Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam problem tego typu że jak silnik jest zimny to pali na dotyk a jak się nagrzewa i jest juz ciepły to dlugo kreci 2s przed odpaleniem. Czy to wina jakiegos czujika?
Opublikowano
Moim zdaniem któryś z wtrysków do wymiany. Ale na kompie Ci powiedzą, więc proponuję jechać i się podpiąć.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Racja, pewnie któryś (oby tylko jeden) leje przez przelew. Komp albo test z założeniem menzurek na przewody do przelewów powie prawdę.
Opublikowano
Witam problem tego typu że jak silnik jest zimny to pali na dotyk a jak się nagrzewa i jest juz ciepły to dlugo kreci 2s przed odpaleniem. Czy to wina jakiegos czujika?

Wstępna pompa paliwa, ta pod samochodem na wysokości fotela kierowcy.

Powinna dawać ciśnienie powyżej 4 bar. Jak mniej to pewnie to.

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano

Hmm... u mnie okazało się ze rozrusznik siada, a objaw był taki sam.

Jak silnik jest rozgrzany to o dziwo ma większe opory (rozszerzalność cieplna elementów) i rozrusznik ma ciężej dlatego dłużej kręci....

 

/Hubert

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Opublikowano
A z tym odpalaniem to może byc to rozrusznik. Ostatnio przegladalem papierki z mojego bmw i znalazlem ze jak byla w serwisie na sprawdzeniu auta przed sprzedaza to jest tam zaznaczone ze rozusznik dlugo kreci. Oraz zaznaczone ze do naprawy. Moze znowu mu odbilo i sie dzieje to samo bo do tej pory ladnie odpalala.
Opublikowano
Cos mi sie wydaje ze rozrusznik nie bedzie tu problemem. Jesli kreci to spelnia swoja funkcje i koniec. Gdyby nie zaskakiwal, nie krecil, krecil wolno to byl by powod do zmartwien. O ile bateria jest OK i kreci tak jak na zimnym to zostaw rozrusznik w spokoju. Pierwsze do sprawdzenia wtryski. Wystarczy ze 2-3 beda przelewac i bedziesz musial krecic ok 30s na cieplym zeby zalapal.
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam po dłuzszym czasie pojechałem dzis na kompa i tak wyszlo ze do silika sie nie podlaczyl program a z reszta tak. NIe wiem tak mi powiedzieli w warsztacie ja sie nie znam na tym i po wstepnych ogledzinach powiedzieli ze trzeba by sie przyjzec najpierw pompie ktora jest chyba w baku poniewaz sa przypuszczenia ze dostaje za malo pradu ( odciecie pompy paliwa mam zainstalowane) prawdopodobna przyczyna a jesli to nie to to moga byc czujniczki jeden cisnieniea paliwa (przy lub pod jakas listawa) nie wiem nie pamietam i drugi czujniczek ktrego zapomnialem nazwe. Co gorsza nie jestem w polsce i naprawe robie w Londynie co mnie bedzie troszke kosztowalo.

Podlaczenie pod kompa i diagnoza 25f plus sprawdzenie pompy za tydz 40-50f i ewentualnie czujniczki okolo 100f plus 40-50f wymiana czujniczkow. Nie wiem jak w polsce ale nie jest tu tanio.

Co prawda jak chce odpalic auto i naciskam guzik odciecia pompy paliwa to jej nie slychac zeby pracowala tak jak to bylo zazwyczaj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.