Skocz do zawartości

uszczelki pod kolektorami ssacymi V12


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Te uszczelki nie występują poza ASO a cena 4 lata temu bez zniżek była 4 cyfrowa.

 

 

Czujesz już magię V12 kolego? :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
od dawna kolego czuje magię V12 bo posiadam to auto od 10 lat :) no to nic jak uszczelki beda do wymiany to bede musial wybrać się do ASO
Opublikowano
Czyli cały komplet tych uszczelek do V12 to koszt 960zł?? tak?? Jeśli tak to odezwę się co do szczegółów jak zdejmę te nieszczęsne kolektory i ocenimy z mechanikiem stan starych uszczelek. pozdrawiam
Opublikowano

Niezła polityka cenowa :)

 

Do M30 komplet uszczelek pod kolektor jakieś 70 pln zdaje się. A ile do M60?

 

Czy z innymi częściami M70 też tak drogo wychodzi?

Opublikowano
tu nie chodzi o polityke tylko o rodzaj częśći

 

do m60 ida tez zwykle gumy koszt ok 130pln w ASO

 

A do V12 są gumy pozłacane czy jak? Czemu takie drogie?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Tak, niewątpliwie są pozłacane :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Dokładnie w M30 uszczelka jest jak podkładka pod piwo w knajpie, w M70 to całkowicie inna bajka.

 

M30:

 

http://www.febi.com/pdb/main/Pictures/12315.jpg

 

M70:

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/V12_rough_idle/Image85.jpg

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/V12_rough_idle/Image86.jpg

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/V12_rough_idle/Image90.jpg

 

Michael porównaj to sobie.

Opublikowano

Zawsze mnie bawi kwestia tych uszczelek w 750 i jeszcze kilku innych zagwostek zarezerwowanych dla M70, które sprawiają że nie jest to "auto dla ludu" i dość skutecznie potrafi rzucić o glebe każdego komu wydaje że nabył sobie pojazd którm będzie sobie jeździł radośnie i tanio.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
Zawsze mnie bawi kwestia tych uszczelek w 750 i jeszcze kilku innych zagwostek zarezerwowanych dla M70, które sprawiają że nie jest to "auto dla ludu" i dość skutecznie potrafi rzucić o glebe każdego komu wydaje że nabył sobie pojazd którm będzie sobie jeździł radośnie i tanio.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

a czemu te uszczelki są akurat tak zrobione? :) Nie dałoby się zrobić normalnych? A używanych dobrych nie da się kupić? :D Mało na rynku? Ja się wkurzyłem parę razy bo pytałem na szrocie BMW w Krakowie o parę części do mojego to mi gość powiedział że do M30 nie ma - do M70 za to duży wybór :) Już powoli zacząłem się zastanawiać czy nie taniej wyszło by użytkowanie V12 ;)

 

A jakie jeszcze inne niespodzianki są w V12?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

 

a czemu te uszczelki są akurat tak zrobione? :) Nie dałoby się zrobić normalnych? A używanych dobrych nie da się kupić? :D Mało na rynku? Ja się wkurzyłem parę razy bo pytałem na szrocie BMW w Krakowie o parę części do mojego to mi gość powiedział że do M30 nie ma - do M70 za to duży wybór :) Już powoli zacząłem się zastanawiać czy nie taniej wyszło by użytkowanie V12 ;)

 

A jakie jeszcze inne niespodzianki są w V12?

 

 

Michael te pytania to taki żart??

Opublikowano

Michael te pytania to taki żart??

 

nie żart tylko z tego co mówił ten gość ze szrotu (albo handel częściami używanymi jak kto woli) to do V12 ma masę części w dobrym stanie a do M30 nic bo już zajeżdżone :( Przykładowo chciałem kupić górny wąż od chłodnicy to wybrałem nowy z ASO za prawie 300 pln bo używanych nie miał nikt a jak miał to chcieli po 150 pln! Do M70 mieli komplet węży jakie chce.

Tłumiki w idealnym stanie też częściej się do M70 spotyka, Visco chciałem kupić (a potem wentylator bo mi spadło visco przy regeneracji) i co? Nasz znajomy mechanik Jarek miał w piwnicy wentylator od M60 (i chyba też do M70) za flaszkę pewnie by mi dał :) a ja co? Mam M30 i musiałem lecieć do Intercars po wentylator za 80 pln.

To takie moje doświadczenia. Ale wiem że np remont kapitalny M30 a M70 to zupełnie inne koszty. W drugim przypadku kilkukrotnie większe. Tylko mi chodzi o drobiazgi...

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Spora część M30 jeszcze jeździ/toczy się, natomiast większość M70 kończy pod szlifierką kątowa mało kogo stać jeździć nimi, a co dopiero wymienić podstawowe rzeczy które kosztują więcej niż cały samochód.
Opublikowano
Spora część M30 jeszcze jeździ/toczy się, natomiast większość M70 kończy pod szlifierką kątowa mało kogo stać jeździć nimi, a co dopiero wymienić podstawowe rzeczy które kosztują więcej niż cały samochód.

 

Ale M70 ma jeszcze taką przewagę że było M73 które było produkowane bardzo długo a części od niego pasuje chyba cała masa do M70?

A jakie M70 ma jeszcze bardzo drogi części oprócz tych uszczelek?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Układ zapłonowy, zawieszenie NIVO/EDC, pompa wody za tysiaka i tego typu kwiatuszki.

 

Jakie jeszcze "kwiatuszki"? Pompa wody to fakt... ja do mojej kupiłem za 140 pln nową SKF chyba i wymieniłem sam można by powiedzieć "na ulicy", w M70 nie poszłoby tak łatwo :) EDC to super bajer (jak działa) i nie występuje tylko w V12. Ale regeneracja jednego amortyzatora EDC to zdaje się 250 pln - a tyle też kosztuje tani w miarę dobry amortyzator do wersji bez EDC. Co wytrzyma dłużej? Skłaniałbym się nawet do twierdzenia że regenerowany.

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.