Skocz do zawartości

E60 - Automat czy Manual, jakie są Wasze opinie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no w sumie nie odnosiles sie do 535d tylko do diesla wiec o ile sekund potrzebujesz wiecej do 200 od R8 4.2tdi V12? :D

a z danych technicznych wynika ze 535d roznica wynosi tylko 1,2 a w tych poliftowych 1,1sek ale to i tak niewazne bo chocby mialo 3sek

550i w automacie przyspiesza w 5.2s. A porównywałem do 535d sprzed liftu (272KM), który osiąga wynik 6.6. Co nie zmienia faktu, że ogólnie w swojej pierwotnej wypowiedzi nie odniosłem się do osiągów 0-100km/h, a raczej od 150-250km/h :)

 

P.S. Co do R8, jeśli nie przyspiesza w 2,7sek do setki i nie osiąga V-Max 350km/h , to CIENIAS z niego! :) Takie osiągi ma najnowsza Pagani Zonda R z silnikiem... BENZYNOWYM (niestety Mercedesa) :cool2:

Opublikowano
Tak, mam nieaktualne dane, a ostatni raz diesel'a widziałem w traktorze swojego dziadka :)

Widzę, że niektórzy zbyt poważnie wzięli sobie do serca mój komentarz, chociaż jak najbardziej prawdziwy.

535d miałem okazję jeździć i (wstyd się przyznać) uważam, że to świetny silnik, więc utnę od razu komentarze w stylu, że nie wiem, o czym piszę. Zbiera się o 1,4s wolniej od 550i do 100km/h, ale już do 200km/h klekot potrzebuje ponad 5sek więcej, a powyżej 200km/h to niestety 535d w porównaniu do 550i jedynie się buja i właśnie to miałem na myśli pisząc swój komentarz :twisted:

I się chłopaki tu nie napinajcie z tymi klekotami :D :D :D

 

Ale znowu muszę zaprotestować, ponieważ to już nie są klekoty te piątki:D Nie mają tego charakterystycznego dźwięku diesla, chociaż ja osobiście bardzo go lubie:)

Opublikowano
Ale tak właściwie porównywać 550i do 530d to tak trochę obciachowo dla 550i, nie? No bo to tak jak porównywać sportowca zawodowego z kilkuletnim doświadczeniem(550i) do młodzika, który doświadczenia nie ma(530d) i opowiadać, że ten stary w biegu na 100 metrów jest o 0,3 sekundy lepszy od młodego amatora.. Obciach dla zawodowca bym powiedział:D Chyba raczej powinno się porównania robić mocy do mocy chociaż zbliżonej pojemności:) Nie żebym się czepiał, no ale skoro 5 litrów benzyny jest kilka setnych lepsze od marnych trzech litrów ropo żercy, to co ja mały żuczek ropo-użytkownik moge.. :mrgreen:
Opublikowano

tak wlasnie, nic sie nie martw, zawsze mozemy go wspolnymi sialami zgasic i przejsc na uwielbiany przez wszystkich temat spalania :D

 

a tak powanie to kupuj to 535d oczywiscie opcje skrzyni masz jedna i konczmy te tematy :wink:

Opublikowano

Czyli temat uważamy za zamknięty!

 

Podsumowanie - 535d TAK. Automat - TAK :) Inaczej ciężka sprawa;)

 

No chyba, że ktoś jeszcze chce coś dodać? Może jednak coś odnośnie spalania..? :cool2:

 

- "co wy tam palicie?

- Ja? Radomskie, ale jak pan major woli, to Franz ma camele." :duh:

Opublikowano

Oj Bidon Bidon, dla Ciebie i Ferrari będzie jedynie o kilka setnych lepsze od tego klekota, dopóki sam nie doświadczysz przejażdżki takim autem :D A z porównaniem, to masz rację, najlepiej porównać 535d do 530i, bo wtedy przynajmniej klekot wygra. Każda mocniejsza benzyna odjedzie przy dźwiękach miłego dla ucha bulgotu V'ek. I wszyscy będą się oglądać właśnie za tym dźwiękiem, a nie za człapiącym się za nim dukającym kle kle kle ropniakiem :D :D :D

 

Podsumowując: Automat: TAK, ale w dobrym stanie, 535d - Niekoniecznie, proponuję 550i :twisted:

Opublikowano
glupoty gadasz bo jak juz ten klekot wejdzie na obroty to dzwiek zupelnie juz klekota nie przypomina i milutko mruczy a nawet bardzo milutko, na punkcie tego dzwieku oststnio zwariowal moj kumpel ktory jezdzi 2.0T w benzynie, jak jezdziles ostatnio tym 535d to depnales my tam cos powyzej 2,5krpm? jak nie to zrob to, wroc i napisze jeszcze raz o tym kle kle kle :D
Opublikowano
glupoty gadasz bo jak juz ten klekot wejdzie na obroty to dzwiek zupelnie juz klekota nie przypomina i milutko mruczy a nawet bardzo milutko, na punkcie tego dzwieku oststnio zwariowal moj kumpel ktory jezdzi 2.0T w benzynie, jak jezdziles ostatnio tym 535d to depnales my tam cos powyzej 2,5krpm? jak nie to zrob to, wroc i napisze jeszcze raz o tym kle kle kle :D

Jasne, porównać coś co byle jak brzmi do czegoś, co w ogóle nie brzmi :) Nie, 535d deptałem tylko do 2.000 bo myślałem, że więcej nie można, głupie pytania zadajesz :) Już sobie niepotrzebnie podnosisz ciśnienie.

Więc jeszcze raz, żeby ułagodzić trochę te nerwy. 535d to świetna jednostka i gdyby nie było 550i, to pewnie dzisiaj właśnie 535d stałoby u mnie w garażu. I być może, jak wróci rozsądek, to sprzedam 550i i zapiszę się do klubu "dusigroszy" ze swoją nową 535d. Jakkolwiek chętnie zadam takie pytanie: Gdybyśmy postawili dwa nowe auta 535d i 55oi i podczas wyboru wyjęli aspekt spalania (załóżmy, że nie ma on dla nas absolutnie żadnego znaczenia), to na co padłby wybór większości z nas? :)

 

P.S. I żeby nie było OT. Bierz automat! :twisted:

Opublikowano

jakkolwiek chetnie ci na nie odpowiem: moj w tym wypadku wypadlby zdecydowanie na M5 i nie zawracalbym sobie glowy 550i :D

gdzie tam webber nerwy, nie ma mowy, jestem oaza spokoju i nie mam zamiaru sie denerwowac przez forum internetowe :D

u Bidona urzadzenie do pomiaru cisnienia pewnie tez nie zauwazylo zadnych zmian :wink:

Opublikowano
jakkolwiek chetnie ci na nie odpowiem: moj w tym wypadku wypadlby zdecydowanie na M5 i nie zawracalbym sobie glowy 550i :D

Miałem na myśli pominięcie kosztów spalania, a nie kosztów zakupu oraz dalszej eksploatacji, a Ty już popuściłeś wodze fantazji :lol: Ale tak czy siak wybrałeś benzynę! Tylko o to mi chodziło :wink:

 

Oczywiście, żeby nie było, to M5 też w automacie.

Opublikowano (edytowane)

webber, E60 M5 nie jest w automacie, tylko ma SMG, a to jest roznica.

 

SMG=Sequential MANUAL Gearbox...

Edytowane przez >Arecki<

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
glupoty gadasz bo jak juz ten klekot wejdzie na obroty to dzwiek zupelnie juz klekota nie przypomina i milutko mruczy a nawet bardzo milutko, na punkcie tego dzwieku oststnio zwariowal moj kumpel ktory jezdzi 2.0T w benzynie, jak jezdziles ostatnio tym 535d to depnales my tam cos powyzej 2,5krpm? jak nie to zrob to, wroc i napisze jeszcze raz o tym kle kle kle :D

Jasne, porównać coś co byle jak brzmi do czegoś, co w ogóle nie brzmi :) Nie, 535d deptałem tylko do 2.000 bo myślałem, że więcej nie można, głupie pytania zadajesz :) Już sobie niepotrzebnie podnosisz ciśnienie.

Więc jeszcze raz, żeby ułagodzić trochę te nerwy. 535d to świetna jednostka i gdyby nie było 550i, to pewnie dzisiaj właśnie 535d stałoby u mnie w garażu. I być może, jak wróci rozsądek, to sprzedam 550i i zapiszę się do klubu "dusigroszy" ze swoją nową 535d. Jakkolwiek chętnie zadam takie pytanie: Gdybyśmy postawili dwa nowe auta 535d i 55oi i podczas wyboru wyjęli aspekt spalania (załóżmy, że nie ma on dla nas absolutnie żadnego znaczenia), to na co padłby wybór większości z nas? :)

 

P.S. I żeby nie było OT. Bierz automat! :twisted:

 

Ok, nie ch stoją dwa koło siebie i dodają jeszcze koncern paliwowy, który funduje paliwo do końca żywotności ob u pojazdów.. Bez wahania biorę 535d! Nie jeżdżę dieselem tylko i wyłącznie z uwagi na kase. Do benzyny możesz wstawić gaz i też będzie taniej, ale nie o to chodzi. Dieles to diesel, inny komfort jazdy, inne odczucia przy prowadzeniu, ten dźwięk i charakterystyczne wchodzenie na obroty.. Diesel jest dla mnie ciekawszą jednostką napędową i nie zmieniłbym go na benzyne. Jeździłem benzyniakami, miałem takie w przeszłości i już nie chce benzyny. Jeśli diesel oferuje mi osiągi jak benzyna, to chce diesela. Ten silnik to coś, co głaszcze moje uszy:) i cieszy oko:)

Opublikowano
jakkolwiek chetnie ci na nie odpowiem: moj w tym wypadku wypadlby zdecydowanie na M5 i nie zawracalbym sobie glowy 550i :D

gdzie tam webber nerwy, nie ma mowy, jestem oaza spokoju i nie mam zamiaru sie denerwowac przez forum internetowe :D

u Bidona urzadzenie do pomiaru cisnienia pewnie tez nie zauwazylo zadnych zmian :wink:

 

Przez forum?:) Mowy nie ma:) U mnie ciśnienie tylko w górę idzie jak pomyślę o 535d :mrgreen: W pozytywnym znaczeniu ciśnienia w góre:)

Opublikowano
. Ten silnik to coś, co głaszcze moje uszy:) i cieszy oko:)

 

Niewierze , głaskać to może benzynowe V8 , choć moje uszy głaszcze nawet benzynowa R6 w idealnym stanie , choć jeżdze teraz dieslem to uważam , że jeżeli chodzi o sam dźwięk diesla w E60 R6 to nie jest on jakąś rewelacją jeżeli chodzi o walory odsłuchowe.

Opublikowano
Ten silnik to coś, co głaszcze moje uszy:) i cieszy oko:)

 

Niewierze , głaskać to może benzynowe V8 , choć moje uszy głaszcze nawet benzynowa R6 w idealnym stanie , choć jeżdze teraz dieslem to uważam , że jeżeli chodzi o sam dźwięk diesla w E60 R6 to nie jest on jakąś rewelacją jeżeli chodzi o walory odsłuchowe.

 

Te nowe diesele w sumie nie brzmią już jak te starsze, ale raczej miałem na myśli ogólnie ten pomruk dieselowy:) Podoba mi się po prostu. Nie patrze czy auto ma mega moc i dopiero zaczynam dostrzegać walory dźwiękowe:).. No ale to subiektywne odczucia każdego z nas:)

Opublikowano
Jeśli diesel oferuje mi osiągi jak benzyna, to chce diesela. Ten silnik to coś, co głaszcze moje uszy:) i cieszy oko:)

Tja, to taka rozmowa ślepego o kolorach. Przejedź się V8'ką, to będziesz mógł coś więcej na ten temat powiedzieć i koniecznie w automacie (żeby nie było OT) ;)

 

webber, E60 M5 nie jest w automacie, tylko ma SMG, a to jest roznica.

SMG=Sequential MANUAL Gearbox...

Jasne, ale ma również opcję trybu automatycznego.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Widzę, że co poniektórym głowy zaczynają dymić :twisted: Macie czas na ochłonięcie, a ja sobie tutaj posprzątam. Jak gorączka opadnie to temat to zastanowię się nad otwarciem na nowo panela dyskusyjnego.
  • 6 lat później...
Opublikowano
A czy ktoś kto jeździ już trochę czasu i wie jak się postepuje z automatem żeby się nacieszyć nim jak najdłużej może mi napisać co ile wymienić olej w skrzyni? co 80 tys.km jest ok czy za długo?
Opublikowano
MI powiedziano, że co ok. 80.000 - jak kupiłem swoje e60 - miało wtedy 161.000 poprzedni właściciel przekazał, że w serwisie mu nie kazali :) - ja od razu wymieniłem - teraz mam 200.000 i jest OKI.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy ktoś kto jeździ już trochę czasu i wie jak się postepuje z automatem żeby się nacieszyć nim jak najdłużej może mi napisać co ile wymienić olej w skrzyni? co 80 tys.km jest ok czy za długo?

 

 

Pierwsza wymiana 120-150 kkm kolejne co 80

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.