Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jako że jestem nowy przedstawie sie mam na imie Krzychu mieszkam koło Bydgoszczy i mam parę pytań .

 

w mojej bemce jest wstawiony silnik od anglika m50b25 ponieważ stary sie zagotował i nie było sensu robić instalacja została od b20 komputer silnika też , jedynie co nowe to przepływka jest od b25 ogolnie auto chodzi jednak na benzynie dostaje za dużo powietrza i na dolnych obrotach sie dławi jak w przepływce ograniocze mu dolot powietrza jest lepiej no ale bez rewelacji :/ może ktoś z was przerabiał podobny temat?? co do porzepływki w m50b20 jest zupełnie inna niż w m50b25 wiedz kostak jest inaczej polutowana jako że ja tego nie robiłem może ktoś podpowie jak powinno być to własciwie zrobione?? dodam ze oba silniki były na vanosie ale nie jestem pewin czy jak kupie komputer od m50b25 bedzie pasował w gniazdo itd??? cały układ wydechowy też został wstawiony od m50b25 jedynie skrzynia most itd została dyfer jeszcze trzyma:D czekam na podpowiedzi :)

Opublikowano

Zmien kompa :twisted: skad wiesz ze za duzo powietrza dostaje ??? Bo na moj gust to komp z B20 co najwyzej moze za malo wlac paliwa :twisted:

Robiac swapa a inny silnik zawsze zmienia sie wiazke elektryczna wraz z czujnikami :mad2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
żebym to ja robił to pewnie bym tak zrobił poprzednik doprowadził to auto do takiego stanu ale nie jest najgorzej:) co do powietrza jak zdjałem filtr powiwtrza i na przepływke zalorzyłem kawałek tektury że zakrywało około 1/4 to wtedy wkrecała sie noramalnie na obroty
Opublikowano
wiedz jeżeli dobrze myśe dostaje za mało paliwa a za dużo powietrza tylko pozostaje kwestia komputerow i innych czujnikow co może zostać a co musze zmienic ???
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Da sie to wyprowadzić . tylko czy warto ? metoda 1 . zostawiamy wiąskę od 2 litrów na simensie zakładamy przepływkę od 2,5 simens i wtryski od 2,5 a następnie zmieniamy mapy w sterowniku simens 40.1 . na mapy od2.5 . proste . wrzystko pasuje jak ulał jak jakas wtyczka nie pasuje to znaczy ze ten elemant jest od czapy !!! (PRZEPŁYWKA ) Procedura zmiany mapy poprzez zawirusowanie dosyć drogo . lecz taniej niz wymiana wrzystkiego do systemu 41.0 . można jezdzic bez zmiany mapy ale jest prochę kołkowato (znaczy do d.. )
Opublikowano

Dzwine ja u siebie jakieś 5 lat temu jak zmieniałem z 2.0 na 2.5 oba na siemensie zostawiłem całą instalację z przepływką i kompem od 2.0 i zapaliło od strzała i chodziło normalnie gazu nie miało ale to akurat bez znaczenia.

Musisz miec albo nieszczelny kolektor ssący albo gumę od przepływki.

Jak masz możliwośc podmień przepływkę od kolegi i zobacz czy dalej lipa czy ok.

Ewentualnie pod kompa tylko jak będzie serwisówka to może coś pokazac ale niekoniecznie.

Jedynie metoda podmianki i eliminowania, może byc sonda albo komp jest wiele mozliwości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.