Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

RR to byłą kiedyś taka brygada :D bardzo lubiłem t bajkę, za chwile się okaże że 1.2 silnik ma 225 kucy i objeżdża wszystko, dla mnie audi to nie marka, sprzedali się i jest to teraz VW w trochę innym opakowaniu, reszta to to samo, w bmw czy mercedesie płacę za indywidualność, w VW płacę za te same klamki nawigacje czy szyby co w skodzie czyli płacę za markę, tyle ode mnie na temat badziewia z Ingolstaadt

 

może jednak temat toru się utrzyma :?: :?:

po co komu porsche skoro można sobie pośmigać Bunią :D


Zmienione specjalnie dla Kolegi z forum :D


Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja z toru juz wypadam, swoim nie naszaleje, jeepem tym bardziej... a w planie zmiana na X6 wiec moge wam tylko pokibicowac :D
Opublikowano (edytowane)

RR tez to ogladalem, nie wiem jak samochod ale bajka odjechana :D

Troche w internecie pogrzebalem i juz wiem co to TT :D

To takie male cos zonie chcialem kupic, zastanawialem sie jeszcze nad beatlem, i tigra, male latwo zaparkowac na miescie malo pali :D

Chyba zrezygnuje bo ztego co kolega pisze to TT to ostra maszyna, jeszcze mi sie zona zabije.

Edytowane przez bialy14369
Opublikowano
no po pierwsze nie jestem twoim kolega, po drugie widze, ze zmiekla ci pupa bo juz wiesz, ze swoim bmw pokazalbym miejsce w szeregu twojemu bmw to wyciagasz juz inne wozki... ja wezme swojego a nie czyjegos gixera i mozesz przyjechac nawet ferrari a i tak ci dupe zloje :D

przypajacowales tam textami typowego wiejskiego, nowobogackiego kmiotka pt "Zapewne nie mam tak jak Wy po kilkadziesiąt lat i dla mnie to jest normalne, że czasami chcę komuś pokazać gdzie jego miejsce z jego wynalazkiem" wiec sie nie dziw, sloma wyszla ci z butow i jeszcze jestes oburzony... to, ze masz jakis lepszy wozek jak widac nie musi oznaczac, ze masz klase bo jej w ogole nie masz...

zanim zaczniesz sie z kogos nasmiewac i ublizac innym to pomysl bo tez mozesz zostac tak potraktowany, to ze jestes jeszcze malolatem wcale cie nie usprawiedliwia... jak cie widza tak cie pisza, fakt tylko ktos zapomnial dodac jeszcze- jak cie slysza i czytaja :wink:

ja nie uwazam, ze mam auto wyscigowe.... ot takie wygodne autko niemieckiego emeryta i przed szereg raczej sie nie wychylam :D

 

Daliscie juz koledze z forum do zrozumienia, ze popelnil blad. Tylko dlaczego dalej saczycie tyle jadu i o co? Musicie tak manifestowac te polskie przywary z ktorych swiat sie smieje? Wrzuccie wszyscy na luz i bedzie dobrze. :)

Dzisiaj sam sie troszke ubawilem jadac "nowa" A1. Ten odcinek to prawdziwa mekka fanow srodkowego pasa. Dzisiaj padlo na BMW 3xx coupe pomykajace srodkowym z troche emerycka predkoscia, przy zupelnym braku ruchu. Jednak jak wyprzedzilo go Volvo to gosciu zaczal deptac tak, ze przekroczyl 200 km/h w deszczu. Niestety nic mu to nie dalo. Tylko po co to wszystko. No i ciekawe czy gdybym akurat jechal 6-tka to tez by sie tak zachowal. Chcialbym jednoczesnie prosic tych, co tak lubia srodkowy pas autostrady, ze czasami nawet u nas trafia sie ktos naprawde szybko jadacy i bedzie mu o wiele bardziej komfortowo jesli bedzie mial "szerzej". Aha, jesli twierdzisz, ze pokreconym torze objedziesz w miare szybki samochod na motorze to oznacza tylko jedno. Nigdy dotad tego nie zrobiles. :)

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
no zalozmy, ze to jest ten 225KM to wiesz co mi moze... nie musze zmieniac lewarka na sport nawet :norty: ale jakie to ma znaczenie kto kogo objedzie i kto jakie ma auto dla normalnego czlowieka?

ja sie ciesze? z czego? ja jestem zalamany tym co tu czytam... chlopcze zejdz na ziemie bo bujasz jeszcze troche w oblokach

 

 

Oj moze, moze, szczegolnie na naszych kiepskich drogach i mokrej nawierzchni. Tylko przy wyzszych predkosciach mu na pewno odjedziesz :)

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
to jest straszna męczarnia samochodu i wszystkich jego podzespołów, ciężko pracowałem na samochód i jest mi go szkoda, natomiast jak czasem na ulicy go przegonię to nic mu się złego od tego nie stanie. nie jestem piratem drogowym ( stan pkt od początku prawka 1 za brak pasów) a czasami robię nawet po parę tyś km w tygodniu.

 

Pogubiłem się.. mistrz KJS-ów czy mistrz prostej? Trochę niewyżyty jesteś, skoro bawiąc się w KJS dodatkowo musisz łoić golfy na ulicy.

Dajmy temu spokój. Temat z tyłka i tyle. Dajmy temu spokój.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

 

Pogubiłem się.. mistrz KJS-ów czy mistrz prostej? Trochę niewyżyty jesteś, skoro bawiąc się w KJS dodatkowo musisz łoić golfy na ulicy.

Dajmy temu spokój. Temat z tyłka i tyle. Dajmy temu spokój.

 

dwa w jednym :norty: tzw mlody wilk :D

s2power zwyklym dalby mi rade, ledwo bo ledwo o zderzak ale jednak lepszy jest az o 0,1sek :D potem mu odjezdzam ale jak mniemam do lansu zakupil roadstera wiec tam juz ciezka podloga i z 535d nie nawojuje, zreszta mam to w powazaniu bo ja akurat auta do scigania nie kupilem tylko do jazdy i mi nie ubedzie nawet jak mnie jakas uturbiona honda civic objedzie a gdybym nosil sie z takim zamiarem to nie byloby to ani tt ani 535d tylko pewnie rs6 albo m5, szkoda mi kasy na eksploatacje bo jak wiadomo zabawa kosztuje a czym wiecej dasz w piec to juz nie wchodzi sie do aso z tysiacami bo nie ma po co, dziesiatki tysiecy trza na stol polozyc, wole za to polatac po swiecie wygodnym samolotem 700km/h jak pewnie zdecydowana wiekszosc z nas :D

Opublikowano
to jest straszna męczarnia samochodu i wszystkich jego podzespołów, ciężko pracowałem na samochód i jest mi go szkoda, natomiast jak czasem na ulicy go przegonię to nic mu się złego od tego nie stanie. nie jestem piratem drogowym ( stan pkt od początku prawka 1 za brak pasów) a czasami robię nawet po parę tyś km w tygodniu.

 

Pogubiłem się.. mistrz KJS-ów czy mistrz prostej? Trochę niewyżyty jesteś, skoro bawiąc się w KJS dodatkowo musisz łoić golfy na ulicy.

Dajmy temu spokój. Temat z tyłka i tyle. Dajmy temu spokój.

 

Dopiero sie rozkręcamy :-)

RR to faktycznie zajebista bajka :mrgreen:

 

A przechodząć do meritum - TT to damskie auto, po drugie dlaczego nie kupiłeś e65? Do bagażnika wiecej "wursta" wejdzie...

Hmmmm
Opublikowano

znawca moto się odezwał i nie wie co to jest RR :cool2:

 

niby TTką nie objadę twojej e60??

waga 1200 i 225 km (quattro) + lekki chip vs e60 535d 272 km i ~1800 kg bez quattro i diesel?? żenua panowie

 

sory, chyba, że M pakiet daje Ci ze 100 kucy :lol:

Opublikowano
znawca moto się odezwał i nie wie co to jest RR :cool2:

 

niby TTką nie objadę twojej e60??

waga 1200 i 225 km (quattro) + lekki chip vs e60 535d 272 km i ~1800 kg bez quattro i diesel?? żenua panowie

 

sory, chyba, że M pakiet daje Ci ze 100 kucy :lol:

 

 

choc nie sadze, ze sa tu znawcy moto wszyscy wiedza co to cebeerka RR i na dodatek jestes tak sprytny, ze nie wyczailes zadnej ironii ;p ale nie wszyscy wiedza o co ci chodzi choc pewnie ty juz sam tez nie wiesz... te twoje 1200kg w Q ma 6,4 do setki ta moja prawie dwu tonowa krowa rwd ma 6,5, roznica kolosalna, pod warunkiem jak wspomnialem, ze nie masz wypasionego roadstera bo to damskie autko ma juz 6,7s

Opublikowano
znawca moto się odezwał i nie wie co to jest RR :cool2:

 

niby TTką nie objadę twojej e60??

waga 1200 i 225 km (quattro) + lekki chip vs e60 535d 272 km i ~1800 kg bez quattro i diesel?? żenua panowie

 

sory, chyba, że M pakiet daje Ci ze 100 kucy :lol:

po co komu porsche skoro można sobie pośmigać Bunią :D


Zmienione specjalnie dla Kolegi z forum :D


Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
znawca moto się odezwał i nie wie co to jest RR :cool2:

 

niby TTką nie objadę twojej e60??

waga 1200 i 225 km (quattro) + lekki chip vs e60 535d 272 km i ~1800 kg bez quattro i diesel?? żenua panowie

 

sory, chyba, że M pakiet daje Ci ze 100 kucy :lol:

 

 

taa odezwał się znawca :D 225 koni w puszce paprykarzu z lekkim czipem vs 535d z lekkim czipem 350 ps

 

 

tutaj niby porównywalne v8 jedno klekotające 2 gie nie :D

 

 

teraz trochę faktów, 1240 kg waży 1.8 180 ps napęd przód

1.8 quattro 1340 wersja 180 ps

1.8 quattro wersja 225 ps waży 1395

a 3.2 waży 1590

 

także różnica mas nie jest tak wielka,

 

po kolejne jak jeździsz tą puszeczką paprykarzu szczecińskiego, to wiesz ze samochód nie jest tak perfekcyjnie rozłożony masowo jak BMW (niemal 50:50) i audi wyjeżdża przodem na wszystkich ostrych zakrętach, i to nie tylko tt ale każde audi, poza r8 ale to nie audi tylko lambo,

 

kolejnym problemem tego modelu są słabe hamulce lubiące się przegrzać, więc na krętym torze tt leży bo nie ma hamowania,

 

dlatego mówisz o mało dla mnie zrozumiałych rzeczach, które w praktyce niewiele mają wspólnego z rzeczywistością,

 

535d waży około 1735 w zależności od wyposażenia pewnie potrafi i więcej do tego 580 nm momentu i 6.4 do sety zamiast 7.7 i 280nm w tt i robi się znaczna przewaga 535d nad puszeczką :D

 

stosunek masa moc w 535d to 0.163 KM/kg

 

w tt 225 ps stosunek ten wynosi 0.161 KM/kg

 

teraz trochę praktyki na krętych torach rzadko jeździ się szybciej niż 80-100 tak więc ja w mojej 540 mam ten zakres na 2 gim biegu w w 535d może być na 3 z racji większej ilości biegów, w tt raczej 2 gi i 3 ci bieg wiec zmiany gwarantowane a zmiany = stracie czasu

 

jedyne warunki w jakich masz szanse objechać 535d to ulewa i koleiny na polskich drogach :D inne opcje nie wchodzą w grę, bo jeśli wywalimy koleiny i staniecie sobie na równej drodze to nawet w deszczu cie 535 objedzie, na autostradzie tt może maks 220 -230 535d zamyka szafke :d a z małym czipem jak to określiłeś to okolice 300 nie będą mu obce :D

 

a jak już mówimy o lekkich czipach, to do e39 540 jest taka mała modyfikacja nazywa się kompresor i z 286 robi 415 kucyków, moment w okolicach 600 i ciągnie od samego dołu a nie od 3000 obrotów jak w tt

 

a teraz w sprawie toru aktualne to jeszcze czy mam sobie dać spokój ??

 

dla mnie RR to Range Rover :D oczywiście wersja supercharged :D :D

Edytowane przez Misi333k

po co komu porsche skoro można sobie pośmigać Bunią :D


Zmienione specjalnie dla Kolegi z forum :D


Pozdrawiam

Opublikowano
znawca moto się odezwał i nie wie co to jest RR :cool2:

 

niby TTką nie objadę twojej e60??

waga 1200 i 225 km (quattro) + lekki chip vs e60 535d 272 km i ~1800 kg bez quattro i diesel?? żenua panowie

 

sory, chyba, że M pakiet daje Ci ze 100 kucy :lol:

 

 

taa odezwał się znawca :D 225 koni w puszce paprykarzu z lekkim czipem vs 535d z lekkim czipem 350 ps

 

 

tutaj niby porównywalne v8 jedno klekotające 2 gie nie :D

 

 

teraz trochę faktów, 1240 kg waży 1.8 180 ps napęd przód

1.8 quattro 1340 wersja 180 ps

1.8 quattro wersja 225 ps waży 1395

a 3.2 waży 1590

 

także różnica mas nie jest tak wielka,

 

po kolejne jak jeździsz tą puszeczką paprykarzu szczecińskiego, to wiesz ze samochód nie jest tak perfekcyjnie rozłożony masowo jak BMW (niemal 50:50) i audi wyjeżdża przodem na wszystkich ostrych zakrętach, i to nie tylko tt ale każde audi, poza r8 ale to nie audi tylko lambo,

 

kolejnym problemem tego modelu są słabe hamulce lubiące się przegrzać, więc na krętym torze tt leży bo nie ma hamowania,

 

dlatego mówisz o mało dla mnie zrozumiałych rzeczach, które w praktyce niewiele mają wspólnego z rzeczywistością,

 

535d waży około 1735 w zależności od wyposażenia pewnie potrafi i więcej do tego 580 nm momentu i 6.4 do sety zamiast 7.7 i 280nm w tt i robi się znaczna przewaga 535d nad puszeczką :D

 

stosunek masa moc w 535d to 0.163 KM/kg

 

w tt 225 ps stosunek ten wynosi 0.161 KM/kg

 

teraz trochę praktyki na krętych torach rzadko jeździ się szybciej niż 80-100 tak więc ja w mojej 540 mam ten zakres na 2 gim biegu w w 535d może być na 3 z racji większej ilości biegów, w tt raczej 2 gi i 3 ci bieg wiec zmiany gwarantowane a zmiany = stracie czasu

 

jedyne warunki w jakich masz szanse objechać 535d to ulewa i koleiny na polskich drogach :D inne opcje nie wchodzą w grę, bo jeśli wywalimy koleiny i staniecie sobie na równej drodze to nawet w deszczu cie 535 objedzie, na autostradzie tt może maks 220 -230 535d zamyka szafke :d a z małym czipem jak to określiłeś to okolice 300 nie będą mu obce :D

 

a jak już mówimy o lekkich czipach, to do e39 540 jest taka mała modyfikacja nazywa się kompresor i z 286 robi 415 kucyków, moment w okolicach 600 i ciągnie od samego dołu a nie od 3000 obrotów jak w tt

 

a teraz w sprawie toru aktualne to jeszcze czy mam sobie dać spokój ??

 

Alleluja i do przodu :cool2: ale go pogoniłeś :mrgreen:

Hmmmm
Opublikowano
wiecie co... jestescie niekolezenscy a zwlaszcze Ty Mis333k... jak mozna tak mlodym podcinac skrzydla i sprowadzac ich okrutnie ze swiata marzen na ziemie bez spadochronu :D
Opublikowano

Zapomnieliście o jednym, na torze oprócz auta (zakładamy w miarę porównywalne osiągi) najważniejszy jest kierownik.

A jeśli porównujemy tylko samochody, to polecam na youtube filmik z TopGear porównania BMW m3, Audi RS4 i Mercedesa C63 na torze (oczywiście STIG w roli głównej).

To a propos wyższości quattro nad napędem RWD :) BMW zrobiło miazgę zarówno z Quattro, jak i z potworka MB.

Opublikowano

535d waży około 1735 w zależności od wyposażenia pewnie potrafi i więcej do tego 580 nm momentu i 6.4 do sety zamiast 7.7 i 280nm w tt i robi się znaczna przewaga 535d nad puszeczką :D

może Ty masz 7.7 s, ja wiem, że seryjnie mam 6.4

haha, że niby quattro nie pomaga przy starcie na mokrej nawierzchni?? jakaś nowość dla mnie

w zimę też q nie pomaga?? przy starcie stoisz w miejscu (wiem to po swojej e60) a ja łapię 4ma kołami asfalt i lecę, nie mówię, że od razu ale na pewno moje q szybciej złapie niż rwd.

Opublikowano

hola hola muczaczos... skoro masz 6,4s to o jakim ty 1200kg mowisz? duzo mowisz, malo na temat... opowiesci dziwnej tresci conajmniej jakbysmy zyli w innej epoce i juz byli podstarzalymi emerytami :lol:

po twoich wypowiedziach mysle ze wszyscy mozemy zgodnie stwierdzic, ze dresy juz wsiadly w E60 :D

Opublikowano
eeee tam, ja nie narzekam a czasami moja kobita zamiast swoim baczkiem jezdzic to bierze jeepa albo betke... no ale fakt ja jej autem nie jezdze, chyba, ze narabanego mnie odbiera to jako pasazer mam ten zaszczyt :D
Opublikowano
hola hola muczaczos... skoro masz 6,4s to o jakim ty 1200kg mowisz? duzo mowisz, malo na temat... opowiesci dziwnej tresci conajmniej jakbysmy zyli w innej epoce i juz byli podstarzalymi emerytami :lol:

po twoich wypowiedziach mysle ze wszyscy mozemy zgodnie stwierdzic, ze dresy juz wsiadly w E60 :D

 

Masz racje, z e36 to juz legenda a teraz chyba powoli trzeba na F10 sie przesiadac

Hmmmm
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.