Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Diesel ma to do siebie że wymięka powyżej ok. 4200 obrotów i to mocno niezależnie czy jest po chipie czy nie

 

Ja swoją jechałem jak narazie gdzieś 235 km/h licznikowo

 

Silnik 2.0d 200 km

koła 18' z oponami 225 i 255

4 osoby na pokładzie

 

Myślę że gdybym jechał sam doszło by do 250 licznikowego

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Skoro już popisujemy się publicznie swoją głupota to i ja się dołoże :)

2.0d, jakieś 190-195km po chipie, wczoraj ok 210km/h. Wiem, szału nie ma, przy czym to było po Warszawie :duh:

virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano
2.0d e91 2006 w tamtym tygodniu 225 na autostradzie a4, jeszcze był zapas :) więcej nie depłem, 2 osoby na pokładzie, felgi 16 oponki standard 205/55

Potrzebujesz coś do akwarium słodkowodnego lub morskiego ? pisz na pw :)

Serwis, zakładanie, projektowanie - akwarystyka słodko i słonowodna

Opublikowano
Skoro już popisujemy się publicznie swoją głupota to i ja się dołoże :)

2.0d, jakieś 190-195km po chipie, wczoraj ok 210km/h. Wiem, szału nie ma, przy czym to było po Warszawie :duh:

 

to faktycznie kolego sie nie popisales rozsadkiem... :P czasami wydaje mi sie ze jestem wariatem drogowym (kazdy z nas ma wieksze lub mniejsze predyspozycje) ale nie przypominam sobie zebym z takmi predkosciami jezdzil po miescie... na trasie owszem i to nie zadko :duh: ale koniec offtop.

 

czyli po chipsie szykowac sie na zblizona predkosc vmax jak przy serii? +- 10km/h wiecej?

Opublikowano

..silniki benzynowe potrafią osiągać b. duże vmax...w zależności od warunków...wiatr..jazda z góry itp...i w zależności od mocy słabsze motorki robią to czasami na niższym biegu...mocniejsze na najwyższym...diesle zawsze na najwyższym, ze względu na przebieg mocy...nie można powiedzieć że po chipsie Vmax nie wzrasta...w 320d na 6 biegu 225km/h osiąga się przy ok.4000obr...a przy tych obr. po modyfikacji mamy ok. 30KM więcej..więc automatycznie wzrośnie nam Vmax. o ok. 10..15km/h...a zdychać zaczyna dopiero przy 4400

http://img714.imageshack.us/img714/7137/bmw20e9120320d20163km20.jpg

 

...bywało że licznikowe 245 było osiągalne :mrgreen:

...przy okazji..w tych motorkach nie rusza się ogr. prędkości..w przeciwieństwie do wersji 3l....bo przy nap 270KM osiągnięcie 250km/h jest dość łatwe :norty:

Opublikowano

Co prawda nie 320d ale 318d tak na szybko ostatnio sprawdziłem 240km/h poszła bez bólu

parametry:

koła 18cali 225 przód 255tył

śmoc ~180km

Zaskoczeniem było dla mnie to że fabrycznie było ograniczenie na 220 :D ale już jest bez kagańców i czeka na chorwackie autostrady za tydzień :twisted:

Opublikowano
diesle zawsze na najwyższym, ze względu na przebieg mocy...nie można powiedzieć że po chipsie Vmax nie wzrasta...w 320d na 6 biegu 225km/h osiąga się przy ok.4000obr...a przy tych obr. po modyfikacji mamy ok. 30KM więcej..więc automatycznie wzrośnie nam Vmax. o ok. 10..15km/h...a zdychać zaczyna dopiero przy 4400

u mnie na starej serii/chipie/nowej serii V max bylo/jest stale 250km/h :cool2:

nie widzialem tez roznicy w predkosci przy np. ~2tys.obrotow, na serii/chipie/nowej serii zawsze bylo/jest ~120km/h

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Zaskoczeniem było dla mnie to że fabrycznie było ograniczenie na 220 :D :

 

:?: :?:

Opublikowano
diesle zawsze na najwyższym, ze względu na przebieg mocy...nie można powiedzieć że po chipsie Vmax nie wzrasta...w 320d na 6 biegu 225km/h osiąga się przy ok.4000obr...a przy tych obr. po modyfikacji mamy ok. 30KM więcej..więc automatycznie wzrośnie nam Vmax. o ok. 10..15km/h...a zdychać zaczyna dopiero przy 4400

u mnie na starej serii/chipie/nowej serii V max bylo/jest stale 250km/h :cool2:

nie widzialem tez roznicy w predkosci przy np. ~2tys.obrotow, na serii/chipie/nowej serii zawsze bylo/jest ~120km/h

...to znaczy że masz standardowy limiter..

..a prędkości w stosunku do obrotów oczywiście żaden mod nie zmieni..bo to przełożenia, które są stałe :8)

Opublikowano
diesle zawsze na najwyższym, ze względu na przebieg mocy...nie można powiedzieć że po chipsie Vmax nie wzrasta...w 320d na 6 biegu 225km/h osiąga się przy ok.4000obr...a przy tych obr. po modyfikacji mamy ok. 30KM więcej..więc automatycznie wzrośnie nam Vmax. o ok. 10..15km/h...a zdychać zaczyna dopiero przy 4400

u mnie na starej serii/chipie/nowej serii V max bylo/jest stale 250km/h :cool2:

nie widzialem tez roznicy w predkosci przy np. ~2tys.obrotow, na serii/chipie/nowej serii zawsze bylo/jest ~120km/h

...to znaczy że masz standardowy limiter..

..a prędkości w stosunku do obrotów oczywiście żaden mod nie zmieni..bo to przełożenia, które są stałe :8)

oczywista oczywistosc :mrgreen: wiec dlaczego wg Ciebie po chipie ma wzrosnac predkosc, jezeli auto nadal bedzie mialo okreslona predkosc obrotowa, chyba, ze sugerujesz, ze na serii auto pojdzie tylko do ~4000 obrotow a po chipie da rade pokonac opory i rozkreci sie np do ~4200 obrotow... innego wytlumaczenia nie widze :roll: dla tej teorii :idea:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
właśnie wróciłem z trasy przez Niemcy, przy 4 osobach, załadowany bagażnik, równa droga, ~243 licznikowo, navi 235, podejśc takich zrobiłem 4 i za każdym razem taki sam rezultat
Opublikowano
W moim przypadku albo teoria kolegi AO się sprawdza, albo samochód ma ogranicznik na licznikowych 220 km/h, bowiem zarówno przed modyfikacją jak i po, moje 318D leci na płaskim tyle samo, czyli równe 220 i za nic nie chce pokonać tej bariery.
Opublikowano
W moim przypadku albo teoria kolegi AO się sprawdza, albo samochód ma ogranicznik na licznikowych 220 km/h, bowiem zarówno przed modyfikacją jak i po, moje 318D leci na płaskim tyle samo, czyli równe 220 i za nic nie chce pokonać tej bariery.

Zaskoczeniem było dla mnie to że fabrycznie było ograniczenie na 220 :D :

 

jak sie zatem tego pozbyć ?

Opublikowano
No to nie pozostaje nic innego jak wybrac sie na A4 i sprawdzic ogranicznik :norty: :norty:
Opublikowano

Moja 237 km/h licznikowe. Więcej nie chce iść. Prędkość na prostej.

 

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Z tego co wiem to ogranicznik w e9x 320d jest do 250km/h

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
Z tego co wiem to ogranicznik w e9x 320d jest do 250km/h

 

Pozdrawiam

Niemirad

w 2.0d nie moze byc ogranicznik na "250" :mrgreen: , poniewaz one nie sa w stanie osiagnac takiej predkosci :|

moje max 210 wedlug licznika chyba jakis ogranicznik ma

moze "byly wlasciciel" podczas wizyty u tunera chcial aby miec cos takiego w swoim aucie wiec mu wgrali...standardowo w serii "3" ograniczniki sa tylko na 250km/h (dla aut, ktore moga pojechac wiecej) + specjalne ograniczniki dla "m" chyba na 280km/h jak zrobisz kurs BMW...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
318d ma ogranicznik na 220km/h, zdjęcie go nie jest żadnym problemem :wink: Ja tak mam i póki co kończy mi się droga do rozpędzania w okolicy i wynik ponad 230km/h osiągnięty więc ograniczenia nie ma :wink:
Opublikowano
pytanie do lukione, czy zdjęcie limitera prędkości w 318D, może rodzić jakieś potencjalne negatywne konsekwencje dla pojazdu (zwłaszcza silnika, układu przeniesienia napędu) przy uzyskiwaniu v-max przekraczającej pierwotnie założoną przez producenta?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

widzę że pojawił się temat rzeczywistej prędkości i prędkości z licznika.

ostatnio zacząłem jeździć z telefonem (i nawigacją i GPS) i mam porównanie. (o ile gps w telefonie jest tak dokładny :) )

już powyżej 120km/h wskazania GPSu są o około 10km/h mniejsze od tego co pokazuje licznik.

 

a co do prędkości max jaką udało się uzyskać to 247km/h na liczniku, nawigacja pokazywała chyba około 235km/h

(opony 225/45/17 i 245/40/17)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.