Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich ponownie i mam kolejny problem otóż... jadę swoją bunią i mi ją w lewo ciągnie, wymieniłem już tuleje i dalej to samo... czy może to być zbieżność albo niewyważone opony?
Opublikowano
kupiłeś auto i nie zrobiłeś zbieżności, geometrii i wyważenia ?? :duh: to w ogóle podstawa jak Ci ściągą auto + drążki kierownicze. Czy przy jeździe na wprost kierownica jest na wprost czy jest może przekrzywiona na którąś stronę?

...::: Banditen Motoren Werke :::...

Dlaczego BMW?? Bo przedni napęd jest dla małych dziewczynek ;P

Opublikowano
W swoim poprzednim aucie tak mialem....ale ono bylo uderzone akurat w to kolo i stracilo swoj kat ktorego juz niemozna bylo ustawic...heh
Opublikowano
W swoim poprzednim aucie tak mialem....ale ono bylo uderzone akurat w to kolo i stracilo swoj kat ktorego juz niemozna bylo ustawic...heh

 

po co zaraz zakładać najgorsze, ja również tak miałem - kiedy puszczałem kiere na prostej to kilkadziesiąt metrów i byłem na lewym poboczu:) mechanik wszystko poustawiał i teraz nie ma żadnego kłopotu.

...::: Banditen Motoren Werke :::...

Dlaczego BMW?? Bo przedni napęd jest dla małych dziewczynek ;P

Opublikowano
witam ponownie, niedawno poruszałem ten temat ale jeszcze raz proszę o pomoc a więc... zmieniłem w aucie tuleje , ustawiłem zbieżność i kąty... autem już nie majta ale jeszcze znosi na lewą stronę ... co to może do cholery być???
Opublikowano

:duh: nie chcę być czepialski ale jak sprawdzałeś auto przed zakupem?

 

jeżeli wciąż Ci się tak dzieje to polecam teraz sprawdzić wahacze i końcówki drążków kierowniczych

...::: Banditen Motoren Werke :::...

Dlaczego BMW?? Bo przedni napęd jest dla małych dziewczynek ;P

Opublikowano

moze glupie pytanie, ale czy sprawdzales cisnienie w oponach??:)

Raz tak mialem ze mi sciagalo samochod w jedna strone i byla to przyczyna przebitego kola

 

 

pozdr

Opublikowano
Nie jest to takie głupie. Jak we wcześniejszym aucie dostałem letnie opony do kompletu i po zimie jak założyłem (wyważone, napompowane, bez niepokojących oznak nieprawidłowego zużycia, 5mm bieżnika), to nie dało się jechać. Non stop kontra kierownicą. Po przełożeniu felernych opon na tył było już lepiej. Po wywaleniu auto jak nowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.