Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie do użytkowników E90/E91, którzy posiadają w swoich autach PDC z przodu..

 

Czy czujniki są na 'równo' ze zderzakiem? U mnie są lekko wciśnięte.. i cholera po odebraniu auta z serwisu (spotkanie ze zwierzęciem, o którym pisałem w innym poście) właśnie zauważyłem taki mankamencik. Z tyłu czujniki są idealnie na 'równo' ze zderzakiem, a przód - jak wspomniałem - lekko jest zapadnięty i to dotyczy każdego czujnika. Wszystko działa ok, czujniki działają.

 

Byłem dzisiaj na poprawce - zdemontowany zderzak - i sam osobiście wyciągałem i wkładałem czujnik, jest ogranicznik, który nie pozwala włożyć go głębiej.

 

Patrzyłem na fotkach mojego auta i tam ewidentnie wszystkie czujniki są na 'równo' :mad2: :mad2:

 

Co się takiego mogło stać?

 

W czwartek znowu jadę do BMW, ewentualnie będę reklamował naprawę z tytułu wykonanej naprawy z AC (mam chyba do tego prawo) i co.. nowy zderzak mi przyznają? Cholera trzebabyło od razu go uszkodzić i nie było by kłopotu ;) ech :mad2: :duh:

 

Niby nic ale mnie to irytuje.. :)

 

Jak jest w waszych Buniach?

 

Pzdr.

Opublikowano
Co prawda ja mam E92, ale moze Ci to jakos pomoze...

 

http://img717.imageshack.us/img717/7674/30032010183.jpg

 

Dzięki.

Pewnie w E92 jest tak samo jak w E90/91, ja patrzyłem na swoje zdjecia to tak samo - jest na 'równo', dzisiaj jak byłem w BMW widziałem "3" po face z czujnikami i też 'na równo' były ze zderzakiem. :mad2:

 

No ale cholera wie, dlaczego tak się zrobiło :/ hmm

 

Pzdr.

Opublikowano
Co prawda ja mam E92, ale moze Ci to jakos pomoze...

 

http://img717.imageshack.us/img717/7674/30032010183.jpg

 

Dzięki.

Pewnie w E92 jest tak samo jak w E90/91, ja patrzyłem na swoje zdjecia to tak samo - jest na 'równo', dzisiaj jak byłem w BMW widziałem "3" po face z czujnikami i też 'na równo' były ze zderzakiem. :mad2:

 

No ale cholera wie, dlaczego tak się zrobiło :/ hmm

 

Pzdr.

 

Co dokladnie robili Ci z tym zderzakiem i czujnikami w serwisie ?

Opublikowano
Co prawda ja mam E92, ale moze Ci to jakos pomoze...

 

http://img717.imageshack.us/img717/7674/30032010183.jpg

 

Dzięki.

Pewnie w E92 jest tak samo jak w E90/91, ja patrzyłem na swoje zdjecia to tak samo - jest na 'równo', dzisiaj jak byłem w BMW widziałem "3" po face z czujnikami i też 'na równo' były ze zderzakiem. :mad2:

 

No ale cholera wie, dlaczego tak się zrobiło :/ hmm

 

Pzdr.

 

Co dokladnie robili Ci z tym zderzakiem i czujnikami w serwisie ?

 

 

Zderzak był lakierowany i tyle. Czujniki musiały być wyciągnięte... o cholera teraz sobie pomyślałem, że może zostały zamienione miejscami? Czy aby wszystkie czujniki są jednakowe???? :roll:

Opublikowano
Raczej tak - u mnie były dwa wymieniane i z tego co wiem po prostu na giełdzie było zamówione "dwa czujniki" - bez podawanie gdzie mają być.
Opublikowano
U mnie czujniki z przodu i z tyłu sa równo ze zderzakiem wiec i u Ciebie tez tak powinno byc :lol: (e91)
icon4.png
Opublikowano

Zderzak był lakierowany i tyle. Czujniki musiały być wyciągnięte... o cholera teraz sobie pomyślałem, że może zostały zamienione miejscami? Czy aby wszystkie czujniki są jednakowe???? :roll:

 

 

Wszystkie czujniki sa takie same.

Opublikowano

Pytanie z innej beczki,

 

w którym momencie zaczynają 'pipczeć' czujniki przednie, bo u mnie na ekranie dopiero jak zaczyna się pole czerwone :roll: na polu żółtym i zielonym nie 'pipczy' - a czujniki z tyłu 'pipczą' w każdym kolorze.. :roll: whatever.

 

Możecie to sprawdzić, będę wdzięczny. Bo nie wiem czy czujniki zwariowały czy co.. :/

 

Pzdr.

Opublikowano
na polu czerwonym to chyba już jest sygnał ciągły, przerwany jest wczesniej

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
na polu czerwonym to chyba już jest sygnał ciągły, przerwany jest wczesniej

 

A no właśnie tak jest z tyłu, natomiast przód fixuje tak jak wspomaniałem wcześniej.

 

We wtorek robię dym :mrgreen:

Opublikowano
przeszło mi do głowy czy nie dołożyć PDC na przodzie (mam z tyłu). I zastanawiam sie czy w zderzaku są przewidziane miejsca na czujniki, trzeba wiercić otwory czy jak?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Pytanie z innej beczki,

 

w którym momencie zaczynają 'pipczeć' czujniki przednie, bo u mnie na ekranie dopiero jak zaczyna się pole czerwone :roll: na polu żółtym i zielonym nie 'pipczy' - a czujniki z tyłu 'pipczą' w każdym kolorze.. :roll: whatever.

 

Możecie to sprawdzić, będę wdzięczny. Bo nie wiem czy czujniki zwariowały czy co.. :/

 

Pzdr.

 

Hmmm... Ja u siebie sprawdzałem kilkukrotnie i generalnie z przodu mam pipczenie tylko na czerwonym. Jedynie w momencie włączenia PDC guzikiem pipnie mi (kontrolnie pewnie) i potem pipa dopiero gdy wejdzie na pole czerwone. Z tyłu pipa od zielonego.

Opublikowano
Pytanie z innej beczki,

 

w którym momencie zaczynają 'pipczeć' czujniki przednie, bo u mnie na ekranie dopiero jak zaczyna się pole czerwone :roll: na polu żółtym i zielonym nie 'pipczy' - a czujniki z tyłu 'pipczą' w każdym kolorze.. :roll: whatever.

 

Możecie to sprawdzić, będę wdzięczny. Bo nie wiem czy czujniki zwariowały czy co.. :/

 

Pzdr.

 

Hmmm... Ja u siebie sprawdzałem kilkukrotnie i generalnie z przodu mam pipczenie tylko na czerwonym. Jedynie w momencie włączenia PDC guzikiem pipnie mi (kontrolnie pewnie) i potem pipa dopiero gdy wejdzie na pole czerwone. Z tyłu pipa od zielonego.

 

 

Czyli tak ma być!? :roll:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Koledzy odgrzewam temacik, bo w sumie tylko jeden kolega napisał jak jest u niego w e90 z tym pipczeniem PDC z przodu..

 

Mogę liczyć na pomoc innych użytkowników? W zasadzie teraz to mi fixuje PDC szczególnie po deszczach, raz działa raz nie (wyświetla się błąd) na forum E60 też jest temat o tym i wszystko wskazuje na wiązkę PDC. Ale póki co chciałbym się dowiedzieć jak to w końcu z tym pipczeniem, czy przód pipczy tylko na czerwonym polu??

 

Pzdr.

Opublikowano

U mnie zaczyna pipczec od zielonego pola,potem zolte szybciej,potem czerwone coraz szybciej az do ciaglego sygnalu i wtedy lepiej sie zatrzymac bo.... :mad2: bum moze male byc :D

pozdro :)

icon4.png
Opublikowano
Koledzy odgrzewam temacik, bo w sumie tylko jeden kolega napisał jak jest u niego w e90 z tym pipczeniem PDC z przodu..

 

Mogę liczyć na pomoc innych użytkowników? W zasadzie teraz to mi fixuje PDC szczególnie po deszczach, raz działa raz nie (wyświetla się błąd) na forum E60 też jest temat o tym i wszystko wskazuje na wiązkę PDC. Ale póki co chciałbym się dowiedzieć jak to w końcu z tym pipczeniem, czy przód pipczy tylko na czerwonym polu??

 

Pzdr.

u mnie jest tak jak napisal:

U mnie zaczyna pipczec od zielonego pola,potem zolte szybciej,potem czerwone coraz szybciej az do ciaglego sygnalu i wtedy lepiej sie zatrzymac bo.... :mad2: bum moze male byc :D

pozdro :)

a wszystko jest opisane, tak jak sam napisales w poscie o E60, PDC to PDC i dziala na takiej samej zasadzie w wszystkich modelach BMW, chyba, ze masz jeszcze kamerke (ale chyba nie)....pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Koledzy odgrzewam temacik, bo w sumie tylko jeden kolega napisał jak jest u niego w e90 z tym pipczeniem PDC z przodu..

 

Mogę liczyć na pomoc innych użytkowników? W zasadzie teraz to mi fixuje PDC szczególnie po deszczach, raz działa raz nie (wyświetla się błąd) na forum E60 też jest temat o tym i wszystko wskazuje na wiązkę PDC. Ale póki co chciałbym się dowiedzieć jak to w końcu z tym pipczeniem, czy przód pipczy tylko na czerwonym polu??

 

Pzdr.

u mnie jest tak jak napisal:

U mnie zaczyna pipczec od zielonego pola,potem zolte szybciej,potem czerwone coraz szybciej az do ciaglego sygnalu i wtedy lepiej sie zatrzymac bo.... :mad2: bum moze male byc :D

pozdro :)

a wszystko jest opisane, tak jak sam napisales w poscie o E60, PDC to PDC i dziala na takiej samej zasadzie w wszystkich modelach BMW, chyba, ze masz jeszcze kamerke (ale chyba nie)....pozdr.

 

W zasadzie tylko Insane odpowiedział na moje pytanie, bo u niego też pipczy tylko na czerwonym polu, więc jak to w końcu jest??? U jednych tak u innych inaczej??? :nienie:

 

Pzdr

Opublikowano
W zasadzie tylko Insane odpowiedział na moje pytanie, bo u niego też pipczy tylko na czerwonym polu, więc jak to w końcu jest??? U jednych tak u innych inaczej??? :nienie:

 

Pzdr

eXiDe, co do "pipczenia" to odp. Ci kilka osob :mrgreen: ale jako zdobywca czterech znaczkow BMW :cool2: :cool2: i osoba, ktora czyta wszytskie posty :cool2: oraz upomina wszystkich "niegrzecznych", ktorzy nie szukaja w wyszukiwarce :mrgreen: :mrgreen: powinienes tez przeczytac post z zalaczona instrukcja obslugi lub wlasna instrukcje obslugi :cool2: tam jest napisane jak powinno dzialac PDC, a jak dziala inaczej to awaria :cry2: , o sposobie radzenia z ta awaria masz napisane co sam zobaczyles w poscie "wiekszych" braci...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
W zasadzie tylko Insane odpowiedział na moje pytanie, bo u niego też pipczy tylko na czerwonym polu, więc jak to w końcu jest??? U jednych tak u innych inaczej??? :nienie:

 

Pzdr

eXiDe, co do "pipczenia" to odp. Ci kilka osob :mrgreen: ale jako zdobywca czterech znaczkow BMW :cool2: :cool2: i osoba, ktora czyta wszytskie posty :cool2: oraz upomina wszystkich "niegrzecznych", ktorzy nie szukaja w wyszukiwarce :mrgreen: :mrgreen: powinienes tez przeczytac post z zalaczona instrukcja obslugi lub wlasna instrukcje obslugi :cool2: tam jest napisane jak powinno dzialac PDC, a jak dziala inaczej to awaria :cry2: , o sposobie radzenia z ta awaria masz napisane co sam zobaczyles w poscie "wiekszych" braci...pozdr.

 

 

No dzięki kolego, z instrukcją obsługi - święta racja :). No cóż :duh: :mrgreen:

 

Pzdr.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

siemka

mam e90 - wszystko w oryginale - czujniki wszędzie tył i przód równo ze zderzakiem, pikać zaczyna jak wchodzi na zółty kolor, czym bliżej pika częściej, czerwony - 3 kreski piszczy sygnał ciągły

Opublikowano
U mnie jest dokładnie tak jak napisał george34 z tego co się orientuję to w e60 czujniki są lekko zagłębione ale w e90 są równo ze zderzakiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.