Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chciałbym kupić BMW 5 e34 po 1992 roku, mam do wydania ok 6tysięcy. Nie chce silnika 520 bo miałem i ma bardzo słabą elastyczność. Jaki silnik kupić, jestem studentem wiec będę musiał włożyć gaz, ponieważ w poprzednim nie miałem i mój budżet bardzo ubolewał. A lubię szybko jeżdzić. Ile m.w kosztuje instalacja gazowa? Wiem, ze to morderstwo dla silinka, bo pracowalem na wakacjach jako mechanik, ale inaczej nie bede mogl godnie zyc, tygodniowo robie ok 250km.
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

racja 2,0 to zdecydowanie za słaby motor, wiem bo mam

kupuj 2.5 pali tyle samo co 2,0 a osiągi dużo lepsze, problem jest tylko ze znalezieniem dobrej sztuki

dobra sekwencja silnikowi nie zaszkodzi

koszty to od ok 2500zł w górę

polecam ci instalację stag 300 + wtryski magicjet pojedyncze, nie w listwie, można je wtedy ładnie pod kolektor zamontować i nie widać że są

nie kupuj valteków i nie daj się namówić, do BMW się nie nadają, są za wolne i często trzeba kalibrować

Opublikowano
Tylko znaleźć nie zajechane 525 za 6k będzie trudno. Do tego jeszcze 3k na sekwencje... może jakiś TDS?

Zgadzam się z przedmówcą. Też jestem studentem i jeśli chodzi o spalanie to TDS naprawdę niewiele pali jak na tej klasy samochód. Ważne tylko aby znaleźć samochód a nie wrak. Zadbany TDS to bardzo przyjemne autko :mrgreen:

Opublikowano

Zgadzam się z przedmówcą. Też jestem studentem i jeśli chodzi o spalanie to TDS naprawdę niewiele pali jak na tej klasy samochód. Ważne tylko aby znaleźć samochód a nie wrak. Zadbany TDS to bardzo przyjemne autko :mrgreen:

:diabel_smiech: :diabel_smiech: :diabel_smiech:

a nie zajechanego TDSa znajdzie....

TDS to najgorszy silnik BMW, ma gorsze osiągi od 2.0, pali cholernie dużo jak na diesla, psuje się często i naprawy są kosztowne

(pompy wtryskowe i sławne nastawniki, pękające na potęgę głowice, turbo...)