Skocz do zawartości

316i przepływka co w niej jest?? problem z odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z odpaleniem auta jak już odpali na rozgrzanym to ok .Czy jak odłączę przepływke to powinien odpalić?? na wejściu jest taki mały wichajster czy to termometr moge mieć problem z odpaleniem jak jest zepsuty?? podłączenie pod kompa w ostateczności bo mam spory kawałek. Autko obecnie dit paliwo dostaje, świece przewody oki. Jak powinien pracowac silniczek krokowy na przekręconym kluczyku?? u mnie jest otwarty na 1\5 bez zapłonu też. Strzelił na gazie, przed przepływką mam zabezpieczenie, drugą przepustnice w kolektorze wywaliłem bo i tak by ja rozwaliło, układ dolotowy szczelny. Co może być grane?? proszę o podpowiedzi.http://img175.imageshack.us/img175/4791/70660588.jpg

czy to wygląda prawidłowo. nie patrząc na popękaną obudowe

Opublikowano

Jak dla mnie to urwalo ci żarnik,niewystaja ci przypadkiem dwa druciki z tego otworu?

Kiepska fota ale z tego co widze to do wymiany...

Poprawcie mnie jesli sie myle

Opublikowano

A co do tego elementu to- żarnik rozgrzewa sie i jest chlodzony powietrzem im wiekszy przeplyw powietrza tym nizsza tmp zarnika i na tej podstawie komputer wie ile powietrza dostaje silnik.Tyle wiem

Pozdrawiam

Opublikowano
Mysle ze to by niemialo wiekszego wplywu,napewno niebedzie chodzil jak powinien,niebedzie trzymal obrotow i moze sie zamulic ale odpalic powinien.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
nie bedzie ci odpalal prawidlowo!!!! w szczegulnosci jak bedzie cieply to bedzie ciezko palil i nie bedzie chcial wchodzic na poczatku na obroty.urwany masz czujnik temperatury zasysanego powietrza.ja juz to przerabialem:) pozdro
Opublikowano
A co do tego elementu to- żarnik rozgrzewa sie i jest chlodzony powietrzem im wiekszy przeplyw powietrza tym nizsza tmp zarnika i na tej podstawie komputer wie ile powietrza dostaje silnik.Tyle wiem

Pozdrawiam

 

Małe sprostowanie, temp. jak to nazwałeś "żarnika" a tak naprawdę "gorącego drutu" lub "gorącej taśmy" jest utrzymywana na stałym poziomie. Idea pomiaru opiera się na pomiarze prądu niezbędnego do utrzymania zadanej temp. Oczywiście ze zmianą ilości przepływającego powietrza prąd się zmienia a tablice kalibracji dają odpowiedź ile l/min przepływa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest przepływka klapowa i nie ma tam czegoś takiego jak żarnik czy gorący drut tylko czujnik temp zasysanego powietrza.Wygląda że czujnik jest urwany.Masz tu coś na temat:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1415862.html

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.