Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam sie ilu z uzytkownikow 335i na tym forum ma jakies modyfikacje zwiazane poprawieniem osiagow lub planuje cos w tym kierunku zrobic ?

Komentarze mile widziane :wink:

Opublikowano
306 KM śmierdzi malizną?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

to nie te forum :D, tutaj tylko (90%) diesle z duuuzymi kolami :mrgreen:

 

zrobic mozesz wszystko :mrgreen: zadzwon do MASTERSA do P. Marka, robil "kilka" takich aut, V-tech z Krakowa wiem,ze dla tego silnika od razu zwieksza dopuszczalne obroty...zastanow sie jednak przed modyfikacjami nad mozliwosciami jakie daje Ci Twoja skrzynia? nie wiem jaka masz:

1) 2 sprzeglowa - super :cool2: ale bardzo nie odporna na modyfikacje wzrostu Nm,

2) tradycyjny ZF - wolniejszy, gorszy ale "lyka" bez jeczenia wzrost Nm do 25%,

3) manual - wszytko zalezy od Ciebie, mozesz po "przerobkach" przejechac i 200tys.km ale mozesz tez zakonczyc zywot skrzyni po wyjzdzie z warsztatu...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Zważ jeszcze na przekładnie kierowniczą /335i, 335d/ bo "podobno" są cienkie jak sprzęgła w 320d :lol:
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano

Co do diesli to nic do niech nie mam, ale faktycznie silnikow N54 to prawie tu nie ma :(

I chyba na innych forach w Polsce wcale nie jest lepiej...

 

Dzieki wszystkim za sugestie, ale chcialem uslyszec praktyczne odczucia osob, ktore juz cos robily w swoich 335i albo jakie maja plany.

Dokladnie rzecz biorac chcialem zobaczyc czy jak ktos juz modyfikuje 335i to konczy sie to jedynie chip tuningiem czy moze jednak idzie dalej.

 

Nie szukam natchnienia do dalszych modyfikacji wlasnego auta, bo poki co 400KM mi wystarczy, ale temat jest ciekawy, wiec mialem nadzieje, ze ktos opowie o wlasnych doswiadczeniach.

Opublikowano
Nie szukam natchnienia do dalszych modyfikacji wlasnego auta, bo poki co 400KM mi wystarczy, ale temat jest ciekawy, wiec mialem nadzieje, ze ktos opowie o wlasnych doswiadczeniach.

 

tak z ciekawosci :wink: co zrobiles aby miec 400kucy :?: :mrgreen: :?: pomiedzy "1" a "3" mialem "mocno" dlubnieta japonska benzyne:

- zmieniony dolot (wyciecie zwezki, ktora powodowala norme emisji spalin 4 :cool2: ale dusila silnik :duh: ),

- wieksze turbo,

- wydech przelotowy,

- i na koniec "remap" w warunkach "dynamicznych" (przy jezdzie auta a nie na hamowni).

u mnie caly zabieg trwal 3 dni i kosztowal "kupe" kasy ale bylo warto :cool2: :cool2: auto z seryjnego 6.4s (tabelarycznie 6.0s) robilo po modzie w testach 4,9s :cool2:

 

wiele z osob kupuje Twoje auto i robia je tak aby dowalic M3 :mrgreen: temat tak jak napisales jest fajny, napisz co i gdzie robiles :?: :?:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

 

tak z ciekawosci :wink: co zrobiles aby miec 400kucy :?: :mrgreen: :?: pomiedzy "1" a "3" mialem "mocno" dlubnieta japonska benzyne:

- zmieniony dolot (wyciecie zwezki, ktora powodowala norme emisji spalin 4 :cool2: ale dusila silnik :duh: ),

- wieksze turbo,

- wydech przelotowy,

- i na koniec "remap" w warunkach "dynamicznych" (przy jezdzie auta a nie na hamowni).

u mnie caly zabieg trwal 3 dni i kosztowal "kupe" kasy ale bylo warto :cool2: :cool2: auto z seryjnego 6.4s (tabelarycznie 6.0s) robilo po modzie w testach 4,9s :cool2:

 

wiele z osob kupuje Twoje auto i robia je tak aby dowalic M3 :mrgreen: temat tak jak napisales jest fajny, napisz co i gdzie robiles :?: :?:

 

335i to bardzo wdzieczna maszyna do tuningu silnika. Chociaz mam wrazenie, ze dla niektorych Polskich tuner'ow az za dobra. Mam tu na mysli fakt, ze kreca turbo naprawde mocno nie robiac przy tym zadnych innych modyfikacji. Ale to oddzielny historia.

 

Moje modyfikacje zwiazane z osiagami to m.in.: JB3, intercooler, zmieniony dolot, zmieniona czesc wydechu, dyferencjal.

Koszt podobnie jak u Ciebie nie byl maly, ale radosc z jazdy naprawde duza.

 

Moglbym jeszcze troche go podkrecic konczac wydech albo jeszcze krecac turbo (czego nie chce robic), ale zeby uzyskac zdecydowanie wiecej mocy to zostaje juz chyba tylko wieksze turbo, metanol albo podtlenek azotu...

Opublikowano
335i to bardzo wdzieczna maszyna do tuningu silnika. Chociaz mam wrazenie, ze dla niektorych Polskich tuner'ow az za dobra. Mam tu na mysli fakt, ze kreca turbo naprawde mocno nie robiac przy tym zadnych innych modyfikacji. Ale to oddzielny historia.

:D podnies cisnienie w Twoim aucie z 1,6 na 1,8 Bara (1,6=1atmosferyczne+0,6z turbiny) to naprawde smiech jezeli chodzi o tunning tej jednostki ale dla niektorych to "szczyt" modyfikacji :mrgreen:

Moje modyfikacje zwiazane z osiagami to m.in.: JB3, intercooler, zmieniony dolot, zmieniona czesc wydechu, dyferencjal.....Moglbym jeszcze troche go podkrecic konczac wydech albo jeszcze krecac turbo (czego nie chce robic), ale zeby uzyskac zdecydowanie wiecej mocy to zostaje juz chyba tylko wieksze turbo, metanol albo podtlenek azotu...

nowy/wiekszy intercoooler dla standardowego turbo :?: standardowy jest zbyt malo wydajny :?: "kurcze"myslalem,ze jednostka, ktora byla silnikiem roku ma takie rzeczy dopracowane :duh:w wydechu co zmieniales :?: ciales katy :?: wszystkie :?: czy tylko glowny :?: dyfer standardowy to chyba gadzet elektroniczny :?: wiem,ze nawet dyfry z M3 sa nie wystarczajace do dluuuugiej jazdy bokiem :mrgreen: jaki dyfer wlozyles?sorrki, ze mecze ale intersuja mnie "fajne" auta, kotre maja duze mozliwosci dlubania :mrgreen: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

nowy/wiekszy intercoooler dla standardowego turbo :?: standardowy jest zbyt malo wydajny :?: "kurcze"myslalem,ze jednostka, ktora byla silnikiem roku ma takie rzeczy dopracowane :duh:w wydechu co zmieniales :?: ciales katy :?: wszystkie :?: czy tylko glowny :?: dyfer standardowy to chyba gadzet elektroniczny :?: wiem,ze nawet dyfry z M3 sa nie wystarczajace do dluuuugiej jazdy bokiem :mrgreen: jaki dyfer wlozyles?sorrki, ze mecze ale intersuja mnie "fajne" auta, kotre maja duze mozliwosci dlubania :mrgreen: pozdr.

 

Jak sie okazuje fabryczny FMIC jest niewiele warty. Szczegolnie w lato sytuacja jest na tyle kiepska, ze nie chodzi juz nawet o poprawienie czegos, ale raczej utrzymanie mocy po kilku ostrzejszych przejazdach.

Tak czy inaczej chlodnego powietrza nigdy za malo :wink:

 

W wydechu pozegnalem sie z pierwsza para katalizatorow.

 

A co do dyfra to fabrycznie w moim aucie nic nie bylo. W pewnym momencie BMW zaczelo instalowac elektroniczny dyferencjal, ale z tego co slyszalem to nie jest to jakies szalowe rozwiazanie.

Ja mam dyferencjal firmy Wavetrac, w pelni mechaniczny. Przy takiej mocy jest to naprawde przydatna modyfikacja.

Opublikowano
Ja mam dyferencjal firmy Wavetrac, w pelni mechaniczny. Przy takiej mocy jest to naprawde przydatna modyfikacja.

:cool2: :cool2: :cool2: moze pewnego dnia znowu "dorosne" :mrgreen: do benzyny...powodzenia i udanego uzytkowania

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 5 miesięcy temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Mam pytanie....

Czy zna ktoś firmę http://formula.pl/ ?

Firma ta została mi polecona w autoryzowanym serwisie BMW.

Podobno są bardzo dobrzy i znają się na rzeczy.

Mnie jedna sprawa zdziwiła, a mianowicie mogą wykonać chip bez wjazdu na hamownie :O Wgrywają najpierw najnowszy soft a później chipują... oczywiście mogą chipować u siebie i wtedy jest pomiar na hamowni... lecz zdziwił mnie fakt, że w ogóle jest u nich taka opcja chipu bez hamowni...

Przyrost mocy dla 335i

306 KM (podobno seria nie trzyma mocy i realnie jest 290-295 KM) na 340-345 KM

Nm z 400 na 460...

Jak wam się wydaje czy to wszystko ma sens?

cena raczej standardowa ok 2000 zł.

cała operacja ma trwać ok 2h.

Opublikowano
Mam pytanie....

Czy zna ktoś firmę http://formula.pl/ ?

Firma ta została mi polecona w autoryzowanym serwisie BMW.

Podobno są bardzo dobrzy i znają się na rzeczy.

Mnie jedna sprawa zdziwiła, a mianowicie mogą wykonać chip bez wjazdu na hamownie :O Wgrywają najpierw najnowszy soft a później chipują... oczywiście mogą chipować u siebie i wtedy jest pomiar na hamowni... lecz zdziwił mnie fakt, że w ogóle jest u nich taka opcja chipu bez hamowni...

Przyrost mocy dla 335i

306 KM (podobno seria nie trzyma mocy i realnie jest 290-295 KM) na 340-345 KM

Nm z 400 na 460...

Jak wam się wydaje czy to wszystko ma sens?

cena raczej standardowa ok 2000 zł.

cała operacja ma trwać ok 2h.

 

Witam kolego daj sobie spokoj z tym pajacem z firmy formula. Robil mi program w Bawarii. Kompletna porazka po dwoch dniach moja 330d pozegnala sie z programem tego pana. Wyraznie spieprzyl robote - sciaga gotowe mapy z internetu a jak cos jest nie tak to po prostu wgrywa inny soft i tak w kolko... Wiem ze psuje samochody u Fusa i w Bawarii - jest dla nich tani i biora go na podwykonawce. Hamowni boi sie jak ognia. Absolutnie nie daj mu dotknac sie do auta. pozdrawiam

  • Dziękuję 1
  • Moderatorzy
Opublikowano

Dzięki wielkie za opinie.

Jak to dobrze się czasem spytać :)

To szukam dalej ;)

Pozdrawiam.

  • 5 miesięcy temu...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Zastanawiam sie ilu z uzytkownikow 335i na tym forum ma jakies modyfikacje zwiazane poprawieniem osiagow lub planuje cos w tym kierunku zrobic ?

Komentarze mile widziane :wink:

 

 

Przepraszam że pytam , ale czytam sobie Twoje Podpisy pod nickiem i mam pytanko - Patrys z E90post ?? :)

 

 

A co do modów, u mnie w mieście gostek ma 335ix w manualu z methanolem, kompletnym wydechem, jakąś hybrydową turbinką, LSD od Quaife, robione nowe IC + kilka innych gadżetów, takie ściągnał z USA i kilka razy miałem okazje oglądać jak zamiata Ferrari F430 na światłach :norty: z tego co mówił ma mocy około 520km ale to tylko jego opowieści nie wiem ile w tym prawdy ale patrząc na przyspieszenie jakie ma to jestem skłonny uwierzyć nawet w 700 ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

 

 

Dokladnie rzecz biorac chcialem zobaczyc czy jak ktos juz modyfikuje 335i to konczy sie to jedynie chip tuningiem czy moze jednak idzie dalej.

 

Nie szukam natchnienia do dalszych modyfikacji wlasnego auta, bo poki co 400KM mi wystarczy, ale temat jest ciekawy, wiec mialem nadzieje, ze ktos opowie o wlasnych doswiadczeniach.

 

Temat jest stary, ale czy udało Ci sie rozkminić mody powyżej 400KM w 335i ?

Szukam jakiegoś info i nigdzie nie ma nic ciekawego.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ja mam propozycje dla ludzi którzy nie liczą się aż tak bardzo z $$$ a chcą mieć ferrari killera I WSZYSTKO NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI :

 

http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=491763&stc=1&d=1298995722

 

To akurat zestaw do M3 jest ale chłopaki maja też zestaw 500+km dla 335i w cenie 3200$

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=432530

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
A co sadzicie o fabrycznym zestawie podnoszacym Performance ?
Opublikowano
Ja mam propozycje dla ludzi którzy nie liczą się aż tak bardzo z $$$ a chcą mieć ferrari killera I WSZYSTKO NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI :

 

 

To akurat zestaw do M3 jest ale chłopaki maja też zestaw 500+km dla 335i w cenie 3200$

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=432530

 

 

Tu nie chodzi o ferrari tylko o szybsze wozidełko :D . Wybór padł na dwie jednostki jedną z nich jest n54 więc zgłęmbiam temat bo jak już kupię to trzeba wiedzieć co można wydłubać :twisted:

 

Mam nadzieje że trafię osobę która już przeszła tą szkołe a jej autko przeżyło 500KM. Oczywiście najlepiej w Polsce.

Za linka dziękuje, trzeba będzie pomyśleć i popisać z chłopakami bo 3200$ za zestaw to troche podejrzane. :8)

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Proponuje posiedzieć troszkę na stronie www.n54tech.com ( o ile angielski a zwłaszcza techniczny angielski nie jest problemem), chłopaki opisują tam swoje mody porady, części itp
  • Dziękuję 1

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 4 lata później...
Opublikowano
Temat stary ale 335i jak najbardziej aktualny. Mam takie luźne pytanie, bo w przyszłości też będę pewnie celować w 335i jak jest ze skrzyniami? Jakie cyfry wytrzymują? Co zrobić żeby mieć te 400 KM ? Bo sam wydech+ecu pewnie nie starczy...
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
To zależy czy będzie to N54 czy N55, w N54 często niedomagają pompy wysokiego ciśnienia i czasami 360km jest już wyczynem :roll:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Cholera prawie nie ma tych samochodow przynajmniej u nas... Skoro jestes w temacie to moze powiesz po krotce jak wyglada sprawa modzenia w N54 i N55? Nie moglem znalezc zbyt wielu informacji n/t tych silnikow. Pompa wysokiego cisnienia w N54 z tego co patrzylem to kosztuje 950zl w ASO wiec mozna wymienic odrazu po kupnie auta zeby miec swiety spokoj. Ale tak czy siak ona nie zapoda wiecej paliwa niz potrzeba zeby miec te 360 KM ? No i jak jest ze skrzyniami biegow, manual wiadomo moze wytrzymac 100.000 a moze wytrzymac 1km jak wsiadzie ktos nieodpowiedni a jak jest z automatami? Jakie przyrosty wytrzymuja?
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.