Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie znalazłem ciekawą ofertę E90 z 2005 roku. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12281924

Auto jak widzicie wyposażono w m pakiet, zarówno stylistyczny jak i mechaniczny, a mianowicie inne zawieszenie ( wiem bo dzwoniłem do właściciela). Moje pytanie brzmi następująco jakie są zmiany w zawieszeniu i jakie są różnice w ewentualnej naprawie zawieszenia M? O ile drożej niż w normalnej E90 ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi...

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
od siebie dodam, ze auto jest na granicy wysokości użytecznej, ledwo wjeżdżam do swojego podziemnego garażu. na autostradzie i równych drogach prowadzi sie wyśmienicie. Mam oryginalne felgi z m pakietu 17" z tylu opony 255 i niestety ta opona w połączeniu z zawieszeniem z mpakietu na nierównych Polskich drogach to katorga... w koleinach auto starsznie myszkuje, a kazda dziura nie jest w ogolę tłumiona. Na duzy plus to fotele sportowe, reasumujac wyglad tak - zawieszenie nie u nas :)
Opublikowano
Dziękuję serdecznie za dotychczasowe odpowiedzi, ale jednak najbardziej nurtuje mnie koszt zawieszenia w M pakiecie w porównaniu do zwykłej E90. Czy warto się w to "pakować" ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co do kosztów, na razie sie nie wypowiem bo z zawieszeniem nie było żadnych problemów, ale auto ma dopiero 60kkm. A raczej obchodzę sie na naszych nierównych drogach z nim dosyć delikatnie ;p
Opublikowano

Kolego powiem ci tak w e90 nie wystepuje zawieszenie typu M.

W serii e90 wystepuje sportowe zawieszenie czy też sportowe przystosowanie zawieszenia albo seryjne.

Ja mam tez to sportowe i obecnie ma na liczniku 123 tys. km i nic przy zawieszeniu nie było robione.

Słyszałem w serwisie że to sportowe jest dużo bardziej trwałe od zwykłego.

Ale niestety cierpi na tym komfort jazdy po Polskich drogach.

Pozatym w zakrętach czy tez na dobrych drogach w połączeniu ze sportowymi fotelami i kierownicą bajka

  • Moderatorzy
Opublikowano
dziwne pewno oszukali mnie w salonie, i pewno prospekty ktore mam w szafie tez kłamia ;)

 

http://iv.pl/images/17132424275828126061_thumb.jpg

 

sorry za slaba jakosc ale tak na szybko i juz ciemno dzisiaj

 

Mój błąd. U mnie w katalogu E93 mam 18'' i 19''. Tym się zasugerowałem.

No u mnie na 19'' troszkę czasami trzęsie. A na 17'' to jest mięciutko :)

Opublikowano
kosztów nie podam, choć w E39 miałem Sportfahrwerk, wymieniałem wahacze i ceny były normalne, nie wiem jak sprężyny i amorki. W E39 jeżdziłem na balonach 205/65/15 i aż tak bardzo nie dokuczało ale kolega ma w A4 sportowe zawieszenie S-Line koła 205/55/16 i jazda po innym rodzaju drogi niż równiutka autostrada to jak dla mnie katorga. Osobiście wyleczyłem sie z tego typu rozwiązań i unikam sportowych zawieszeń jak ognia, podobnie jak opony ROF to nie nadaje sie na polskie drogi. Co innego jeśli gdzieś jeżdzisz po torze ale jesli auta do tego nie wykorzystujesz to nie jest ono do niczego potrzebne. Moim zdaniem seryjne zawieszenie w E90/E91 jest w zupełności wystarczające jeśli chodzi o twardość.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Powiem Ci tak: co kto lubi.

Seryjne zawieszenie jest bardziej komfortowe, ale Sportfahrwerk zapewnia lepsze pewniejsze prowadzenie co odbija się na komforcie. Ceny wahaczy czy końcówek są takie same jedynie amortyzatory to np Bilstein B8 koszt ok 2 tys za komplet. Ja u siebie mam takie założone i obniżone seryjne zawieszeni, i prowadzi się lepiej niż na seryjnym, z tym że dziury i koleiny bardziej czuc na kierownicy.

Więc jeśli lubisz szybciej jeżdzić to polecam Sportfahrwerk, a jeśli normalna jazda, lubisz komfort to szukaj normalnego zawieszenia.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
Witajcie znalazłem ciekawą ofertę E90 z 2005 roku. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12281924

A ja Ci powiem tylko tyle, że ta oferta - przynajmniej moim zdaniem - jest bardzo podejrzana. Skoro to pierwszy właściciel, auto jest salonowe z Polski, serwisowane w ASO, z pełną historią, w zasadzie niedużym przebiegiem... To dlaczego jest oddawana za bezcen? Przecież za takie walory auta można od potencjalnego klienta i 20-30% więcej ciągnąć... Nie chcę Cię zniechęcać do zakupu (sam ostatnio za bezcen znalazłem komplet felg i opon :-)), ale bądź ostrożny jak Piotr Narożny... Zbyt atrakcyjna ta oferta na pierwszy rzut oka - a szczególnie mnie kłuje w oczy to: "AUTO JEZDZILO TYLKO NA TRASACH STAN TECHNICZNY PERFEKCYJNY, AUTO 100% BEZWYPADKOWE ZADEN ELEMENT NIE MALOWANY NIGDY"

 

Rozumiem, że auto nigdy nie przejechało przez Warszawę, Poznań, Kraków etc.? Szczęśliwy właściciel...

 

Druga sprawa - skoro pisane, że bezwypadkowe i jest historia w ASO to jaką cholerę pisać, że żaden element nie malowany? Pozostawię to do przemyślenia.

Opublikowano
Może chce szybko sprzedać?

Ja swoją sprzedałem za 57500 zl

2005r, 116tkm, skóra, ksenon, podgrzewane fotele, lepsze audio,

kupione w Polsce, serwisowane w ASO.

Ogłoszenie było na otomoto 3 dni,

OK. Nie mam więcej pytań. Czemu ja nie mogłem na żadną taką okazję trafić? :P

Opublikowano (edytowane)
Jeśli chodzi o podane przeze mnie ogłoszenie nie jest wcale aż takie podejrzane. 55 tys za 2005 rok nie jest, aż taką okazją. Wykonałem wcześniej telefon do właściciela. Oddał auto do komisu dopiero 2 dni temu ponieważ odebrał nową 5 z salonu. A jeśli chodzi o E90 powiedział, że pokonywał głównie trasy do Belgii, Francji i Niemiec. Wszystko byłoby pięknie gdyby nie to sportowe zawieszenie, które jest drogie w utrzymaniu.. Pozdrawiam Edytowane przez mateusz877w
Opublikowano

Ceny na realoem nie róznią się duzo porównując np amorki standard do sport i M w e90 wiec tragedii chyba nie ma jeśli chodzi o serwis itp.

Nie jezdziłem nigdy M ale mam okazje czesto jezdzic e90 z zawieszeniem zwykłym i porównując do zawieszenia sport w mojej musze powiedziec że na polskie drogi zwykły zawias jest idealny i z zchęcią bym sie zamienił.

Sport na felgach 17 i non RF jest na granicy używalności na polskich dziurach. Nie wyobrażam sobie jazdy z zawiszeniem sport na RF..

Grzesiek e90, 320dA
Opublikowano
Witajcie znalazłem ciekawą ofertę E90 z 2005 roku. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12281924

Auto jak widzicie wyposażono w m pakiet, zarówno stylistyczny jak i mechaniczny, a mianowicie inne zawieszenie ( wiem bo dzwoniłem do właściciela). Moje pytanie brzmi następująco jakie są zmiany w zawieszeniu i jakie są różnice w ewentualnej naprawie zawieszenia M? O ile drożej niż w normalnej E90 ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi...

 

Mega dobra cen, gdybym nie miał teraz auta to chyba bym po nią pojechał, jest piękna.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Ceny na realoem nie róznią się duzo porównując np amorki standard do sport i M w e90 wiec tragedii chyba nie ma jeśli chodzi o serwis itp.

Nie jezdziłem nigdy M ale mam okazje czesto jezdzic e90 z zawieszeniem zwykłym i porównując do zawieszenia sport w mojej musze powiedziec że na polskie drogi zwykły zawias jest idealny i z zchęcią bym sie zamienił.

Sport na felgach 17 i non RF jest na granicy używalności na polskich dziurach. Nie wyobrażam sobie jazdy z zawiszeniem sport na RF..

 

 

Zależy co kto lubi, mnie zależało na zawieszeniu sport, mam takowie + opony ROF i nie jest źle. W poprzedniej E46 też miałem sport ale opony zwykłe. Na zwykłym zawiasie dziwnie wygląda E90 :roll:. Także jazda jest jaka jest. Ale naszczęście wybór jest tak duży, że każdy znajdzie coś dla siebie :cool2:

 

U mnie na zegarze wybiło prawie 180 000 i zawieszenie jak talala a wątpię, żeby coś wcześniej było wymieniane.

 

Pzdr.

Opublikowano
Mlodzik18 piszesz poważnie czy z ironią ?

 

Mówię bez ironii, jeśli to co pisze koleś jest prawdą to bym ją kupił z zamkniętymi oczami.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

a czy ktos z zawieszeniem m (ewentualnie sportowym) i bez aktivlenkung (a konkretnie zawartego w nim servotronic) moze porownac jak ciezko pracuje kierownica w porownaniu do innych wersji zawieszenia i ukladu kierowniczego?

 

ostatnio na jezdzie probnej odnioslem wrazenie ze kierownica pracuje dosyc ciezko jak na bmw (ale moze to dlatego ze w e60 mamy zwykly zawias i servotronic ktory zmienia sile wspomagania w zaleznosci od predkosci)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kierownica pracuje zauważalnie ciężej, niż na zwykłym zawiasie, ale jest to wada tylko na parkingu w czasie jazdy jest to +
Opublikowano
Miałem okazje ostatnio pojeździć na hockenheim trójką w M-pakiecie na felgach 19 w dieslu 3.0 i zawieszenie na torze jest bajeczne.Auto klei się do drogi,w zakrętach idzie jak po sznurku,zero podsterowności chyba,że wymusimy mega skręt.To jest coś pięknego,byłem pod wielkim wrażeniem jakie w tym zawieszeniu drzemią możliwości,których prawdę mówiąc na drodze nie mamy szans wykorzystać,a i trudno je sprawdzić poza torem.Sam jestem teraz na kupnie 330d z M pakietem właśnie,wprawdzie cierpi komfort,ale wygląd i możliwości są wd mnie tego warte.
Kubica GO!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.