Skocz do zawartości

330d - gorące powietrze na nogi i szybę przy AUTO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie już kilka osób pytała i nikt nie odpowiedział... miałem taki sam problem jak wy że dmuchalo gorące na nogi i szybę non stop i wymienilem elektrozawór... teraz mam zimne powietrze cały czas a ciepłego nie mam I CO NAJDZIWNIEJSZE, NA WYŁĄCZONYM ZAPŁONIE I WYJETYM KLUCZYKU CAŁY CZAS GRZEJE SIĘ TEN PIERWSZY ZAWÓR (OBUDOWA) JEST TAK GORĄCY ŻE NIE MOŻNA GO DOTKNĄĆ JAKBY CAŁY CZAS PODAWANE BYŁO NA NIEGO NAPIĘCIE.. POMÓŻCIE BO JUŻ TRACĘ SIŁY NA NIĄ.

BMW E46 2.0D 150KM

  • Odpowiedzi 151
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozkręcałeś to wszystko? Tam nie ma nic skomplikowanego. W jednym jest wiatraczek wymuszający obieg w drugim grzybek. Ja ogólnie kupiłem dwa używane żeby poskładać to w jeden działający. Te zawory często padają, więc używane nie muszą być sprawne.
Opublikowano
Rozkrecalem. Chodzi mi o ten z grzybkiem. On cały czas dostaje napięcie. Na cewke jak tylko dotkne wtyczka w gniazdo od razu słyszę że grzybek się otwiera, NA POSTOJU I Z NIE WLOZONYM KLUCZYKIEM.. JEST CAŁY CZAS GORĄCY JAK CHOLERA.. o co tu może chodzić.. jakiś przekaźnik może walniety albo sklejony.. kurde..
Opublikowano
Moim zdaniem to nie panel... dlatego że panel na wylaczonym zapłonie przecież nie chodzi ado elektrozaworu dalej idzie napięcie na cewke.. non stop.
Opublikowano

Zawór po wyłączeniu silnika zostaje zamknięty i po jakimś czasie się otwiera, a jak nie to panel do wymiany.

Miałem to samo co u Ciebie panel robił zwarcie i zawór był cały czas zamknięty.

Opublikowano
Odepnij białą 6pinową wtyczke do panela. Zawor ma staly plus i sterowanie masą z panela z tej wtyczki. Jak po odlaczeniu bedzie to samo to napewno nie panel a cos w zaworze.
Opublikowano
Moze nagrzewa sie od plynu. Ale jesli jest goràcy nie od plynu a od nagrzewania jego cewki to albo zawor albo jego instalacja. Tez zawor ma plus z bezpiecznima chyba 62 a mase z panela z tej wtyczki. Skoro po odpieciu nadal sie grzeje to moze na tym przewodzie jest zwarcie do masy albo w zaworze.
Opublikowano
Możliwe kolego że to panel bo jak odpialem to nie słyszałem żeby zawór się otworzył jak wtyczkę wsadzalem a od razu gdy wsadzilem do panela i stykalem wtyczkę z gniazdem zaworu to otwierał się bo słyszałem głośne cyknięcie za każdym razem jak dotykalem
Opublikowano

:D Hejka jestem tu nowy, z problemem grzejacego zaworu borykam sie juz dlugi czas. Mysle ze to panel klimy wariuje bo on steruje wszystkimi komponentami ukladu chłodzenia i klimatyzacji. Jak sadzicie czy po zamknieciu i wylaczeniu samochodu powinien odciac prad ten panel??? Ktos bez takiego problemu proszony jest o sprawdzenie czy w sprawnym aucie ten zawor pracuje bez kluczyka.

 

 

pozdrawiam Marek

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów ponownie :D Czy naprawdę nikt nie jest w stanie sprawdzic tego, o czym pisalem w poscie wyzej. Moze ktos dobry ma chwile zeby sprawdzic to napiecie we wtyczce od zaworu, na wylaczonym silniku oczywiście. :lol:

 

Pozdrawiam Marek

Opublikowano
U mnie cały czas jest otwarty jak stylami wtyczkę do gniazda elektrozaworu... nawet jak wyłączenie silnik to po godzinie i tak jest cały gorący i w pozycji otwartej.
Opublikowano

Witam wszystkich, dziekuje za odpowiedz. Otóż mój zawór jest goracy, nie zależnie czy zostawiam auto na 2 godziny czy całą noc lub dzien. Właśnie o to mi chodziło żeby ktoś ze sprawnym panelem sie wypowiedział. Moje jedyne rozwiazanie na dzień obecny, to odpinanie wtyczki rzeczonego zaworu. Panel kupie lub pożycze od kumpla, podmianka kodowanie w razie czego jakby był z "Pb" i powinno to hulac.

 

Pozdrawiam Marek :cool2: :cool2:

Opublikowano

Kolego.. pomiar sprzed 2 minut po calej nocy. Jest zimny.

Podmień inny. Z diesla tez zadziała tylko bedzie miał błąd dodatkowej pompy wody, ktorej nie ma w pb.

Ps

Sam jeszcze tego nie probowalem - ncsem przekodujemy panel pb/on ?

Opublikowano
Hej dzieki za zainteresowanie tematem. Ncs powinno pójść bez problemów. Pustym plikiem .man go zakoduje bo wtedy moduł sam zakoduje to co jest podłączone. Ciekawy tylko jestem jakie jest napiecie na tym zaworze jak panel wyłącza zasilanie do niego??? Czy ewentualne ktoś to sprawdzał miernikiem ? :D
Opublikowano
Aha, czyli rozumiem ze nawet po włączeniu silnika i zamknięciu samochodu napiecie będzie wskazywac 12 volt na mierniku? Bo skoro steruje masą ten panel to musi być w nim gdzieś zwarcie ze puszcza masę nawet po zamknieciu auta.... :shock:
Opublikowano
Skoro zawor sprawdzony to pozostaje panel. Masz klimatronik czy korbotronik? Jak ten drugi to w cenie zlomu mozna kupic. Sam kilka takich mam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.