Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja w e46 320d 136KM dalem radę na bardzo długiej prostej 235km/h ale obrotomierz wchodził na czerwone pole myśle że 240 max. Oponki mam 205/55/15 i dwie os w aucie. Ale ryzyko spore :D
  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja w e46 320d 136KM dalem radę na bardzo długiej prostej 235km/h ale obrotomierz wchodził na czerwone pole myśle że 240 max. Oponki mam 205/55/15 i dwie os w aucie. Ale ryzyko spore :D

..to sprawa przełożeń i braku 6-tego biegu :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ciekawy temacik :)

Widzę różne opinie i to każdego indywidualna sprawa z którą z nich się zgadza a z którą nie :D

 

Moja e91 320d po wirusie w MT popędziła jakieś 243-245km/godzinkę.

Więcej z tego co pamiętam się nie dało, ale z drugiej strony jaka to różnica te 5km/h?

Od czasu do czasu można przycisnąć, najbardziej mnie jednak cieszy fakt że do 235 buja się bez problemu!!! :norty:

Oczywiście nie są to prędkości na nasze polskie drogi oprócz kilku kilometrów nowych autostrad, mam jednak przyjemność często korzystać z Niemieckich autobanów. To jednak jest już oddzielny temat - miejmy tylko nadzieję, że będziemy mieli coraz więcej kilometrów dróg szybkiego ruchu a co za tym idzie miejsce do testowania prędkości naszych autek.

Pozdrawiam Wszystkich :)

  • 1 rok później...
Opublikowano

Fajnie mi się czyta te wasze komentarze, ja jednak mam pytanko do was... a mianowicie zakupiłem jakieś 2 tygodnie temu e91 177km i tak przypadkowo trafiłem na odcinek a4 na którym chciałem troszkę rozbujać 3 i tu coś dziwnego mogę powiedzieć się wydarzyło bo moje bmw nie było chętne by przejść próg 200km/h. Odcinek który przejechałem nie był duży jednak odniosłem wrażenie że więcej nie pójdzie... stąd moje pytanie co może być tego powodem, bo to raczej nie jest normalne?

 

- filtr dpf zatkany jest w 15 procentach

Opublikowano

Ja poleciałem na auto banie jeszcze na oponkach 205/55/16 - 230km/h

Nawet cześć prędkości uchwyciłem na zdjęciu 225km/h. Myślę, że dalsze pchanie auta na dłuższym odcinku wydusiło by jeszcze kilka kresek.

Jakoś obecnie nie staram się przekraczać 200km zbyt ryzykowne na drogach mazurskich.

http://images39.fotosik.pl/1564/ce25fecd8de90eddmed.jpg

Opublikowano
Ja moją poprzednią 2.0d 163KM pojechałem licznikowe 237 km/h :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

:) i to spalanie 6.0 :o mi pokazuje 7,3 a przy predkości 200 km/h wskazówka przy 20 :P

To jak ktoś może wie co może mojej 3 dolegać? podpinałem pod koma ale ten nic nie pokazał...:/

Opublikowano

z tego co pamiętam to jak ja miałem swoje 320d to po chipie leciała "do końca" szóstego biegu, tj: licznkowe 245 / 230 gps i dalej nie szła, po prostu brakowało obrotów :)

to był manual 163km seria, 180km chip.

Opublikowano
Zobaczcie na niektóre wykresy z hamowni - w innym wątku - patrzyłem na 2.0d . Niektóre przed chipem kręcą do ok. 4100 a po chipie do 4500 i dopiero urywa wykres. W tych przypadkach większy vmax jest jak najbardziej uzasadniony - jesli oczywiscie mocy starczy :cry:
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

Mniej więcej dokładnie tak było u mnie tylko tych obrotów było 4200 czy 4300, nie pamiętam dokładnie, wiem, że gdzieś miałem fotkę na komputerze w domu, może uda mi się znaleźć to bym zamieścił...

 

Edit: jednak to też było 4100, udało mi się wygrzebać fotkę na FB:

 

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/45424_152602758099751_6318298_n.jpg

Opublikowano
Kiedyś spróbowałem MAXa i licznik pokazał mi 245km\h miałem wtedy pełny bak w bagażniku 100kg i balast na siedzeniu pasażera :norty: Limiter mam zdjęty podejrzewam że 250 by poszedł na pusto
Opublikowano

Mam dziwną teorię że gdy autko cięższe to do pewnego poziomu ciężaru będzie mogło osiągnąć większe VMAX, dlaczego?

 

Ponieważ autko się obniża i delikatnie spada cx, przez co powietrze nas mniej hamuje i autko ma do pokonania mniejszy opór.

Testował mój teść w fiacie siena, w 4os na liczniku było 190, natomiast w 1 os nie mógł przekroczyć 185...

 

To tylko teoria, ale wydaje się być rozsądna.

Opublikowano
Wersja EfficientDynamics jest posadzona niżej, aby poprawić właściwości areodynamiczne. Przy w pełni obciążonym samochodzie, trzeba mieć jednak na uwadze, że zrobi on "łódkę" i przód stanie dęda, więc efekt może być również odwrotny ;)
Opublikowano
Moj polecial licznikowe rowne 250 (prosta, plaska droga). Obciazenie = 2 osoby, bez bagazu, pelen bak benzyny.

 

Tylko pozazdrościć jak Ci 320D na benzynie smiga;) ja niestety 205 osiagnełem..:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.