Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Auto ma przejechane 155 tys. Tak jak mówicie, po wciśnięciu pedału do połowy jest takie stukanie , ale nie szarpie. Wystarczy wymienić wysprzęglik i powinno zniknąć?
Opublikowano
Auto ma przejechane 155 tys. Tak jak mówicie, po wciśnięciu pedału do połowy jest takie stukanie , ale nie szarpie. Wystarczy wymienić wysprzęglik i powinno zniknąć?

masz auto od nowości? sprzęgło było kiedyś robione? w BMW jest przewidziane na ok 100-120kkm

Opublikowano
to będzie chyba najlepiej jak od razu całe sprzęgło zrobisz .Bo może być tak ,że wymienisz wysprzeglik ,a za chwilę będzie dwumas .. Lepiej za jednym razem zrób obie czynności ,będziesz spał spokojnie ,a mechanik weźmie mniej niż dwa razy by robotę robił ...

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Opublikowano
A co myślicie o regeneracji koła dwumasowego? W Poznaniu mogą zregenerować podobno profesjonalnie za 500zł. Spora oszczędność. Zregenerowane koło dwumasowe 500zł + nowe kompletne sprzęgło po rabacie 600zł = 1100 + robocizna nie wiem ile. Opłaca się? Wiadomo, że nowe to nowe, tylko te koszty.
Opublikowano

Czy ktoś się orientuje ile jest roboty przy wymianie wysprzeglika ?

ile można zapłacić na warsztacie za wymianę ,oraz ile może kosztować nowy w serwisie ?

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Powiem tylko ze w UK to znany problem. Ja sam kupilem moja 118d SE (2007) rok temu w pazdzierniku z przebiegiem 60tys km od dealera BMW dzieki czemu dostalem przedluzona gwarancje. Docenilem ten fakt podczas zimy.

 

Gdy auto stalo dluzszy czas (nie jest garazowane) sprzeglo na wstecznym lub 1ce zaczynalo sie slizgac i ruszanie samochodem przypominalo kangurze skoki. Telefon do dealera, umowilem sie na wizyte, na tydzien dostalem auto zastepcze ( nowa 1ke 118d w wersji sport gdzie problem nie wystepowal). Po tygodniu wymienili SPRZEGLO i SKRZYNIE BIEGOW!

 

Tlumaczenie serwisu bylo takie ze problem znaja ale wrzucili nowe sprzeglo i skrzynie oraz przeprogramowali komputer (wersja 2 oprogramowania, tak ktora nie winduje juz obrotow w glupi sposob gdy wyczuwa slizganie sie sprzegla). Efekt? Od marca wszystko smiga jak nowe. Przynajmniej tak mi sie wydawalo az do ostatniego weekendu gdzie auto stalo dlugo na parkingu a deszcz lal przez dwa dni. Znow mam szarpanie i znow wizyta u dealera. Ciekaw jestem co teraz wymienia.

 

Ogolnie jestem zadowolony podejsciem serwisu (wymiana tak drogich elementow, samochod do dyspozycji no i na koncu autko oddane umyte i posprzatane) ale martwi mnie ten cyrk ze sprzeglem/skrzynia. W niczym nie przypomina to mojej poprzedniej e60 ktora po prostu byla swietnym autem :(

 

Natomiast nie jest zadowolony z podejscia BMW do problemu. Moze trzeba to naglosnic? Znany problem, wnerwia klientow i to bardzo (polecam poczytac babybmw.co.uk, post ma jakies 42 strony) a producent jakos nie wzywa na akcje naprawcza. Jak tak dalej pojdzie to zmieniam marke bo z calym szacunkiem do BMW ale za ta kase mozna juz pomarudzic (ech a chodzil mi po glowie lexus is 220d...)

  • 3 tygodnie później...
  • 2 lata później...
Opublikowano
Panowie,

podobno to jest lekarstwo http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=29828 na źle działające sprzęgło.

Problem znany także z innych modeli BMW np. http://www.diymybmw.com/e46/clutch-delay-valve-cdv-delete/

 

pozd

Hey!

Ja już wywaliłem ten zawór CDV i sprzęgło działa znacznie lepiej!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano
"(ech a chodzil mi po glowie lexus is 220d...)" is 220d akcja serwisowa i wymiana całych silników bo brały olej i się grzały jak stare graty przy przyspieszaniu. Nie wiem jak po wymianie silnika czy problem wyeliminowano , akcja serwisowa była chyba ograniczona wiekiem auta więc nie w każdym wymienią. A tak to super auto jest ciszej niż w e87 benzyna .
Opublikowano

Witam

 

 

Mam ten sam problem , moge dodac ze u mnie jak nacisne reka sprzeglo juz po przejechaniu wielu kilometrow to puszczajac nie wraca plynnie , skacze gdzies w polowie .Mozliwe ze to tez ma wplyw na szarpanie. Nie rozumiem tylko dlaczego tak dziala po rozgrzaniu sie auta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.