Skocz do zawartości

330d - gorące powietrze na nogi i szybę przy AUTO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

aha czyli najlepiej sprawdzić

 

16stp grzybek ma być na dole... jeśli przy 16.5 i nie pójdzie do góry to spoko ale przy 18stu stp ma on pójść do góry? czy wtedy chodzić non stop góra dół??? o to mi chodzi

  • Odpowiedzi 151
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tego czy przy 18 zacznie Ci chodzić nie wiem bo z tego co zrozumiałem znaczenie ma temp w kabinie i możesz mieć akurat 20 więc zacznie chodzić jak masz nastawione więcej żeby puścić ciepło.
Opublikowano
okej ale on wtedy się otworzy a po zmniejszeniu temperatury zamknie ? czy przy np 18stp będzie chodzić non stop gora dół''nie,że góra-pauza i dół-pauza'' tylko non stop?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Załatwiłeś kolejnego forumowicza..i tak podziwiam go za cierpliwość :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

panowie sprawdziłem dzisiaj to i u mnie przy 16 stopniach jest w pozycji jak na filmiku początkowej:

 

 

dziwnie sie zachowuje zaworek..

 

 

w tej pozycji co na początku filmiku to jest jako niby zamknięty okej a teraz zobaczcie jak się otwiera...w dół i do góry

 

a tutaj po odpieciu wtyczki:

 

 

a tutaj filmik kolegi z 3 tematu bodajże

 

 

u niego inaczej działa niż u mnie

 

zwrócie uwagę,że tu gdzie grzybek(ta guma) tu u niego jest do środka a u mnie do góry i nie wiem czy dziwnie to nie działa bo zamiast otworzyć się do góry to u mnie idzie w dół a potem odskoczy

 

 

 

koledzy i prosze o pilną pomoc jak miałem grzybek zdjęty to był płyn widoczny...ale dałem na klimatronicu na 20stp na chwilę i płyn strzelił z tego i rozlał mi się na doł silnika.Sprawdziłem potem w z zbiorniczku i płyn jest na minimum( a wylało się ja wiem na pewno nie pół litra) to teraz wystarczy dolać płynu tylko? trzy trzeba cały układ odpowietrzać??

Opublikowano

he he nie strasz chłopaka ;)

spokojnie, zapewne wystarczy tylko dodać płynu, jak będzie normalnie łapał temperaturę to nic się nie stało. W ostateczności odpowietrzysz układ.

Opublikowano
kurde coś jest nie tak ...układ odpowietrzony a temperatura w zegarach nawet 94stp i tak podczas pracy na biegu jałowym chodził tak z 1h i temperatura 32stp a siła dmuchawy najmniejsza.Po otwarciu termostatu,zjeżdzam z temperaturą sobie na 16stp i daje siłe nadmuchu full i co? bu bu nic nie wieje.Zgasiłem silnik włączyłem i po woli zaczeło wiać ale też nie jakoś mocno.... co się dzieje?
Opublikowano

Podpiąłem auto pod kompa Boscha i wyszedł taki błąd: 1E02-automatyczne sterowanie zamkniętym obiegiem powietrza, ogrzewanie-zwarcie do masy

Orientujecie sie co to jest? Oczywiscie pisząc tutaj post mam taki sam problem jak koledzy powyzej :)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

 

Mam taki sam problem jak w temacie. Znalazłem chwilowe rozwiązanie problemu, tzn. odłączyłem przewód od pompki, która znajduje się obok zaworu i już nie leci ciepłe powietrze na szybę. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę tak chwilę jeździć z tą odłączoną pompką i czy ona jest tylko odpowiedzialna za nadmuch na szybę?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Także mam problem z ciepłym powietrzem przy opcji Auto na nogi i szybe leci wrzątek , ale także jak ustawie na samą szybe przednia to tak samo leci gorące powietrze mimo ustawionych 16 stopni, a na dworze mróz.

Podmieniłem ten zawór na inny używany i dalej jest to samo......

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Rozebrałem w weekend zawór i w środku była tylko jedna uszczelka gumowa - membrana/harmonijka założona na trzpień z grzybkiem. Natomiast gniazdo gdzie przylega grzybek przy zamknięciu zaworu jest bez uszczelki. Wykonane jest z tworzywa lekko brązowego. Czy tak powinno być czy uszczelka się rozsypała i jej części zwiedzają układ chłodniczy??
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, miałem podobny problem ale nie w tym rzecz.

Wytłumaczcie mi proszę jedna rzecz. Miałem problem z klimatyzacja mianowicie gdy włączałem tryb auto na climatroniku to na twarz leciało zimne powietrze a na nogi i szybę gorące, szybko doszedłem ze to wina elektrozaworu (nie domyka) ok rozebrałam i wyczyściłem zawór wymieniłem bezpiecznik i gra, gdy chciałem odpalić samochod wskaźnik temp cieczy skoczył mi na maksa i nie mogłem odpalić samochodu. Hm myśle dobra w sumie trochę płynu mi spierdolilo przy odkręcaniu zaworka moze tu jest problem. Samochod stał 5h myśle sobie juz napewno ostygł ide sprawdzę, przekręcam kluczyk i to samo temp na maks i nie moge odpalić samochodu. Pyk pyk google zapytanie o co chodzi. Doczytałem facet pisze bezpiecznik numer 29 odpowiada za synchro miedzy ecu a silnikiem, myśle sobie sprawdzę zobaczymy. Ku mojemu zdziwieniu w ogóle nie było u mnie bezpiecznika 29 a jeżdzę samochodem rok czasu, hm no dobra włożyłem bezpiecznik numer 29 5A i samochod normalnie odpalił. Jak to [BAD] możliwe skoro wcześniej palił bez tego bezpiecznika ?????? BMW e46 M47TU 2003rok.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

Mam podobny problem - cały czas dmucha gorącym powietrzem na nogi.

Posprawdzałem bezpieczniki i nie mam bezpiecznika numer 23 - odpowiada on za ogrzewanie niby tylnej szyby itp ale ogrzewanie tylnej szyby działa mi normalnie...

Można normalnie włożyć bezpiecznik czy coś sie moze stać ?

A u Was jest bezpiecznik nr 23 ?

Opublikowano

bezpieczniki wkładac zawsze mozna

myślę że nie wybuchnie :cool2:

 

odnosnie bezpiecznika 23 sprawdzę jak nie zapomnę

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam Szanownych forumowiczów i proszę o pomoc. Mnie także dopadł problem gorącego powietrza z nawiewów, wymieniłem elektrozawór i sprawdziłem. Przy ustawieniu temp na klimatroniku na 16C elektrozawór reaguje na podłączenie wtyczki i domyka dopływ i z wszystkich kratek leci zimne powietrze. Wystarczy że temp podniose o 0,5C to elektrozawór otwiera dopływ i na nogi i szybe leci od razu gorące powietrze bez względu na to czy to będzie 16,5C czy 30C jest ono tak samo gorące.

 

Co może być przyczyną ?

Opublikowano
Witam Panowie. Ja kupiłem zawór w serwisie a okazało się ze to klimatronik. Na początek zacznij od bezpiecznika najtańszy później bym podmienił klimatronik, a na końcu zawór. Pozdrawiam.
Opublikowano
moze kupiłes uszkodzony zawór, który nie potrafi lekko puscic obiegu na nagrzewicę a jedynie działa zero jedynkowo (16- zamkniety, 16,5 - otwarty na maxa = 32stopnie na panelu)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.