Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem ze jak stoje samochodem w miejscu np. swiatla albo korek to wskazowka od temperatury rosnie az wchodzi na czerwone pole, ale jak ruszam to w trakcie jazdy maleje i jest optymalna czyli wskazowka w pionie:( Zauwazylem to bo nagle zaczelo mi leciec cieple powietrze z nawiewu, dodam ze od paru dni lecialo caly czas zimne nawet jak mialem ustawione na cieple (troche zamotalem ale mam nadzieje ze zrozumiale to jest:P) A jakies 2 miesiace temu wymienialem termostat! Co moze byc przyczyna? Dziekuje za pomoc

 

_____

Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków na górze tego działu. Tym razem poprawiłem. mattiss

Opublikowano
na milion procent zapowietrzony uklad. :search: jest na forum jak sprawnie i szybko odpowietrzyc :wink:
"...pamietaj ze na drodze nie jestes sam..."
Opublikowano
Ale wczesniej bylo dobrze i nagle od tak sie zapowietrzyl?? Jakie sa przyczyny zapowietrzenia sie ukladu?? A mozna normalnie jezdzic?? Nic sie nie stanie?? Czy lepiej nie jezdzic dopoki nie odpowietrze? (o ile to to)
Opublikowano

Witam

A ja bym powiedzial ze posypalo sie sprzeglo wiskotyczne w wentylatorze. Sam kiedys mailem podobnie w czasie jazdy silnik sie chlodzil pendem powietrza i bylo ok a w korku grzal sie. Po wymianie tegoz sprzegla po problemie.

Pozdro

Opublikowano
Ale wczesniej bylo dobrze i nagle od tak sie zapowietrzyl?? Jakie sa przyczyny zapowietrzenia sie ukladu?? A mozna normalnie jezdzic?? Nic sie nie stanie?? Czy lepiej nie jezdzic dopoki nie odpowietrze? (o ile to to)

 

 

 

 

 

sprawdz poziom plynu i odpowietrz,to nic nie kosztuje.objawy to wlasnie slabe ogrzewanie wnetrza tj.leci lekko cieple badz zimne powietrze przy nastawie na max cieple,od czasu do czasu podmucha cieplejszym i znow zimne leci.przerabialem to zima przy 20 st mrozach.wymienilem wszystko termostat,pompe wody,narobilem sie w zimnym garazu, wpedzilem sie w koszty a wystarczylo dolac plynu i odpowietrzyc uklad,ale za brak wiedzy sie placi. :cry2: :mrgreen: :cool2:

 

co do wypowiedzi forumowicza ''roosvelt '',ok zgodze sie z nim ale objawem nie jest gdy padnie wiskoza zmniejszenie natezenia ogrzewania badz jego zanik. :idea:

"...pamietaj ze na drodze nie jestes sam..."
Opublikowano

Witam.

 

Naturalnie zgodze sie z kolega "mecen320i " najprostsze rozwiazanie i najmniej kosztowne to solidnie odpowietrzyc uklad chlodzenia i wtedy jesli to nie pomoze trzeba podjac kolejne kroki. :D

 

co do sprzegla wiskotycznego sama czesc wg inter carsu kosztuje: behr 337,40zł febi 630,37 sachs 389,33 co do kosztow wymiany to ci nie pomoge bo sam to robilem w garazu. Wymiana jest stosunkowo prosta: za pomoca plaskiego klucza 32 odkrecasz wentylator (lewy gwint wiec odkrecasz w prawo) nastepnie ostroznie wyciagasz wentylator (uwaga zeby nie upadl bo sie lopatki polamia) wykrecasz cztery srubki na imbus trzymajace sprzeglo montujesz nowe i skladasz wszystko do kupy. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Mam nadz ze troszke pomoglem

Pozdrawiam

Opublikowano
A nie mogła się wysypać pompa wody i dopiero przy obrotach zaczyna wodą obracać tak jak należy? Ale najpierw dobrze odpowietrz jeszcze raz.
Opublikowano

Dziekuje wszystkim za pomoc:D Okazalo sie ze plyn z chlodnicy gdziez mi ucieka i co chwila musze dolewac:/ Musze zlokalizowac wyciek i sie go pozbyc:D Po dolaniu plynu ogrzewanie zaczelo normalnie dzialac, troche dlogo trwa dopuki poleci cieple ale leci:D Odpowietrzyc tez trzeba bedzie dla swietego spokoju XD

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.