Skocz do zawartości

528i hamowia i cos dziwnego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. bylem dzis na hamowni swoim autem i wyszla dziwna sprawa. auto wg hamowni ma 171 km i 240 Nm. problem jest taki ze podczas pomiaru hamownia pokazala strate juz od 1300 Obr/min. gosc ktory oblugiwal mowi ze to prze kola ktore mam zalozone a sa to 265/35/18. czy jest to mozliwe zeby te kola robily takie ogromne stratyna rolkach.??? dodam ze auto nie ma zadnego bledu bo akurat dzis bylo podlaczone do INPY i chodzi super elegancko.
Opublikowano
No takie szerokie laczki na pewno powodują nie małe straty, do tego kilka rumaków uciekło w las i wynik gotowy.
Opublikowano
witam. bylem dzis na hamowni swoim autem i wyszla dziwna sprawa. auto wg hamowni ma 171 km i 240 Nm. problem jest taki ze podczas pomiaru hamownia pokazala strate juz od 1300 Obr/min. gosc ktory oblugiwal mowi ze to prze kola ktore mam zalozone a sa to 265/35/18. czy jest to mozliwe zeby te kola robily takie ogromne stratyna rolkach.??? dodam ze auto nie ma zadnego bledu bo akurat dzis bylo podlaczone do INPY i chodzi super elegancko.

Straty zawsze się pojawiają od początku pomiaru.

Koła mają wpływ na pomiar ale przy tym rozmiarze nie powinny być takie marne wyniki.

Na jakiej hamowni robiłeś pomiar? Jakie są straty? Jaka moc na kołach? Przy jakich obrotach max moment i moc? Najlepiej daj wykres.

Swoją drogą to mało który silnik m52b28 trzyma seryjny moment obrotowy - za to z mocą raczej nie ma wpadek.

Opublikowano
jeslio wlasnie chodzi o straty to tylko i wylacznie u mnie pojawily sie od tak niskich obrotow. kolega byl omega i u niego dopiero od 3500 obr/min sie pojawily a u mnie od poczatku wykresu i to mnie dziwi
Opublikowano
jeslio wlasnie chodzi o straty to tylko i wylacznie u mnie pojawily sie od tak niskich obrotow. kolega byl omega i u niego dopiero od 3500 obr/min sie pojawily a u mnie od poczatku wykresu i to mnie dziwi

Raczej powinno Cię dziwić czemu przy hamowaniu omegi straty zaczęły pojawiać się od 3,5tys obr.

Raz jeszcze powtarzam że straty są zawsze od samego początku pomiaru! Wg Ciebie koła i przeniesienie napędu stawia opór dla silnika dopiero po osiągnięciu tych 3,5tys obr czy od samego startu???

Opublikowano

co sie dziwisz masz autko które ma raptem koło 190KM a opony masz jak w aucie 400KM załóż 315 d Corvetty i będzie dopiero super

 

Ludzie po jaką cholerę wam takie lacie?? Spalanie sporo w górę moc sporo w dół i co z tego jest, że o ułamek sekundy szybciej weźmiesz akręt a na prostej za nim 528i na seryjnych kapciach wciągnie cie bez oporów?? Do twojego auta powinny być kapcie 225 seryjnie załóż 235 wygląda to i tak ładnie a straty będą sporo mniejsze.

 

A co do inpy to ona tylko pokazuje czy motor ma błędy jak jest dojechany to nic mu nie pomoże.

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
wuszlo szydlo z wora. powodem takiej straty byla zdechnieta uszczelka pod kolektorem ssacym. darlo lewe powietrze za przeplywka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.