Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moja z kolei pa;i od 8,5(tylko bardzo spokojna jazda) w trasie i od 13-14 do nawet (raz mi się udało ale to była jazda po oporach przez pare godzin) 32l w mieście :mrgreen: :mrgreen: ale coś za coś, czymś trzeba nakarmić te 4 literki :norty:
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a mam pytanko moze ktos cos powiedziec na temat silnika 4l :) bo planu zmienic sobie wlasnie na ten silnik.. ma ten silnik moze jakies slabe punkty na ktore trzeba sie lepiej przyjrzec? moze awaryjny? z duzym spalaniem sie oczywiscie licze ;) z gory dzieki.. :)
Opublikowano
hmmm w M60 wadą były odkręcające się pompy leju trzeba to sprawdzić od razu po zakupie koszt nieduży przy wymianie oleju dokładasz 100zł na uszczelkę miski olejowej i sprawdzasz jak jest poluźniona to dokręcasz, warto zwrócić uwagę na jakim oleju chodzi jeżdżenie na półsyntetyku czy wszystkim czego lepkość zaczyna się od 10W to powolne mordowanie tego silnika powinien być Castrol Edge Sport 0W-40 ew. jakiś inny syntetyk. M60 czesto maja drgawki na wolnych obrotach może to występować ale minimalnie a nie żeby całym silnikiem rzucało bo sie potem możesz szybko zdziwić jak korba wyjdzie bokiem. Zwróć uwagę na jakich świecach jeździ powinny być 4 elektrodowe platynowe większość oszczędza parę zł na wymianie i daje 2 elektrody a silnik wyliczono pod 4. Często pocą się uszczelki pod deklami zaworowymi warto na to zwrócić uwagę koszt z robota to około 400zł. Spytaj sie czy była wymieniana odma czyli membrana odpowietrzająca skrzynię korbową bo jak nie to masz następny koszt od razu bo zaniedbywanie tego może się źle skończyć.
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
takiego samego niechce... :) he chce bardziej dynamiczny :) i z tego co wyczytalem na forum to mysle ze ten 2.5 bylby akurat... ale zobaczymy jeszcze 4.0 napewno chcialbym polatac bo napewno wrazenie z jazdy jest :) he
Opublikowano
Przy zmianie na 2,5 "zyskasz" mniejszy moment,ale też troche niższe spalanie.Jak chcesz cos mocniejszego to możesz wziąć 535-jest naprawde spora różnica między 3,0. Zainteresuj sie wszystkim powyżej Twoich 3 litrów,ew na równi-530 V8 ;)
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Ja jestem szczesliwym posiadaczem tds i spalanie nie jest takie duze. Zalalem krowe do pelna i po przejechaniu 100km po miescie spalanie wyszlo 8,5l a na trasie przy 140 km/h 6,5l. moim zdaniem na auto o takiej masie i gabarytach to nie duzo. wczesnij mialem golfa3 gt zlopal 7l. komfort jazdy nie do porownania a koszty paliwa prawie te same. pozdrawiam
  • 1 rok później...
Opublikowano
panowie jest bardzo wielka prośba odnosnie tej 530 ... http://otomoto.pl/bmw-530-v8-niemiecki-styl-okazja-C19029455.html mianowicie chodzi mi o to by ktoś z Koszalina lub okolicy zweryfikował to auto pod wzgledem blachy i pracy silnika , może ktoś już je oglądał??? .Z mojej miejscowosci do Koszalina to prawie 600km wiec nie chciał bym jechac tylko po to by pooglądać strucla wiec PROSZE O POMOC
iZzI
Opublikowano
520 ma słabą elastyczność ??? Ja mam 520 m 50,i jadąc na 5 biegu 40 km/h,nic mi nie szarpie i się nie dławi,a i płynnie przyspiesza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.