeba bylo cos wymienic do takiej karosy to sie oplaca np. widzialem uzywana skrzynie automat 1500€ brzebieg miala 17 km czy cos takiego na eBay-u czyli z jakiejs pechopwej stluczki, silnikow od groma do tych modeli po starych dziadkach co sie rozwalaja wiec jak ktos kupuje auto z duzym przebiegiem nie musi sie bac ze go wykonczy finansowo :norty:
Opublikowano
Toc to nie KIA i kosztowalo mase kasy - solidny bawarczyk, nawet gdyby czasem trzeba bylo cos wymienic do takiej karosy to sie oplaca np. widzialem uzywana skrzynie automat 1500€ brzebieg miala 17 km czy cos takiego na eBay-u czyli z jakiejs pechopwej stluczki, silnikow od groma do tych modeli po starych dziadkach co sie rozwalaja wiec jak ktos kupuje auto z duzym przebiegiem nie musi sie bac ze go wykonczy finansowo :norty:

 

Dokładnie, sam się o tym przekonałem, że przebieg auta z Niemiec, nawet powyżej 200kkm to mało. Auta chodzą jak igły.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, rowniez mam auto z Belgii. e90 320d 2006 rok. Wg papierow 110 kW (150 koni), Wg VIN 120 kW (163 konie). Przy rozkodowaniu VINU informacja:

S843A ENGINE LAYOUT Redukcja mocy

Czyli wyglada na to ze auto jest zdlawione programowo wlasnie ze wzgledu na jakies podatki. Ma ktos moze informacje jakie bylyby koszty zdjecia tej redukcji i czy oplaca sie przywracac program 163 konny czy podobnie cenowo wyjdzie od razu zrobienie programu ok 200 koni?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.