Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cholera prawie nie ma tych samochodow przynajmniej u nas... Skoro jestes w temacie to moze powiesz po krotce jak wyglada sprawa modzenia w N54 i N55? Nie moglem znalezc zbyt wielu informacji n/t tych silnikow. Pompa wysokiego cisnienia w N54 z tego co patrzylem to kosztuje 950zl w ASO wiec mozna wymienic odrazu po kupnie auta zeby miec swiety spokoj. Ale tak czy siak ona nie zapoda wiecej paliwa niz potrzeba zeby miec te 360 KM ? No i jak jest ze skrzyniami biegow, manual wiadomo moze wytrzymac 100.000 a moze wytrzymac 1km jak wsiadzie ktos nieodpowiedni a jak jest z automatami? Jakie przyrosty wytrzymuja?

Witam , 360KM przy dobrej (sprawnej) pompie i przy sprawnych turbinach to nie jest jakieś "szaleństwo" w N54 , na pewno od tych dwóch rzeczy trzeba zacząć , potem IC (ja mam najmocniejszego Wagnera (evo II competitione) , downpipe , wydech pełny przelot ( ja mam tylko ostatni tłumik z MG motorsport , reszta cała bez katów 2x2,5 cala , dolot Afe power na dwóch stożkach ( będę eksperymentował teraz z wkładką K&N) bo ciągła jazda na stożkach może "zaszkodzić" silnikowi , ja mam powiększone koła kompresji w turbinach :D i wynik 400KM i 560Nm ,teraz porządne czyszczenia zaworów ssących i może uda się przekroczyć 400 , sprzęgło to najsłabszy element tej układanki ,kupiłem sachs performance do 550Nm i nie wiem dlaczego spaliło się po 5000km ( na pewno nie z mojej winy bo obchodziłem się z nim dość delikatnie) ale zaraz po montażu na wciśniętym pedale sprzęgła po przygazowaniu zaczynało śmierdzieć , wydaje mi się że nie wysprzęglało do końca i nie było dobrze spasowane z dwumasą :oops: Teraz czekam na nowe sprzęgło od Radzikowskiego , zobaczymy co będzie . Jeśli chodzi Ci o moce dużo powyżej 400KM to musimy poczekać z tydzień bo wiem że ktoś będzie próbował wgrać przez Cooba mocny program do tego silnika :D :cool2:

Ps. O silniku N55 wiem tylko tyle że jego komputer puszcza większe ładunki i jest łatwiej przekroczyć granicę 400KM :D

link do opisu i zdjęć 335i e91

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1051063498256712.1073742032.532595143436886&type=3

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=130083&p=2018458&hilit=bmw+335i+stage+3#p2018458 strona 211

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Nie myślę o mocy większej niż 400.. Jeżeli wkoncu kupie takie auto to 400km wystarczyło by mi spokojnie. Czyli co seryjne sprzęgło nie wytrzyma tych 400koni? Dzięki za odpowiedź ;)
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.