Skocz do zawartości

uszczelki pod kolektorami ssacymi V12


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem jest taki że większość z tych " części " nie była nigdzy wymieniana i teraz po 20 latach przychodzi czas na ich wymianę,,,,,

niestety trafia ona na ostatniego,,, a zarazem najmniej zamożnego posiadacza V12 u którego chasło 2,5tyś za amortyzaror powoduje jeżenie włosów na głowie i bezsenność

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Pora była dużo wcześniej ale niestety właściciele Lanosów i tego typu jeździdełek lepiej o nie dbają, niż dumni posiadacze BMW.

 

Myślę że średnio jednak właściciel BMW o wiele bardziej dba niż właściciel "jeździdełka" :) Poza tym dbanie o jeździdełka zazwyczaj sprowadza się do dbania dopiero o element który się zepsuje (np. padnie wydech założy nowy-najtańszą podróbę, a do BMW używany-oryginał/dobrej firmy). Inna sprawa to w jeździdełkach zazwyczaj nie ma wyposażenia dodatkowego a jeśli jest to rzadko działa.

 

Trzecia sprawa to np ja z dwojga złego wolałbym jeździć niesprawnym BMW niż 100% sprawnym Lanosem albo jego tam jakiś następcą.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

 

Myślę że średnio jednak właściciel BMW o wiele bardziej dba niż właściciel "jeździdełka" :) Poza tym dbanie o jeździdełka zazwyczaj sprowadza się do dbania dopiero o element który się zepsuje (np. padnie wydech założy nowy-najtańszą podróbę, a do BMW używany-oryginał/dobrej firmy).

 

 

Żyjesz w świecie ułudy albo patrzysz na te sprawy tylko przez pryzmat własnych doświadczeń.

 

Ciśniesz pytaniami o te koszty utrzymania 750 z uporem godnym lepszej sprawy.

 

Z wnioskami które próbujesz wykuć odnośnie V12 na podstawie własnych obserwacji było już wielu przed tobą i niewątpliwie NIC nie zdziałali.

 

Zresztą siedzisz tu od 2004 i nagle tearaz coś cie wzięło na sypanie frazami godnymi zielonego listka, zupełnie bez sensu.

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jak naprawisz EDC i będzie działać wtedy pogadamy o kosztach.

 

To możesz ze mną pogadać. Zregenerowałem EDC - koszt to 1200 za 4 szt + 100 przesyłka + 200 za dodatkowe el. do amorów (plastiki, odboje) Robota własna. Wszystko działa tak jakby z fabryki wyjechało.

 

http://www.e31-klub.pl/viewtopic.php?t=222

 

http://www.e31-klub.pl/viewtopic.php?t=221

 

Linki do tematów z regeneracji.

 

Wracając do tematu uszczelek pod kolektorami - najprawdopodobniej to też mnie czeka, wymieniłem już wszystko jeżeli chodzi o równą pracę(świece, kopułki, palce, kable, podciśnienia, gumy i zaworki, podmieniałem przepływki i przepustnice, nawet kompresje sprawdzałem), zostaje ostateczność czyli zrzucenie kolektorów. Teraz dobra wiadomość dla dłubaczy można uszczelnić to silikonem odpornym na wysokie temperatury, jeżeli zostanie zrobione to z głową, będzie chodzić jak trzeba, mój kolega zrobił tak w swojej 850 i śmigało jak trzeba, nie wiem jak jest teraz, bo ją sprzedał. Jeżeli oddajecie do warsztatu to lepiej może zainwestować w nowe uszczelki, bo sam koszt zdjęcia i założenia kolektorów może być wysoki. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Czytałem w dziale 8er o regeneracji EDC, nie pamiętam czyje to było E31.

 

Nie wiem czy wiesz że nie każdy amortyzator nadaje się do regeneracji, pracownicy oceniają to dopiero po ich dostarczeniu. Przynajmniej tak stwierdzili przez telefon. Poza tym układ nie składa się tylko z amortyzatorów, a to "gruszka" do wymiany czy któryś z przewodów suma sumarum... życzę wszystkim udanych regeneracji po kosztach jak to było w przypadku autora powyższego posta.

 

Co do fotorelacji bardzo fajna podoba mi się, szkoda że w E32 garażującym pod chmurką to nie takie hop siup.

 

Na angielskojęzycznych forach też składają na silikonie więc pewnie się sprawdza.

 

Panie moderatorze mam inne pytanie dlaczego zdjęcia nie mieszczą się w oknie forum?

Opublikowano
Oczywiście, że nie każdy się nadaje - jak już będzie na maksa wytłuczony w środku to już mu wiele nie pomoże, aczkolwiek część zużytych elementów da się wymienić. U mnie akurat się udało, u 3 kolegów też - wszyscy robiliśmy regenerację w Nagengaście. Może być też padnięty moduł od EDC i też nie będzie działało - do tego czujniki przeciążenia, które też mają wpływ na nastawy zawieszenia. Jeżeli chodzi o foty na www.e31-klub.pl to pewnie wina imageshacka - czasami się wiesza, przeładuj stronę i powinno być ok. Jeżeli chodzi o pierwszą stronę to wiem, że chłopaki narzekali, że przy niskiej rozdzielczości nie wyświetla się jak powinno, ale tego nie sprawdzałem.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Fotki muszą być wklejone w formacie 640x480, bo inaczej obetnie - bardzo niekomfortowe szczególnie jeżeli chodzi o starsze tematy, czemu tak jest??? Nie mam pojęcia, trzeba by było z adminem pogadać, ale pewnie padnie odpowiedź, że tak musi być, bo takie są możliwości techniczne.

 

 

EDIT: Wymiana(uszczelnienie) uszczelek kolektorów ssących

 

http://www.e31-klub.pl/viewtopic.php?p=5814#5814

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.