Skocz do zawartości

Carsoft 6.5


johnny

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 230
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A crack jest podpisany i naczej i nie zamienia plików tylko dodaje się ten jeden plik? A potem uruchomić go z pliku carsoft 6.5.c?

O ile dobrze pamiętam crack zawiera trzy pliki które wrzucasz do folderu gdzie zainstalował się program i dopiero z jednego z nich odpala program ewentualnie tworzy z niego skrót na pulpit. :cool2:

Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o usunięcie posta -> Założyłem nowy temat bo chcę uzyskać odpowiedzi na moje pytania...

 

A ja po przeczytaniu całęgo tego przydługawego wielowątkowego wątku chcę zapytać przed zakupem, który z tych najtańszych interfejsów pozwoli mi na wykasowanie błędu poduszki i innych w E36 M40 93r. oraz pozwoli na pracę z E39 525d Touring z 2002r. Będę bardzo wdzięczny za wskazanie najlepszej ekonomicznej propozycji

 

A oto kandydaci:

1. http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=174 (169 zł, Carsoft 6.5, tylko BMW)

 

2. http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=26 (35 zł, Carsoft 3.4, tylko stare BMW)

 

3. http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=86 (90 zł, Carsoft 6.1.4, BMW do 2004r)

 

4. http://www.allegro.pl/item371354596_interfejs_obd_bmw_87_04_opel_97_04_vag_92_04.html (99zł, Carsoft 6.1.4, BMW do 2004r, ciekawe rozwiązanie podłączenia -> czy to będzie działać w tych dwóch modelach BMW?

 

Opcja 4ta wydaje się byc najciekawsza i najbardziej uniwersalna! Czy mam rację czy jest gdzieś haczyk? Prosiłbym o szybką radę, bo chciałbym na dniach kupić.

 

Z góry dzięki

Edytowane przez Vielebny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam all

 

ja kupilem na allegro zestawik carsoft 6.5 + interfejs za ok 200 pln i musze powidziec ze jestem zadowolony

 

takie zeczy jak kasowanie air bagu, odczyt live data i inne pare pierdol dziala tylko trzeba sie troche nameczyc z przekladaniem kabelkow, jak juz raz sie zrobi to wystarczy spisac na kartce konfig i potem juz mozna smigac

 

jesli chodzi o podlaczenie w/w przez usb do laptopa to tez nie powinno byc problemu - kupujemy w sklepie internetowym przejsciowke usb - RS232 [com1] w cenie ok 25 pln i mozna smigac, wazne jest tylko aby w ustawieniach pod kompem w windowsie zmienic recznie port [tej przejsciowki] na com1 wtedy powinno chulac - przynajmniej mi smiga na mojej toshibce

 

moim zdaniem wydanie 200 pln na interfejs + carsoft 6.5 zwroci sie szybko, np przy kasowaniu airbaga - u mnie co jakis czas jak ruszalem fotelem to rozlaczala sie wtyczka pod siedzeniem i stad ten zakup a tak to za kazda wizyte u "speca" wywalibym spokojnie 50 -100 pln

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zarejestrowani
MOżna zdiagnozowaćjeżeli masz odpowiednią przejściówkę

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o interface od AUTOSOFTU z Krakowa to mam, diagnozuje wszystkie moduły i bez żadnych problemów... Trzeba tylko pokonać opór obawy o spalenie czegoś przy kombinowaniu z kabelkami (można je dowolnie przepinać do pinów komunikacyjnych, czyli 15 i 17/20 do zmostkowania włącznie). Problem polega na tym, że niektóre moduły mogą zostać odczytane po pinie 15, niektóre po 17, a jeszcze inne po 20, do tego dochodzi zamienność kabelków, po których "idzie" sygnał z poszczególnych modułów, bo niektóre powinny być czytane przez interface po białym, a niektóre po niebieskim... W efekcie robi się trochę kombinacji, ale poprzez przepinanie kabelków do pinów jak wyżej wszystkie moduły można odczytać... W razie co służę pomocą...

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • Moderatorzy

 

Nie wykrywa zmian napiecia stacyjki. Do diagnozy moze byc ale programowanie nie chodzi.

Wiecej info w watkach o DIS i INPA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No faktycznie dałem ciała heh...

W e 34 pamiętam że alarm używał sygnału dźwiękowego ale e46 to już nowsza technologia :mrgreen:

Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.