Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. jestem swierzo upieczonym szczesliwym posiadaczem bmw 523i 1996r. problem jest taki ze autko na wolnych obrotach chodzi rowno nie gasnie(bez instalacji gazowej) natomiast jest slaby przy ruszaniu gdzies do 3tyś obroto a potem idzie jak strzala. zauwarzylem jeszcze ze jak rusze i jade na 1szym biegu i dodam minimalnie gazu to nie rozpedza sie plynnie tylko obroty zaczynaja falowac i tak jest na kazdym biegu czyli moment rozpedzania jest odczowalny dopiero od 2,5tys a przy 3 juz konkretnie.jesli spotkal sie ktos z czyms takim prosze o podpowiedz. na komputer pojade za kilka dni ale meczy mnie ten fakt. dzieki pozdrawiam

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

Opublikowano

Generalnie silniki R6 budza się do zycia powyżej 3,5 tyś obrotów więc cudów się nie spodziewaj :)

A falujące obroty, to może byc przepływka bądź krokowiec no ale najlepiej podpiać się pod kompa a nie wróżyc z fusów.

Opublikowano
tak tylko faluje wtedy jak np. chce ruszyc pod gorke na pol sprzegla a do tego obroty powoli rosna po dodaniu gazu i tez powoli spadaja. zedo jakiejkolwiej dynamiki natomiast jesli chodzi o zbieranie to zbiera sie od 4 tys obr a ponizej rozpedza sie jak polonez''

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten silnik jest ospały przez to , że ma ciężką dwumasówkę do rozkręcania. I przez nią tez powoli traci obroty.

Ja mam chęc pozbyc się dwumasy i wstawić zwykłe koło.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
ale np chyba jak przegazuje na wyzsze obroty po czym puszcze gaz i rusze z malych obrotow to zbiera sie tak jak nalezy. jezdzilem tym autem i wiem ze to nie to.po nacisnieciu pedalu do podlogi na biegu jalowym po ok 2-3 sek dochodzi do max obrotow i tak samo dlugo spadaja jak w oplach czy innych ...

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to komputer.

To mogą być sondy lambda. A zwłaszcza grzałki tych sond.

ja przegazujesz to sie zagrzeją od spalin i zaczynają chodzić.

Ale to trzeba sie upewnić.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
na komputer jade dopiero we wtorek po swietach a wiesz jak to jest jak twoja ukochana ma humory a ty nie wiesz dla czego... meczace. jak dowiem sie co jest to dam znac

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

Opublikowano
ok udalo mi sie juz zaliczyc komputer i zadnych sensacji wyszlo ze sonda nie moze zmniejszyc juz bardziej ilosci paliwa jakie dostaje silnik chyba chodzi o cylinder 1 i 3 4 i 6 to sa dwa bledy ktore po skasowaniu pojawiaja sie znowu i auto pali ponad 20L na 100km czy to moga byc lejace wtryski?a jezeli tak to czy przez to nie moze sie wkrecic na obroty bo go zalewa?

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda , ze tak ogólnie podajesz ale CHYBA błąd zbyt bogatej mieszanki na wszystkich cylindrach.

Mogą lać wtryski lub padł regulator ciśnienia paliwa na listwie. < to najbardziej prawdopodobne >

Ale może też być wypadanie zapłonów i niespalona benzyna w wydechu pokazuje zbyt bogatą mieszankę.

Lub też uwalony przepływomierz podaje błędną ilość powietrza a sterownik na tej podstawie wylicza czasy wtrysku.

Oczywiście silnik ma prawo nie działać jak należy bo za bogata mieszanka nie jest efektywnie spalana.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koszt zależy od tego co padło.

U mnie jak miałem uwalony przepływomierz to też śmierdziało benzyną z wydechu. Dodatkowo było słychać wypadające zapłony < takie ciche pukanie w wydechu >

Błędu przepływka nie pokazywała ale w ciemno kupiłem nową i pomogło.

Ale u mnie po odpięciu przepływki silnik zaczynał równo chodzić na wolnych obrotach.

Przepływka coś koło 600zł < nie pamiętam już >

regulator ciśnienia coś koło 200

wtryskiwacz to chyba z 400 za sztukę ale nie jestem pewny.

Musisz się upewnić konkretnie co padło.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zapwne wypadają zapłony. Benzyna dopala sie w wydechu.

Jeszcze do sprawdzenia szczelność zaworów. Może ciśnienie juz ma słabe?

Zmierz ciśnienei spręzania.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
chce poinformowac ze przyczyna w/w problemow jest przepływka bo po odlaczeniu wtyczki samochod nabral wiekrzej elatycznosci i spalanie wrocilo do normy. teraz tylko pozostalo zakupic nowa i na komputerek wykasowac bledy:) pozdrawiam

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli tak jak było u mnie
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie koniecznie ale poprawi się dynamika jazdy bo teraz jest zapewne żałośnie.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
no i niestety problem powrocil... ponownie 22L na 100km:( sa dwie mozliwosci , albo lapie lewe powietrze albo ktoras sonda jest zepsuta.po podlaczeniu dobrej przeplywki jest nadal ten problem takze jak tylko uda sie znalezc przyczyne to napisze... tym czasem oddalam sie w smutku

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
witam. chcac zakonczyc broblematyczny temat chce sie podzielic swoim werdyktem. przyczyna nadmiernego spalania i mulastej pracy silnika bylo uszkodzenie obydwóch sond lambda! po wymianie spalanie miesci sie w 12 L po miescie 9,5L mieszany a ok 7,5 trasa. mam nadzieje ze kiedys komus pomoze ten post. pozdrawiam

http://www.fotka.pl/profil/m


BBBBB M M W W

B B M M M W W W

BBBBB M M M W W W

B B M M WW WW

BBBBB M M W W

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.