Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na inpie wywalilo mi blad tego wtrysku,po wykasowaniu dalej jest.Auto normalnie pali,czy zimne czy cieple,nie dymi tylko ma problem z moca.Nie wciska w fotel,przy pelnym bucie.Jezeli stopniowo naciska gaz to samochod w miae plynnie przyspiesza.Jezeli odrazu dam pelen gaz to jest taki moment przy 2200 obr ze samochod jakby traci moc i dalej jedzie jakby z przyczepa.W live data w Luftamsse na wolnym obr mam 38 kg/h przy pelnym bucie gdzies przy 3000 mam 65.Ekonomizer takze na 4 i 5 biegu odpowiednio pozazuje 12 i 10 l.Sztanga od turbo chodzi plynnie.

Prosze o pomoc.Czy wtrsyk sterujacy zamula czy moze przeplywka

Opublikowano

A rozpędzisz się do prędkości 150 km/h?

Skoro Ci wywala błąd wtrysku to niestety do wymiany.

Pzdr.

Opublikowano

Co do predkosci to smaochod rozbujam do 160-170

Chcialem dzisiaj sprawdzic rezystancje,ale trzeba chyba sciagac dolot,aby dojsc do tej wtyczki

Opublikowano (edytowane)
Hmmm no niby ok,tylko smaochod normalnie pali i jezdzi,tylko ta moc no i wlasnie czy np taki blad powoduje przejscie sterownika w tryb awaryjny.Jak docisne gaz to samochod ladnie przyspieszy i przy ok 2200 jakby cos obcielo moc i dalej juz leci jako tako.Hmmm po odpieciu przeplywki samochod ma mula z wolnych a przy 2500 zaczyna przyspieszac ale to chyba tez nie na 136 KM,raczej napewno bo przeciez komp poadaje zanizone dawki.Z tego co zorbilem wyczytalem na carsofcie w live data to przy pelnym gazie gdzies tak przy 3000 obr przeplywomierz pokazuje 670 czegos tam gdzie wymagane jest 1000,turbo ladu ladnie.Wiec mam pytanie czy np przy uszkodzonym wtrysku komputer moze zanizyc dawke pobieranego powietrza rzeczywista i nie pozwala na wiekszy pobor niz te 670,czy poprostu pprzeplywka jest uszkodzona.Wydaje mi sie ze jezeli by komp przechodzil w awaryjny to wymagana wartosc bylaby zanizona.Prosze o opinie.I jeszcze pytanko czym skutkuje jazda na uszkodzonym wtrysku sterujacym.Moze jeszcze wspomne ze w inpe rzeczywisty kat wtrysku jest caly czas 0!! Edytowane przez stanek90
Opublikowano

Spritzbegin Soll na wolnych obrotach mam kolo 4, a Spritzbegin Ist jest caly czas 0 ,potwierdza to bład 05 neddle motion sensor.

No i meczy mnie czy to jest powodem obcinanai mocy,czy przeplywka

Opublikowano

Bardzo bym prosil o wypowiedz ludzi ,ktorych dotknał ten sam problem.Czy po wymianie tego wtrysku spritzbeginn ist pokazywal cos i czy byla jakas roznica w mocy.Sprawdzilem dzisiaj parapety w car sofcie live data.Wiec przy pelnym bucie na 4 biegu jak startuje z 1500 obr czuc moc dawka paliwa jest kolo 40-45 mg/hub cisnienie 2200 i nagle przy 2100-2300 odcina moc dawka spada na 33 mg/hub i cisnienei wymagane na 1720.

Panowie gdzie jest problem??????????????

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

wtrysk sterujący nie wykazuje u mnie życia

dziwi mnie to ze auto jeździ i spalanie mam w granicach 6,5-7,3

jaki najlepiej kupić?

Opublikowano

U mnie po zakupie też był błąd wtrysku sterującego. Sprawdziłem rezystancje i była ok.

I tu miła niespodzianka bo po pół roku użytkowania wtrysk się sam naprawił (pewnie się wieszał a jak dostał dobrego paliwa po czasie mu przeszło)

Mając błąd wtrysku auto chodziło mi normalnie ale przy padniętej przepływce to był muł

Opublikowano
po pół roku użytkowania wtrysk się sam naprawił (pewnie się wieszał a jak dostał dobrego paliwa po czasie mu przeszło)

masz rację Kolego :cool2: najważniejszą sprawą jest paliwo! bo to ono smaruje, chłodzi i czyści [myje] układ wtryskowy. I jak słusznie zauważyłeś przy błędzie 05 needle motion sensor nie należy ulegać emocjom tylko na spokojnie sprawdzić rezystancję cewki [80-120 Ohm] i jeżeli ona występuje tzn że wtryskiwacz sam w sobie jest sprawny, jednak przyczyną błędu jest zawieszanie się/zacinanie iglicy przez co czujnik wzniosu iglicy stale utrzymuję tę samą wartość, a tym samym wysyła info o błędnej pracy ponieważ pracuje w zmiennych cyklach roboczych. pozdr

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

wymieniłem wtrysk sterujący wydałem 1000zł

i auto jeździ gorzej wcale nie jeździ

normalnie przyspiesza do około 120km/h i to wszystko na co go stać

jeszcze rozrusznik wczoraj padł

najgorsze auto jakie do tej pory miałem

to ostatnie moje bmw

Opublikowano

Ponoć Land Rovera pokochasz albo znienawidzisz.

Z BMW w dieslu jest tak samo. :mrgreen:

Komu w drogę, temu Neste.
Opublikowano

dziś auto zap....... normalnie jak by sie coś zepsuło to by było lepiej a tu nie wiadomo co jest

mam auto które można kochać :8) ,ale napewno nie jest to b..

Opublikowano
wymieniłem wtrysk sterujący wydałem 1000zł

i auto jeździ gorzej wcale nie jeździ

normalnie przyspiesza do około 120km/h i to wszystko na co go stać

jeszcze rozrusznik wczoraj padł

najgorsze auto jakie do tej pory miałem

to ostatnie moje bmw

kolego wymień sobie zaworek podciśnieniowy od turbiny .... koszt na allegro 99zł !!!!! albo chociaż na razie zamień go z tym od EGR ..... na 99 % to boli twoje auto....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
A jakie są wskazania przepływomierza po wymianie wtrysku sterującego? idzie ekonomizer na 4 biegu do końca czy nie? ja też mam wtrysk sterujący popsuty ale mi ekonomizer na 4 idzie na 20 a na 5 na 16. Wydaje mi się że u ciebie może być problem z przepływką

Pozdrawiam,

Maciek

Sprzedaje swoją perełkę, jak ktoś zainteresowany to pw.

Opublikowano

Zaworek od turba dziś sprawdzałem jak go podpinam do zasilania na krótko to działa

dziś auto normalnie jeździ jadę zaraz w trasę i zobaczy się

Opublikowano
ale to nic że on chodzi na krótko!!!! tam w środku pod tym czarnym prostokątnym plastikiem jest filterek on się zapycha / brudzi ..... spróbuj go wyczyścić !!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

dzięki tak zrobię

auto zrobiło bez żadnej niespodzianki 450km

ale się już zraziłem do niego i będę go sprzedawał

Opublikowano

Wtrysk sterujący... tzn. czujnik położenia igły w tym że wtrysku, jak padnie to nie ma praktycznie żadnego wpływu na prace silnika. Jeżeli oczywiście pozostałe elementy sterowania silnika działają prawidłowo . Są wersje tego układu wtryskowego w innych samochodach bez wtrysków sterujących i jeżdżą !!! Z moich doświadczeń wynika że w tych motorach za pogorszenie osiągów odpowiadają w 90%:

 

1 Zaworek sterujący EGR

2 Zaworek sterujący Turbo

3 Nieszczelne przewody podciśnienia.

4 Przepływomierz

Opublikowano
Czujnik wzniosu iglicy rozpylacza informuje o rzeczywistej wartości początku wtrysku. Kiedy jest uszkodzony nie odczuwamy żadnego negatywnego działania silnika ponieważ jego funkcję przejmuje sterownik VP44 i określa początek wtrysku na podstawie sygnałów czujnika kąta obrotu i czujnika położenia wału korbowego [ZZ]. W wysokoprężnych jednostkach Opla i Forda nie występuje... a w Bimmerach jest chyba tylko po to, aby miało się co psuć! a jak sami wiecie nie jest to część tania :roll: Ja u siebie wymieniłem na nówkę, ponieważ jestem podobnego zdania jak mój przedmówca :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.